eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławKształcenie i doskonalenie znajomości języka angielskiego dla żołnierzy zawodowych z jednostek wojskowych i instytucji ŚOW.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-25

Wrocław: Kształcenie i doskonalenie znajomości języka angielskiego dla żołnierzy zawodowych z jednostek wojskowych i instytucji ŚOW.
Numer ogłoszenia: 105713 - 2007; data zamieszczenia: 25.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 2 Batalion Dowodzenia OW, ul. gen. J. Hallera 36/38, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7652858, 7652418, fax 071 7652858.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kształcenie i doskonalenie znajomości języka angielskiego dla żołnierzy zawodowych z jednostek wojskowych i instytucji ŚOW..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest: kształcenie i doskonalenie znajomości języka angielskiego dla żołnierzy zawodowych z jednostek wojskowych i instytucji ŚOW. Kod CPV 80428000-0 \oferowanie kursów językowychPrzedmiot zamówienia obejmuje szkolenie w 3 grupach w Ośrodku Doskonalenia Znajomości Języków Obcych (ODZJO) ŚOW przy ul. gen. J. Hallera 36/38 we Wrocławiu: Semestr jesienny - poziom podstawowy - 3 grupy szkoleniowe; Termin realizacji szkolenia: 03.09.2007-20.12.2007 Poszczególne grupy będą liczyć około 10-15 słuchaczy. Zajęcia na poziomie podstawowym ustalono w wymiarze 500 godzin dydaktycznych dla każdej grupy (74 dni szkoleniowych, 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku, po 6-7 godzin dziennie, w godzinach od 8.00 - 14.00 zgodnie z rozkładem zajęć - załącznik nr 4 siwz). Część ogólnowojskowa programu nauczania obejmuje 36 godzin dydaktycznych, godzina dydaktyczna wynosi 45 minut. Zamawiający wymaga, aby kształcenie językowe odbywało się zgodnie z wymaganiami zawartymi w \Ramowym programie nauczania języka angielskiego (poziom 1, 2, 3 - wg STANAG 6001)\. Program niniejszy stanowi podstawę do opracowania szczegółowego programu nauczania w porozumieniu z kierownikiem nieetatowego ODZJO - p. mgr Markiem Grafem -zwanym dalej kierownikiem. Wykonawca powinien opracować i złożyć wraz z ofertą projekt szczegółowego programu nauczania.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.80.00 - Oferowanie kursów językowych Kod CPV wg słownika 2008: 80.58.00.00 - Oferowanie kursów językowych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie przewiduje sie wnoszenia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Spełnianie wymagań zawartych w art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Opracowanie projektu programu nauczania zgodnie z wymogami określonymi \Ramowym programie nauczania języka angielskiego wg STANAG 6001\; 4. Zapewnienie 6-9 stałych lektorów (po 2 - 3 w każdej grupie - przydział lektorów do grupy nie może ulec zmianie). W sytuacjach szczególnych Wykonawca może wyznaczyć zastępstwo do wykonania części zajęć dydaktycznych po uzyskaniu akceptacji kierownika. 5. Realizowanie zajęć zgodnie z załączonym do siwz rozkładem zajęć. 6. Złożenie wszystkich wymaganych dokumentów w terminie i trybie określonym na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. Komisja przetargowa będzie oceniała spełnienie w/w wymagań jako spełnia / nie spełnia Nie spełnienie choćby jednego z wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ustawy.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz oferty - załączniku nr 1, 2. oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 i art. 24 ust. 1 ustawy Pzp- załącznik nr 2, 3. wykaz lektorów, którzy będą prowadzili zajęcia - załącznik nr 3, 4. zaakceptowany rozkład zajęć- załącznik nr 4, 5. parafowany wzór umowy- załącznik nr 5, 6. informacje o posiadanym doświadczeniu zawodowym lektorów przewidzianych do realizacji zamówienia- załącznik nr 6, 7. kserokopie dyplomów ukończenia wyższych studiów filologii angielskiej na poziomie studiów magisterskich (wszystkich lektorów przewidzianych do prowadzenia zajęć), 8. dokumenty potwierdzające przygotowanie pedagogiczne (wszystkich lektorów przewidzianych do prowadzenia zajęć), zgodnie z wymogami zawartymi w rozporządzeniu MENiS z 10.09.2002 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. nr 155 poz. 1288), 9. projekt szczegółowego programu nauczania opracowany zgodnie z wymaganiami STANAG 6001, 10. propozycja literatury obowiązkowej i uzupełniającej z tematyki ogólnej i specjalistycznej, 11. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 12. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, UWAGA: w przypadku Wykonawcy będącego spółka cywilną lub spółką jawną wymagane jest załączenie do oferty: - aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dotyczącego każdego ze wspólników spółki, - zaświadczenia z ZUS, KRUS lub US dotyczącego każdego ze wspólników spółki, - umowy spółki cywilnej oraz pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki lub złożenia dokumentów przetargowych podpisanych przez wszystkich wspólników, jeżeli umowa spółki nie stanowi inaczej. UWAGA: w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna., konsorcjum) - W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w Formularzu oferty (załącznik nr 1) w części dotyczącej wskazania Wykonawcy i dotyczących go danych (min. danych adresowych) - należy wpisać wszystkich Wykonawców i wszystkie dotyczące ich dane (min. dane adresowe). - W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty musi być załączone - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. - Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest samodzielnie - złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione powyżej w pkt. 2, 11, 12 - Wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, powinni złożyć jako jedno wspólne dla nich wszystkich - oświadczenia wymienione powyżej w pkt: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10. W/w dokumenty można złożyć w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopii ( z wyjątkiem pełnomocnictwa).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doswiadczenie zawodowe - 30

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 2 batalion dowodzenia OW ul. Gen. J. Hallera 36/38 50-984 Wrocław pok. 206.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Oferty oraz wszelkiego rodzaju korespondencję należy składać w kancelarii 2 batalionu dowodzenia OW przy ul. Hallera 36/38, 50-984 Wrocław.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.