eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GubinZielona Ścieżka Gubin - Guben obejmująca modernizację amfiteatru, Parku Mickiewicza, Parku Waszkiewicza, Placu Chrobrego, skweru z fontanną oraz egzotarium w Gubinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-30

Gubin: Zielona Ścieżka Gubin - Guben obejmująca modernizację amfiteatru, Parku Mickiewicza, Parku Waszkiewicza, Placu Chrobrego, skweru z fontanną oraz egzotarium w Gubinie
Numer ogłoszenia: 105797 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin o statusie miejskim , ul. Piastowska 24, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, faks 068 4558102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zielona Ścieżka Gubin - Guben obejmująca modernizację amfiteatru, Parku Mickiewicza, Parku Waszkiewicza, Placu Chrobrego, skweru z fontanną oraz egzotarium w Gubinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest robota budowlana pn. Zielona Ścieżka Gubin - Guben obejmująca modernizację amfiteatru, Parku Mickiewicza, Parku Waszkiewicza, Placu Chrobrego, skweru z fontanną oraz egzotarium w Gubinie Zakres zamówienia obejmuje: 1.Modernizację amfiteatru: - wycięcie i karczowanie drzew - 9 szt. - roboty demontażowe (nawierzchnia, elementy ławek, schody, fundamenty, murki, poręcze, słupki stalowe) - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowe gr. 8 cm, 411,40 m2 - wykonanie nawierzchni z płyt gumowych - 84,00 m2 - ułożenie elastycznych obrzeży o wymiarach 75x25x5 cm, kolor czerwono - brązowy - 101,60 m - wykonanie remontu istniejących murów oporowych - 12,70 m2 - rekonstrukcja rozebranych murów wykonana z bloczków betonowych 38x25x12 cm - 32,60 m3 - malowanie ścian i parapetów farbami wodoodpornymi - 14,80m2 - wykonanie stopni schodów z kostki brukowej betonowej kolorowej 20x10x8 cm - 185,00 m - montaż balustrad schodów i tarasów - 110,50 m - montaż barierek o wysokości 50 cm - 36,50 m - montaż siedzisk drewnianych - 91,00 m - montaż koszy na śmieci - 6 szt. - montaż ławek parkowych - 3 szt. - wykonanie trawników dywanowych z rolki - 215,40 m2 - sadzenie krzewów iglastych i liściastych - 5655 szt. - montaż słupów oświetleniowych - 9 szt. 2.Modernizację Placu Chrobrego - rozebranie chodników i fundamentu - wykonanie trawników dywanowych siewem - 1740 m2 - sadzenie krzewów liściastych - 2500 szt. - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 429,50 m2 - montaż ławek parkowych - 3 szt. - montaż koszy na śmieci - 11 szt. - montaż ławek parkowych - 23 szt. - montaż stojaka na rowery - 1 szt. - wykonanie balustrady schodów na słupkach stalowych - 8,50 m - wykonanie poręczy schodów mocowanych w ścianie - 17,20 m - malowanie ścian i parapetów farbami wodoodpornymi - 893,00 m2 - demontaż słupów oświetleniowych - 5 szt. - montaż słupów oświetleniowych - 9 szt. - zakup sceny wraz z wyposażeniem - zakup oświetlenia i nagłośnienia 3.Modernizację Parku Waszkiewicza wraz z przebudową ul. Słonecznej (roboty budowlane nie obejmują działki nr 244/44, wykonanie drogi wg projektu Biura Usług Drogowych Nadzory-Projekty-Konsultacje P. Stefańczyk) - wycięcie i karczowanie drzew - 51 szt. - wycięcie i karczowanie krzewów - 113,00 m2 - rozebranie chodników w płyt betonowych - 1220,50 m2 i 225,00 m - rozebranie istniejących schodów i murów - demontaż koszy na śmieci - 8 szt. - demontaż ławek stalowych - 12 szt. - wykonanie nawierzchni z kostki granitowej - 160,10 m2 - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej - 2034,70 m2 - wykonanie nawierzchni z cegły klinkierowej - 52,00 m2 - wykonanie nawierzchni placu zabaw z maty gumowej - 387,00 m2 - odnowa istniejących schodów betonowych - 32,20 m2 - rekonstrukcja rozebranych murów - 17,40 m2 - wykonanie stopni schodów z kostki brukowej betonowej - 16,00 m - malowanie ogrodzenia - 89,00 m2 - montaż ławek - 32 szt. - montaż stolików parkowych - 2 szt. - montaż koszy na śmieci - 19 szt. - wykonanie ogrodzenia placu zabaw - 97,00 m - montaż bramy z opcją furtki - 2 szt. - montaż tablic informacyjnych - 14 szt. - elementy placu zabaw: * huśtawka potrójna wraz z siedziskami - 1 szt. * piaskownica dla najmłodszych - 1 kpl. * kula niebieska - 2 kpl. *kula pomarańczowa - 1 kpl. *zjeżdżalnia z tunelem - 1 kpl. * podstawa do bujaków - 5 szt. * centrum zabaw - 1 kpl. * domek - 1 kpl. * tunel - 1 kpl. - montaż słupów oświetleniowych - 19 szt. - wykonanie odwodnienia z rur PVC o średnicy 160mm - 17,00 m - montaż studzienek ściekowych ulicznych o średnicy 500mm z osadnikiem i syfonem - 5 szt. - przełożenie kabla doziemnego telekomunikacyjnego - 60,00 m - przestawienie studni rewizyjnych telekomunikacyjnych - 1 szt. 4.Modernizację Placu Chrobrego: - rozebranie chodników z płyt betonowych - 107,60 m2 - wykonanie trawników dywanowych siewem - 1740,00 m2 - wykonanie renowacji trawników - 2 893,70 m2 - sadzenie krzewów liściastych form naturalnych z bryłą korzeniową - 2500 szt. - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej - 429,50 m2 - montaż ławek - 26 szt. - montaż koszy na śmieci - 11 szt. - montaż stojaka na rowery - 1 szt. - malowanie ścian i parapetów - 893,00 m2 - demontaż słupów oświetleniowych - 5 szt. - montaż słupów oświetleniowych - 9 szt. 5.Modernizację skweru z fontanną: - wycięcie i karczowanie drzew i krzewów - 17 szt. - rozebranie fontanny - 20,80 m3 - rozebranie ogrodzenia - 124,00 m - demontaż ławek betonowych - 3 szt. - demontaż koszy na śmieci - 2 szt. - wykonanie trawników dywanowych z rolki - 384,00 m2 - sadzenie krzewów liściastych i pnączy form naturalnych z bryłą korzeniową - 732 szt. - wykonanie ogrodzenia - 114,50 m2 - montaż ławek - 8 szt. - montaż koszy na śmieci - 6 szt. - montaż stojaka na rowery - 1 szt. - rekonstrukcja fontanny - montaż słupów oświetleniowych - 2 szt. 6.Modernizację egzotarium: - wycięcie i karczowanie drzew - 12 szt. - wycięcie i karczowanie krzewów - 98,00 m2 - rozebranie ogrodzenia wraz z elementami - 130,50 m - wykonanie trawników dywanowych z rolki - 250,00 m2 - sadzenie krzewów liściastych, pnączy, bylin oraz roślin cebulowych - 2694 szt. - wykonanie ogrodzenia - 158,00 m - wykonanie nawierzchni ciągów pieszych - 439,00 m2 - wykonanie poliuretanowej nawierzchni placu zabaw - 50,00 m2 - zakup zwierząt z włókna szklanego - 1 kpl. - montaż elementów zabawowych: * kaktus - 1 szt. * karuzela - 1 szt. * bujak dla dzieci rowerek - 1 szt. * bujak dla dzieci rowerek łabędź - 1 szt.. - leżaki profilowane - 3 szt. - ławka jednostronna - 12 szt. - kosze na śmieci - 9 szt. Wszystkie w/w obszary znajdują się w granicach ścisłej ochrony konserwatorskiej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 50 % zamówienia podstawowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.26.23.30 - Roboty w zakresie naprawy betonu 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.26.23.00 - Betonowanie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży:a) wykaz robót budowlanych (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej IDW) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Wykonawca musi wykazać wykonanie:- 1 zadanie z zakresu przebudowy drogi o długości 200m lub powierzchni 1200 m2 z kostki betonowej i- 1 zadanie z zakresu wykonania placu zabaw o wartości zadania min. 100 tys. i- 1 zadanie z zakresu budowy ścieżek pieszo - rowerowych, chodników, placów o powierzchni min. 3800 m2 o nawierzchni z HanseGrandb) wykaz osób (sporządzony według załącznika nr 5), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Przedłożone przez Wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia zatrudni:- kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do kierowania robotami z zakresu budowy dróg publicznych, wpisanego do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającego min. 5-letni staż pracy w zawodzie- kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi uprawniającymi do kierowania robotami z zakresu sieci i instalacji elektrycznych wpisanego do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa z min. 5 - letnim stażem pracy w zawodzie - kierownika prac ogrodniczych z odpowiednimi kwalifikacjami i przygotowaniem tj. wykształcenie ogrodnicze lub pokrewne (np. architektura krajobrazu, specjalista w zakresie zagospodarowania terenów zieleni, itp.) z co najmniej 2 letnią praktyką zawodową przy urządzania terenów zieleni

