eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceUsługi spedycyjne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-25

Gliwice: Usługi spedycyjne
Numer ogłoszenia: 105758 - 2007; data zamieszczenia: 25.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Materiałów Ogniotrwałych, ul. Toszecka 99, 44-100 Gliwice, woj. mazowieckie, tel. 032 2701933.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imo.gliwice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.imo.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi spedycyjne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część A - Usługi świadczone samochodami skrzyniowymi Część B - Usługi świadczone autocysterną

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.22.00 - Usługi autobusowego transportu publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) złożą w wyznaczonym terminie ofertę zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wymogami SIWZ: w tym przedstawią wszystkie wymienione w SIWZ oświadczenia i dokumenty 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp 3) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w tym zakresie wymaganym dla przedmiotu zamówienia, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - posiadają ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczystosownie do ustawy o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001r. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a/ posiadają ważną polisę ubezpieczeniową a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wysokość ubezpieczenia na sumę gwarancyjną min. 100 000,00 5) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat liczonych od terminu składania ofert , a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym terminie, co najmniej 2 / dwa // zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartości usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone stosownymi dokumentami o należytym ich wykonaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oferta cenowa / wypełniony formularz ofertowy / 2. Oświadczenia: 1)Oświadczenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 oraz spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Pzp 3. Zaświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2. Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 / trzech / lat usług odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzonystosownymi dokumentami o należytym ich wykonaniu ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonanych z należytą starannością. 4. Polisa , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wysokość ubezpieczenia na sumę gwarancyjną min. 100 000,00 5. Pełnomocnictwo / w razie jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik 6. Parafowany projekt umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imo.gliwice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, ul.Toszecka 99, 44-100 Gliwice lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2007 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego, ul. Toszecka 99,pok 137, 44-100 Gliwice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi spedycyjne świadczone samochodami skrzyniowymi - ciągnik z naczepą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: samochody skrzyniowe - ciągnik z naczepą o ładowności: - 24 tony, - samowyładowcze 24 tony - 12 ton - samowyładowcze 12 tony - 4 - 7 ton - 2,5 ton, Osobowymi do przwozy 5 osób.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi spedycyjne autocysterną o ładowności 20 -30 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasy przwozów: 1/ Bratysława-Gliwice 2/ Ołomuniec-Gliwice 3/ Gliwice-Hranice 4/ Gliwice- Górażdże 5/Trzebinia -Gliwice 6/ Plock- Gliwice.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.