Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-06
Ostróda: Dostawa wyposażenia dydaktycznego i techniczno-biurowego dla szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Ostródzkiego w ramach projektu Młodzież przyszłością - wyrównywanie szans edukacyjnych w powiecie ostródzkim - cz. II współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Numer ogłoszenia: 105711 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie , ul. Grunwaldzka 19A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429800, faks 089 6429817.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.ostroda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dydaktycznego i techniczno-biurowego dla szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Ostródzkiego w ramach projektu Młodzież przyszłością - wyrównywanie szans edukacyjnych w powiecie ostródzkim - cz. II współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia dydaktycznego i techniczno-biurowego dla szkół ponadgimnazjalnych oraz placówek oświatowych Powiatu Ostródzkiego w ramach projektu - Młodzież przyszłością - wyrównywanie szans edukacyjnych w powiecie ostródzkim z podziałem na części zamówienia :Część I - dostawa sprzętu komputerowego multimedialnego oraz oprogramowani, Część II - dostawa materiałów dydaktycznych, Część III - dostawa materiałów biurowych, Część IV - dostawa materiałów promocyjnych, Część V - dostawa wyposażenia technicznego, Część VI - dostawa sprzętu i artykułów gospodarstwa domowego, Część VII - dostawa plakatów, ulotek.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia,2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami oraz spełniają wymagania określone ustawą oraz niniejszą SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda złożenia: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku: a)spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - wymagany będzie odpis z rejestru sądowego (KRS), b)spółek cywilnych - wymagane będzie zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c)osób fizycznych - wymagane będzie zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.24 ust. 1 i 2 ustawy - zał. nr 9, 4)wycenę proponowanych dostaw i usług zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1-7 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.ostroda.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Ostródzie, 14-100 Ostróda ul. Grunwaldzka 19A, Wydział Techniczno-Inwestycyjny pok.17..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Ostródzie, 14-100 Ostróda ul. Grunwaldzka 19A, sekretariat, pok.19..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ZAŁĄCZNIKI - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego multimedialnego oraz oprogramowania. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zgodnie z wykazem sprzętu oraz oprogramowania stanowiącym załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.46.00-4, 30.23.42.00-0, 32.42.00.00-3, 32.32.20.00-6, 30.23.21.50-0, 30.23.72.50-6, 48.00.00.00-8. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.08.2009. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów dydaktycznych 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zgodnie z wykazem materiałów dydaktycznych stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-0, 30.19.50.00-2, 37.52.40.00-7, 32.32.13.00-2, 39.16.20.00-5. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:17.08.2009. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zgodnie z wykazem materiałów biurowych stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:17.08.2009. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zgodnie z wykazem materiałów promocyjnych stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:17.08.2009. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa wyposażenia technicznego. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zgodnie z wykazem wyposażenia technicznego stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.00.00-8, 16.16.00.00-4, 19.20.00.00-8, 39.22.70.00-9, 30.14.20.00-6, 30.19.00.00-7, 31.70.00.00-3, 24.45.00.00-3, 44.00.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:17.08.2009. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu i artykułów gospodarstwa domowego. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zgodnie z wykazem sprzętu i artykułów gospodarstwa domowego stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 39.83.00.00-9, 18.10.00.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:17.08.2009. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa plakatów ,ulotek. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zgodnie z wykazem i wzorem plakatów i ulotek stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:17.08.2009. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena..
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Ostródzkiego w roku 2025
- BEZPOŚREDNIA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W OSTRÓDZIE I PROKURATURY REJONOWEJ W OSTRÓDZIE -ZLOKALIZOWANYCH W OSTRÓDZIE I MORĄGU
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach SR w Ostródzie wraz z wykonaniem drobnych prac konserwacyjnych oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynków SR w Ostródzie i Prokuratury Rejonowej w Ostródzie
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa drukowanych książek - część 4
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.