Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-25
Międzyrzec Podlaski: Remont budynku internatu przy Zespole Szkół Ekonomicznych im. Marii Dąbrowskiej w Międzyrzecu Podlaskim
Numer ogłoszenia: 105795 - 2007; data zamieszczenia: 25.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ekonomicznych im. Marii Dąbrowskiej, ul. 3 Maja 40/42, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3717880, fax 083 3717880.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zse.miedzyrzec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Średnia szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku internatu przy Zespole Szkół Ekonomicznych im. Marii Dąbrowskiej w Międzyrzecu Podlaskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Docieplenie ścian z wyprawą elewacyjną. Krycie dachu papą termozgrzewalną wraz z obróbkami blecharskimi. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją przetargową i warunkami wykonania i odbioru robót. Obiór robót zgodnie z wymogami.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 5000PLN (słownie: pięć tysiecy złotych) należy wpłacić na rachunek bankowy nr: 51 1500 1331 1213 3003 3457 0000. Dowód wpłaty należy przedstawić w ofercie..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: a)posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, d)w latach 2003-2006 wykonał co najmniej 2 roboty w zakresie rzeczowym i wartości nie mniejszej niż roboty objęte tym zamówieniem, e)przedstawił referencje potwierdzające iż roboty o których mowa w w/w p pkt. zostały wykonane z należytą starannością 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany przedłożyć: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych robót ostatnich 3-ech lat 2003-2006r. 4.Referencje potwierdzające, iż roboty z ostatnich lat zawarte w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. 5.Kserokopia uprawnień kierownika robót i aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów i Budownictwa dotyczy uprawnień kierowania robotami budowlanymi 6.Oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do specyfikacji. 7.Wykaz sprzętu do wykonania zamówienia: ( na załączniku nr 8 do specyfikacji) 8.Kosztorys ofertowy wg załącznika nr 7 do specyfikacji Dokumenty, o których mowa w pkt 1-5 mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zse.miedzyrzec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ekonomicznych ul. 3 Maja 40/42 21-560 Międzyrzec Podlaski.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zespółu Szkół Ekonomicznych im. Marii Dąbrowskiej ul. 3 Maja 40/42 21-560 Międzyrzec Podlaski.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO
- Przebudowa drogi gminnej nr 101562L ul. J. Kusocińskiego w Międzyrzecu Podlaskim od km 0+0,000 do km 0+685,00
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- Usługa żywienia pacjentów ZOL w SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- Usługa żywienia pacjentów w SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim w ramach programu Dobry Posiłek
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- Regeneracja przestrzeni publicznej Partnerstwa Noworudzko - Radkowskiego na rzecz turystów i mieszkańców - zagospodarowanie terenu i budowa ogólnodostępnej toalety publicznej w Radkowie
- Zmiana dachu na budynku żłobka w Działoszynie
- Budowa jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą i parkingiem w Miasteczku Śląskim przy ul. Białego - Etap I
- 16.2025 Modernizacja i przebudowa budynku na potrzeby Zakładu Biochemii Lekarskiej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Poprawa dostępności budynków: Urzędu Miejskiego, jednostki OSP w Dynowie oraz gabinetu pielęgniarki środowiskowej w Dynowie
więcej: Izolacja cieplna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.