Ogłoszenie z dnia 2017-07-07
Ogłoszenie nr 105720 - 2017 z dnia 2017-07-07 r.
Hrubieszów: Budowa ścianki wspinaczkowej przy Hrubieszowskim Ośrodku Sportu i Rekreacji przy ul. Ciesielczuka 2 na działce nr 1567.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hrubieszów, krajowy numer identyfikacyjny
95036888800000, ul.
ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala"
1,
22-500
Hrubieszów, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
084 6962380 w. 56, faks
846 962 380, e-mail
zp@miasto.hrubieszow.pl
Adres strony internetowej (URL): umhrubieszow.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ścianki wspinaczkowej przy Hrubieszowskim Ośrodku Sportu i Rekreacji przy ul. Ciesielczuka 2 na działce nr 1567.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PRG.ZP.271.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Budowa ścianki wspinaczkowej przy Hrubieszowskim Ośrodku Sportu i Rekreacji przy ul. Ciesielczuka 2 na dz. nr 1567. Powierzchnia użytkowa ściany wspinaczkowej: pow. ok.60m2. Procentowy udział paneli wspinaczkowych na bazie włókna szklanego wykonanych, jako jednolita powierzchnia ściany wspinaczkowej (odwzorowanie naturalnej rzeźby skalnej) - 100%. Powierzchnia ściany (panele) musi spełniać wymagania normy PN-EN 12572 - 1:2009. Powierzchnia użytkowa ściany zawiera, co najmniej następujące elementy: formacje przewieszone, formacja pionowe, formacja typu zacięcie (co najmniej 1 zacięcie), formacja typu rysa. W ramach zamówienia Wykonawca wykona przeszkolenie pracowników do obsługi ścianki oraz zamieści tablicę informacyjną z regulaminem korzystania ze ścianki w widocznym miejscu. Szczegółowy zakres i technologię wykonania robót oraz zakres obowiązków wykonawcy określa dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 2 oraz projekt umowy stanowiący Załącznik nr 6. Przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 3 są opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu dokumentacji projektowej. Zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełnią funkcję pomocniczą, gdyż cena za wykonanie przedmiotu zamówienia jest CENĄ RYCZAŁTOWĄ. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi stosowanymi w budownictwie, w szczególności polskich norm przenoszących normy europejskie, o których mowa w ustawie z dnia 12 września 2002 r. o normalizacji (Dz.U. z 2015r poz. 1483) oraz przepisach wykonawczych lub inne podobne normy (normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszące normy europejskie, a w przypadku ich braku: europejskie aprobaty techniczne, wspólne specyfikacje techniczne, normy międzynarodowe, inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne) powołane w Dokumentacji projektowej, STWiORB lub dokumentacją postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zapisami art.30 ustawy Pzp. Jeżeli w projekcie, przedmiarze robót bądź specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót występują wskazania materiałowe typu znaków towarowych, patentów, nazw własnych lub pochodzenia (producenta), źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to należy odczytywać je, jako przykładowe i służą one określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla danych rozwiązań. Dopuszcza się równoważne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem spełnienia tych samych właściwości technicznych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za równoważne komisja uzna te rozwiązania, które spełniają co najmniej minimalne wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe wynikające z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz odpowiadają opisowi zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest przedstawić zamienne rozwiązania na piśmie (dane, techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania) w postaci stosownego projektu. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45212200-8
Dodatkowe kody CPV:
45000000-7,
45100000-8,
45112720-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT135394.16 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 175890.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust.1 pkt. 4
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W poprzednich czterech postępowaniach przetargowych na powyższe zadanie prowadzonych w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty.
Ponadto w obecnym postępowaniu nie zmieniono pierwotnych warunków zamówienia, co jest wymagane zgodnie z ustawą Pzp.
Zgodnie z art.67 ust.1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zmianami) możliwe jest przeprowadzenie postępowania z wolnej ręki, jeżeli: cyt.: "w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;".
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Hrubieszów"
- Zakup usługi polegającej na uruchomieniu i świadczeniu bezpiecznej usługi chmurowej na potrzeby przechowywania kopii zapasowych w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie"
- Dostawa generatora prądu w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Hrubieszów"
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.