Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-15
Poznań: Dostawa odzieży i bielizny operacyjnej oraz pokrowcy na sprzęt jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 10577 - 2008; data zamieszczenia: 15.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań - Stare Miasto, ul. Szkolna 8/12, 61-833 Poznań, woj. wielkopolskie, fax 061 858-56-23.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-strusia.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży i bielizny operacyjnej oraz pokrowcy na sprzęt jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę odzieży i bielizny operacyjnej oraz pokrowcy na sprzęt jednorazowego użytku i został podzielony na 14 pakietów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.11.10.00 - Odzież medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.90.00 - Odzież medyczna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 14.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadiumnie nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania zostaną dopuszczeni wykonawcy, którzy: -spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 powołanej ustawy Prawo zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 tejże ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty , pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne. Brak choćby jednego z dokumentów wymaganych w pkt. 4.2 i 4.3.3 niniejszej specyfikacji lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie (np. kopie niewłaściwie poświadczone za zgodność z oryginałem, brak pieczątki lub podpisu osoby upoważnionej, nie złożenie dokumentów sporządzonych w językach obcych wraz z tłumaczeniem na język polski) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (wówczas oferta zostanie uznana za odrzuconą); nie spełnienie warunków określonych w pkt. 4.3 spowoduje odrzucenie oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 4.1 wykonawca winien dostarczyć następujące dokumenty: -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeśli wykonawca przystępujący do postępowania prowadzi działalność w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość jego oferty przewyższa dwukrotną wysokość kapitału zakładowego, do oferty tej należy dołączyć odpowiednie dokumenty wymagane w art. 230 kodeksu spółek handlowych (uchwała wspólników lub umowa spółki). - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2.1 i 4.2.3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów, o których mowa w pkt. 4.2.4. -Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych. -Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawo zamówień publicznych. - Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych w pkt. 1.2 SIWZ: a/ Odpowiednie dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych wyrobów do obrotu i używania, wydany zgodnie z obowiązującymi przepisami, określonymi w pkt. 1.2a niniejszej specyfikacji, t.j. certyfikat zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii europejskiej lub dokument równoważny - zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego. b/karty danych technicznych wystawione przez producenta dot. materiałów (włóknin, folii itp.) użytych do produkcji gotowych wyrobów,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena jakości oferowanego asortymentu - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-strusia.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego - Sekcja Zamówień Publicznych, wejście J, pok. nr 5, II ptr..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego - Kancelaria, wejście J, pok. nr 10, II ptr..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZESTAW DO OPERACJI ZASTAWEK JAŁOWY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW DO OPERACJI ZASTAWEK JAŁOWY - 150 kpl. W skład zestawu wchodzą : a) Pokrowiec na stolik Mayo min 80 x 140 cm - 1 szt. b) Serweta do obłożenia klatki piersiowej, pozwalająca na jednoczesne osłonięcie części anestezjologicznej z oknem z folią operacyjną o wym. min.25-35 cm max. 30X40cm otoczoną warstwą chłonną z wbudowanymi kieszeniami oraz prowadnicami pozwalającymi na przeprowadzenie drenów - min. 200X350cm-1szt. c) serweta nieprzylepna do nakrycia stołu instrumentariuszki min. 150 x 180 cm - 1 szt. d) kieszeń samoprzylepna wykonana z przezroczystej folii, jednokomorowa - 3 szt. e) taśma samoprzylepna min 10 x 50 cm - 2 szt. f) całość owinięta w serwetę 150 x 180 cm z laminatu dwuwarstwowego - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena jakości oferowanego asortymentu - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: POKROWCE FOLIOWE BEZ GUMKI -.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: POKROWCE FOLIOWE BEZ GUMKI min 15- 16 cm x 120-150 cm - 4500 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena jakości oferowanego asortymentu - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: POKROWCE FOLIOWE Z GUMKĄ -.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: POKROWCE FOLIOWE Z GUMKĄ 60 cm x 60-80 cm - 1500 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena jakości oferowanego asortymentu - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: POKROWCE FOLIOWE NIEJAŁOWE Z GUMKĄ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: POKROWCE FOLIOWE NIEJAŁOWE Z GUMKĄ a) rozmiar 100 x 100 - 200 szt. b) rozmiar 50 x 50 - 200 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena jakości oferowanego asortymentu - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PRZEŚCIERADŁA JEDNORAZOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEŚCIERADŁA JEDNORAZOWE - 4500 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena jakości oferowanego asortymentu - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZEPKI CHIRURGICZNE MĘSKIE ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZEPKI CHIRURGICZNE MĘSKIE - 4.000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena jakości oferowanego asortymentu - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: CZEPKI CHIRURGICZNE MĘSKIE Z WKŁADKĄ POCHŁANIAJĄCĄ POT.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZEPKI CHIRURGICZNE MĘSKIE Z WKŁADKĄ POCHŁANIAJĄCĄ POT- 8.000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena jakości oferowanego asortymentu - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: CZEPKI CHIRURGICZNE DAMSKIE Z GUMKĄ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZEPKI CHIRURGICZNE DAMSKIE Z GUMKĄ - 6.350 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena jakości oferowanego asortymentu - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: CZEPKI CHIRURGICZNE DAMSKIE WIĄZANE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZEPKI CHIRURGICZNE DAMSKIE WIĄZANE - 1.000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena jakości oferowanego asortymentu - 20
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: MASKI OPERACYJNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MASKI OPERACYJNE - 28.350 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena jakości oferowanego asortymentu - 20
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: FARTUCH CHIRURGICZNY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FARTUCH CHIRURGICZNY - 2.200 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena jakości oferowanego asortymentu - 20
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: OCHRANIACZE NA BUTY (z gumką).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OCHRANIACZE NA BUTY (z gumką) - 800 par.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena jakości oferowanego asortymentu - 20
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: KOMPLET POSCIELI Z WŁÓKNINY (NIEJAŁOWY).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KOMPLET POSCIELI Z WŁÓKNINY (NIEJAŁOWY) - 1600 kpl. W skład kompletu wchodzą : a/ powłoka 200 x 150 cm - 1 szt. b/ powłoczka 90 x 75 cm - 1 szt. c/ prześcieradło 210 x 150 cm - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena jakości oferowanego asortymentu - 20
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: FARTUCHY JEDNORAZOWE, FOLIOWE PRZEDNIE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FARTUCHY JEDNORAZOWE, FOLIOWE PRZEDNIE - 6 200 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena jakości oferowanego asortymentu - 20
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sporządzenie dokumentacji projektowej pn.: Modernizacja połaci dachowych i stolarki okiennej DPS w Lisówkach.
- Wytworzenie 13 scenariuszy oraz 13 filmów instruktażowych
- Dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
- "Modernizacja posadzek epoksydowych w zakresie przeciwspadków na Stadionie Miejskim w Poznaniu przy ul. Bułgarskiej 17, noszącego nazwę ENEA STADION"
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z zamontowanym ładowaczem czołowym dla Obwodu Drogowego w Biskupicach
- Wsparcie edukacyjne - organizacja szkoleń z zakresu rewitalizacji dla gmin z terenu województwa wielkopolskiego w ramach realizacji projektu pt. "Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0"
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.