Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-20
Bobolice: Roboty remontowo budowlane polegające na: wykonaniu elewacji budynku mieszkalnego, ogrodzenia terenu, ciągów komunikacji i utwardzeń w miejscowości Wojsławice 1, Leśnictwo Zarzewie, działka nr 367/1, obręb Drzewiany
Numer ogłoszenia: 105760 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bobolice, ul. Polanowska 12, 76-020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3187221, fax 094 3187487.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rdlp.szczecinek.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.rdlp.szczecinek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo budowlane polegające na: wykonaniu elewacji budynku mieszkalnego, ogrodzenia terenu, ciągów komunikacji i utwardzeń w miejscowości Wojsławice 1, Leśnictwo Zarzewie, działka nr 367/1, obręb Drzewiany.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres: Ogrodzenie: wykonanie ogrodzenia z siatki powlekanej o wysokości 1,5m na słupkach z rur stalowych - 232,6m; zamontowanie bram o szerokości 3,6m z furtkami z siatki (na gotowych słupkach) - 2szt. oraz bramy o szerokości 3,6m w ramach stalowych z siatki (na gotowych słupkach) - 1szt. Drogi i place: mechaniczne wykonanie koryta o głębokości 20cm na całej szerokości jezdni i chodników pod drogę - 344m2;; warstwy odsączające na całej szerokości drogi zagęszczone mechanicznie - 344m2; górna warstwa jezdni o nawierzchni żwirowej - 344m2; ręczne wykonanie koryta o głębokości 20cm na całej szerokości chodników - 28,6m2; warstwa odsączająca - 28,6m2; obrzeża betonowe o wymiarach 20x6cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawa cementową - 44m; nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 6cm układane na podsypce piaskowej - 28,6m2. Elewacja: Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą Lekka-Mokra - 200,99m2; przyklejenie jednej warstwy siatki na ścianach i ościeżach przy użyciu gotowych zapraw klejowych - 200,99m2; wyprawa elewacyjna o fakturze rustykalnej z gotowej suchej mieszanki - 200,99m2; przygotowanie podłoża poprzez jednokrotne gruntowanie ścian oraz malowanie elewacji - ścian budynku - 309,94m2; okładziny schodowe krawędziowe z płytek układane metoda zwykła - 1,56m2; posadzka tarasu z płytek układane metoda kombinowaną 13,68m2;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.12 - 45.23.31.12 Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.44.12.00 - 45.44.12.00 Oryginalny kod CPV: 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, posiadają niezbędne uprawnienia, koncesje, zezwolenia; posiadają uprawnienia do wykonania czynności związanych z wykonaniem zamówienia; dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym niezbędnym do wykonania zamówienia;dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia; posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. nr 164 poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560); Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie 9. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił; nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. nr 164 poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560) wg wzoru zamieszczonego w załączniku nr 2 do SIWZ. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. nr 164 poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560) wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ. Oświadczenie o udzieleniu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 3 letniej gwarancji jakości oraz rękojmi na zasadach ogólnych wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ. Oświadczenie o dostarczeniu na teren budowy sprzętu i materiałów własnym transportem i na własne ryzyko, uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, terminu wykonania zamówienia, zaakceptowaniu warunków zapłaty i rozliczenia określonych w pkt. 6 wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ. Kosztorys ofertowy. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione według stanu faktycznego na dzień sporządzenia oferty. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione według stanu faktycznego na dzień sporządzenia oferty Polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 30 000,00zł. Wykonawca zapewni obsadzenie stanowiska Kierownika Budowy przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r. nr 207 poz. 2016)tj. załącznik nr 6 do SIWZ: odpis decyzji organu samorządu zawodowego nadającą kierownikowi budowy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o odpowiedniej specjalności; aktualne zaświadczenie o wpisie kierownika budowy na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, wraz z oświadczeniem o aktualizowaniu zaświadczenia w czasie trwania całej budowy; Informację z banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wskazującą, że wielkość posiadanych środków lub zdolność kredytową, która jest nie mniejsza niż 30% ceny złożonej oferty. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z tym, że wartość ogółem wykonanych robót nie może być niższa niż 100 000,00zł oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje. Wypełniony formularz oferty (wg wzoru zamieszczonego w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ). Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum). Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są: do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego;spełniać warunki określone w pkt. 9 niniejszej SIWZ; do solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu zamówienia; do solidarnej odpowiedzialności za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rdlp.szczecinek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Polanowska 12 76-020 Bobolice pok. nr 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.