To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-07
Ogłoszenie nr 105750 - 2017 z dnia 2017-07-07 r.
Wrocław: Dostawa dla jednostek Wydziału Medycyny Weterynaryjnej: 1. Część nr 1 - drobnego sprzętu medycznego, 2. Część nr 2 - materiałów opatrunkowych, 3. Część nr 3 - środków dezynfekcyjnych, 4. Część nr 4 - szwów chirurgicznych w kasetach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 505542-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 85083-2017,85903-2017,88655-2017,91980-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny
186700000, ul.
ul. C.K. Norwida
25,
50-375
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
713 205 020, faks
713 205 386, e-mail
biuro.zampub@upwr.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.upwr.edu.pl/przetargi/21866/dostawy.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia wyższa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa dla jednostek Wydziału Medycyny Weterynaryjnej: 1. Część nr 1 - drobnego sprzętu medycznego, 2. Część nr 2 - materiałów opatrunkowych, 3. Część nr 3 - środków dezynfekcyjnych, 4. Część nr 4 - szwów chirurgicznych w kasetach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):R0AP0000.272.42.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ NR 1 1.Dostawa dla jednostek Wydziału Medycyny Weterynaryjnej drobnego sprzętu medycznego 2.Zakres rzeczowy zamówienia został określony w arkuszu kalkulacyjnym - załącznik nr 1.1do SIWZ. 3.Wykonawca dostarczy produkty zdatne do użytku przez okres nie mniejszy niż 75 % wartości okresu przydatności (określonego przez producenta) licząc od daty dostawy produktów do Zamawiającego. 4.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego według załącznika nr 1a do SIWZ. 5.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów fabrycznie nowych, I gatunku, w oryginalnych opakowaniach producenta. 6.Miejsce realizacji zamówienia stanowią katedry i kliniki Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu: a) Katedra Chorób Wewnętrznych z Kliniką Koni Psów i Kotów, Wrocław, pl. Grunwaldzki 47 b) Katedra Epizootiologii z Kliniką Ptaków i Zwierząt Egzotycznych, Wrocław, pl. Grunwaldzki 45 c) Katedra Rozrodu z Kliniką Zwierząt Gospodarskich, Wrocław, pl. Grunwaldzki 49 d) Katedra i Klinika Chirurgii, Wrocław pl. Grunwaldzki 51 e) Centrum Diagnostyki Eks. i Inn. Technologii Biomedycznych, Wrocław, pl. Grunwaldzki 47 7.Każda z wymienionych Katedr, o których mowa powyżej będzie samodzielnie składać swoje zapotrzebowania Wykonawcy w formie: faks, e-mail. 8.Termin płatności wynosi do 30 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa wystawiał odrębne faktury dla każdej jednostki organizacyjnej, ponadto nr umowy winien być wpisany do faktury. 9.Zamawiający zaleca, aby wykonawca umożliwił dostęp do elektronicznych wersji dokumentów dostawy (faktury) zgodny z programem posiadanym przez zamawiającego , tj. Klinika XP. 10.W przypadku objęcia asortymentu będącego przedmiotem zamówienia lub jego części cenami promocyjnymi Wykonawca poinformuje o tym fakcie Zamawiającego i do rozliczeń z nim zastosuje ceny promocyjne. Przez cenę promocyjną rozumie się cenę niższą niż określona przez Wykonawcę w załączniku nr 1.1 do SIWZ 11.Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 5.1. do SIWZ.12. Zamawiający w załączniku nr 1.1 do SIWZ określił maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż minimalny zakup przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego wyniesie 75% maksymalnej wielkości przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiększenia potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, na rzecz których prowadzone jest postępowanie. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w zakresie do 25% wartości brutto niniejszej umowy nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Wykonawca oświadcza, iż nie będzie dochodził od Zamawiającego wykonania części umowy w zakresie prawa opcji w przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z całości lub części prawa opcji. CZĘŚĆ NR 2 Dostawa dla jednostek Wydziału Medycyny Weterynaryjnej materiałów opatrunkowych 1.Zakres rzeczowy zamówienia został określony w arkuszu kalkulacyjnym - załącznik nr 1.2 do SIWZ 2.Wykonawca dostarczy produkty zdatne do użytku przez okres nie mniejszy niż 75 % wartości okresu przydatności (określonego przez producenta) licząc od daty dostawy produktów do Zamawiającego. 3.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego według załącznika nr 1.2 do SIWZ. 4.