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży:a) wykaz osób (sporządzony według załącznika nr 5), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Przedłożone przez Wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia zatrudni:- kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do kierowania robotami z zakresu budowy dróg publicznych, wpisanego do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającego min. 5-letni staż pracy w zawodzie- kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi uprawniającymi do kierowania robotami z zakresu sieci i instalacji elektrycznych wpisanego do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa z min. 5 - letnim stażem pracy w zawodzie - kierownika prac ogrodniczych z odpowiednimi kwalifikacjami i przygotowaniem tj. wykształcenie ogrodnicze lub pokrewne (np. architektura krajobrazu, specjalista w zakresie zagospodarowania terenów zieleni, itp.) z co najmniej 2 letnią praktyką zawodową przy urządzania terenów zielenib) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży aktualną informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości min. 1.000.000 zł oraz opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniaOcena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 (sporządzone według wzory stanowiącego załącznik nr 2 do IDW) - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (według załącznika nr 4) - formularz ofertowy - oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 - oświadczenie na podstawie art. 44 o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 - życiorys osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia - oświadczenie o akceptacji projektu umowy - w przypadku polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. - dokumenty potwierdzające, że roboty wskazane w załączniku nr 8 do niniejszej IDW zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, - jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia, w odniesieniu do tych podmiotów, dokumentów wymienionych w pkt. 10.1.B.1. - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo(a) (pełnomocnictwo rodzajowe), - wypełnione Przedmiary robót

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie: 1) bazy kosztowo-cenowej - w przypadku robót dodatkowych, w wyniku przeprowadzonych negocjacji z Wykonawcą, 2) robót - w przypadku zaistnienia okoliczności, które doprowadzą do konieczności wykonania robót dodatkowych bądź uzupełniających; 3) wynagrodzenia Wykonawcy - w przypadku robót dodatkowych bądź uzupełniających, albo nienależytego wykonania zadania; 4) terminu wykonania - Wykonawca ma prawo żądania przedłużenia terminu umownego, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu jest wynikiem: - konieczności wykonania robót dodatkowych, których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, - wstrzymania prac, objętych umową, przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, - konieczności uzyskania danych, zgód, bądź pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów. Termin realizacji przedmiotu umowy ulegnie przedłużeniu o czas trwania przeszkody. 5) terminu płatności określonego w § 6 pkt. 2 - w przypadku opóźnienia wpłaty kwoty dofinansowania na konto Zamawiającego, ulegnie zmianie termin płatności dla Wykonawcy, 6) osób sprawujących nadzór: Inspektora nadzoru bądź kierownik budowy - w przypadku nienależytego wykonania swoich obowiązków, jego rezygnacji bądź zatrudnienia innego inspektora lub kierownika, 7) terminu przekazania placu budowy - w przypadku warunków, które nakładają instytucje dofinansowujące inwestycję; 8) terminu odbioru częściowego lub końcowego - w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych lub w przypadku warunków, które nakładają instytucje dofinansowujące inwestycję. Zmiana umowy następuje na wniosek Wykonawcy złożony Zamawiającemu na piśmie i zawiera propozycje zmian oraz ich uzasadnienie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Grunwaldzka 16 pokój nr 1, Gubin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2010 godzina 12:00, miejsce: ul. Grunwaldzka 16 pokój nr 1, Gubin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.