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów fabrycznie nowych, I gatunku, w oryginalnych opakowaniach producenta. 5.Miejsce realizacji zamówienia stanowią katedry i kliniki Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu: a)Katedra Chorób Wewnętrznych z Kliniką Koni Psów i Kotów, Wrocław, pl. Grunwaldzki 47 b)Katedra Epizootiologii z Kliniką Ptaków i Zwierząt Egzotycznych, Wrocław, pl. Grunwaldzki 45 c)Katedra Rozrodu z Kliniką Zwierząt Gospodarskich, Wrocław, pl. Grunwaldzki 49 d)Katedra i Klinika Chirurgii, Wrocław pl. Grunwaldzki 51 e)Centrum Diagnostyki Eks. i Inn. Technologii Biomedycznych, Wrocław, pl. Grunwaldzki 47 6.Każda z wymienionych Katedr, o których mowa powyżej będzie samodzielnie składać swoje zapotrzebowania Wykonawcy w formie: faks, e-mail. 7.Termin płatności wynosi do 30 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa wystawiał odrębne faktury dla każdej jednostki organizacyjnej, ponadto nr umowy winien być wpisany do faktury. 8.Zamawiający zaleca, aby wykonawca umożliwił dostęp do elektronicznych wersji dokumentów dostawy (faktury) zgodny z programem posiadanym przez zamawiającego , tj. Klinika XP. 9.W przypadku objęcia asortymentu będącego przedmiotem zamówienia lub jego części cenami promocyjnymi Wykonawca poinformuje o tym fakcie Zamawiającego i do rozliczeń z nim zastosuje ceny promocyjne. Przez cenę promocyjną rozumie się cenę niższą niż określona przez Wykonawcę w załączniku nr 1.2 do SIWZ. 10. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 5.2 do SIWZ. 11. Zamawiający w załączniku nr 1.2 do SIWZ określił maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż minimalny zakup przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego wyniesie 75% maksymalnej wielkości przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiększenia potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, na rzecz których prowadzone jest postępowanie. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w zakresie do 25% wartości brutto niniejszej umowy nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Wykonawca oświadcza, iż nie będzie dochodził od Zamawiającego wykonania części umowy w zakresie prawa opcji w przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z całości lub części prawa opcji. CZĘŚĆ NR 3 Dostawa dla jednostek Wydziału Medycyny Weterynaryjnej środków dezynfekcyjnych 1.Zakres rzeczowy zamówienia został określony w arkuszu kalkulacyjnym - załącznik nr 1.3 do SIWZ 2.Wykonawca dostarczy produkty zdatne do użytku przez okres nie mniejszy niż 75 % wartości okresu przydatności (określonego przez producenta) licząc od daty dostawy produktów do Zamawiającego. 3.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego według załącznika nr 1.3 do SIWZ. 4.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów fabrycznie nowych, I gatunku, w oryginalnych opakowaniach producenta. 5.Miejsce realizacji zamówienia stanowią katedry i kliniki Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu: a)Katedra Chorób Wewnętrznych z Kliniką Koni Psów i Kotów, Wrocław, pl. Grunwaldzki 47 b)Katedra Epizootiologii z Kliniką Ptaków i Zwierząt Egzotycznych, Wrocław, pl. Grunwaldzki 45 c)Katedra Rozrodu z Kliniką Zwierząt Gospodarskich, Wrocław, pl. Grunwaldzki 49 d) Katedra i Klinika Chirurgii, Wrocław pl. Grunwaldzki 51 e)Centrum Diagnostyki Eks. i Inn. Technologii Biomedycznych, Wrocław, pl. Grunwaldzki 47 6.Każda z wymienionych Katedr, o których mowa powyżej będzie samodzielnie składać swoje zapotrzebowania Wykonawcy w formie: faks, e-mail. 7.Termin płatności wynosi do 30 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa wystawiał odrębne faktury dla każdej jednostki organizacyjnej, ponadto nr umowy winien być wpisany do faktury. 8.Zamawiający zaleca, aby wykonawca umożliwił dostęp do elektronicznych wersji dokumentów dostawy (faktury) zgodny z programem posiadanym przez zamawiającego , tj. Klinika XP. 9.W przypadku objęcia asortymentu będącego przedmiotem zamówienia lub jego części cenami promocyjnymi Wykonawca poinformuje o tym fakcie Zamawiającego i do rozliczeń z nim zastosuje ceny promocyjne. Przez cenę promocyjną rozumie się cenę niższą niż określona przez Wykonawcę w załączniku nr 1.3 do SIWZ 10.Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 5.3 do SIWZ.11.Zamawiający w załączniku nr 1.3 do SIWZ określił maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż minimalny zakup przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego wyniesie 75% maksymalnej wielkości przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiększenia potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, na rzecz których prowadzone jest postępowanie. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w zakresie do 25% wartości brutto niniejszej umowy nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Wykonawca oświadcza, iż nie będzie dochodził od Zamawiającego wykonania części umowy w zakresie prawa opcji w przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z całości lub części prawa opcji. CZĘŚĆ NR 4 Dostawa dla jednostek Wydziału Medycyny Weterynaryjnej szwów chirurgicznych w kasetach 1.Zakres rzeczowy zamówienia został określony w arkuszu kalkulacyjnym - załącznik nr 1.4 do SIWZ 2.Wykonawca dostarczy produkty zdatne do użytku przez okres nie mniejszy niż 75 % wartości okresu przydatności (określonego przez producenta) licząc od daty dostawy produktów do Zamawiającego. 3.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego według załącznika nr 1.4 do SIWZ. 4.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów fabrycznie nowych, I gatunku, w oryginalnych opakowaniach producenta. 5.Miejsce realizacji zamówienia stanowi: Katedra Rozrodu z Kliniką Zwierząt Gospodarskich, Wrocław, pl. Grunwaldzki 49 6.Pracownicy ww. Katedry, o której mowa powyżej będą samodzielnie składać swoje zapotrzebowania Wykonawcy w formie: faks, e-mail. 7.Termin płatności wynosi do 30 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa wystawiał odrębne faktury dla każdej jednostki organizacyjnej, ponadto nr umowy winien być wpisany do faktury. 8.W przypadku objęcia asortymentu będącego przedmiotem zamówienia lub jego części cenami promocyjnymi Wykonawca poinformuje o tym fakcie Zamawiającego i do rozliczeń z nim zastosuje ceny promocyjne. Przez cenę promocyjną rozumie się cenę niższą niż określona przez Wykonawcę w załączniku nr 1.4 do SIWZ 9.Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 5.4 do SIWZ. 10.Zamawiający w załączniku nr 1.4 do SIWZ określił maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż minimalny zakup przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego wyniesie 75% maksymalnej wielkości przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiększenia potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, na rzecz których prowadzone jest postępowanie. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w zakresie do 25% wartości brutto niniejszej umowy nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Wykonawca oświadcza, iż nie będzie dochodził od Zamawiającego wykonania części umowy w zakresie prawa opcji w przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z całości lub części prawa opcji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
33690000-3
Dodatkowe kody CPV:
33140000-3,
33631600-8,
33141121-4,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa dla jednostek Wydziału Medycyny Weterynaryjnej drobnego sprzętu medycznego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT160300 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 140178,80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa dla jednostek Wydziału Medycyny Weterynaryjnej materiałów opatrunkowych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT51200 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 44763,32 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: 3 Dostawa dla jednostek Wydziału Medycyny Weterynaryjnej środków dezynfekcyjnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT15400 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 13151,52 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Dostawa dla jednostek Wydziału Medycyny Weterynaryjnej szwów chirurgicznych w kasetach |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art.93 ust 1 pkt 1nie złożono żadnej oferty | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi transportu sanitarnego typu S
- Dostawa kolorowego powielacza cyfrowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Działu Poligrafii Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Usługa cateringowa realizowaną w GOS Wysoki Kamień w Szklarskiej Porębie - Powtórzenie
- Zakup i dostawa 4 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- 07920 Odtworzenie górki piaskowej przy ul. Wyboistej we Wrocławiu
- Dostawa aparatury kontrolno-badawczej niezbędnej do realizacji grantu OPUS27 - powtórka
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.