Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-06
Gliwice: DOWÓZ DZIECI DO SZKOŁY W ROKU SZKOLNYM 2009/2010
Numer ogłoszenia: 105823 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 6 w Gliwicach , ul. Ziemowita 3, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 231 28 28, faks 032 231 59 52.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zso6gliwice.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ DZIECI DO SZKOŁY W ROKU SZKOLNYM 2009/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Świadczenie usług transportowych dla 60-70 uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 6 w Gliwicach, ul. Ziemowita 3 w roku szkolnym 2009/2010 w okresie od 01 września 2009 r. do 25 czerwca 2010 r. 2. W przypadku dodatkowych dzieci, które Wykonawca będzie musiał zacząć dowozić w trakcie roku szkolnego 2009/2010, w okresie od 01 września 2009 r. do 19 czerwca 2010 r. Wykonawca będzie zobowiązany dowozić ww. dzieci bez zmiany ceny. 3. Trasa przewozu i przystanki będą uzgadniane z Dyrektorem szkoły pisemnie w formie harmonogramu najpóźniej na tydzień przed rozpoczęciem semestru, a w przypadku zmian adresów zamieszkania uczniów lub rotacji dzieci w trakcie semestru, na 2 dni przed planowaną zmianą. 4. Ranny dowóz dzieci odbywać się będzie w godz.: od 6.45 do 8.00. 5. Popołudniowe rozwożenie dzieci do domów - w godz.: od 14.15 do 15.45..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez wykonawcęIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki przystąpienia do postępowania: - posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp). O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy posiadają aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. Nr 204, poz. 2088 z 2004 r. z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 5 lipca 2004 r. w sprawie wysokości opłat za czynności administracyjne związane z wykonywaniem transportu drogowego oraz za egzaminowanie i wydanie certyfikatu kompetencji zawodowych (Dz.U. Nr 159, poz. 1664) W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie, - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi polegające na przewozie nie mniej niiż 60 dzieci niepełnosprawnych o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł łącznie (brutto) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwoma pełnosprawnymi pojazdami z liczbą miejsc siedzących nie mniej niż 23 oraz jeden pojazd pełnosprawny dla co najmniej 9 osób z podnośnikiem lub windą, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z póź. zm.) Wykonawca musi wykazać,że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej tyloma kierowcami posiadającymi prawo jazdy zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym - Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z póź. zm.), oraz posiadającymi badania lekarskie zgodnie z . 39 ustawy o transporcie drogowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2088 z późn. zm), ile pojazdów wykonawca ma zamiar przeznaczyć do przewozu. W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu, W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny podlega sumowaniu, W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek posiadania wiedzy i doświadczenia podlega sumowaniu, - znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w ust.9 pkt 1 SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia Z treści złożonych dokumentów musi wynikac jednoznacznie iż wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt. 1.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia dokumentów udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 8 SIWZ należy złożyć: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3 do specyfikacji, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, - aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, jeżeli ważność licencji wygasa w trakcie realizacji umowy to Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób najpóźniej w dniu wygaśnięcia poprzedniej. - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca o treści ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał pojazdy, którymi będzie dysponował, - wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami potwierdzającymi spełnienie warunku udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców o treści ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Świadczenie nieodpłatnych usług transportowych na rzecz Zamawiającgo w okresie umowy - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zso6gliwice.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zso6gliwice.edu.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcacych Specjalnych nr 6 ul. Ks. Ziemowita 3 44-100 Gliwice sekretariat - sala nr 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przeprowadzenie szkoleń dla kadry naukowej w zakresie kształtowania kompetencji cyfrowych - Statystyka zastosowania praktycznego w medycynie. Znak sprawy: DZPZ.283.34.2025.MK
- Zakup wraz z dostawą chemii gospodarczej, materiałów i narzędzi do utrzymania czystości oraz środków czystości BHP dla pracowników MZUK
- Budowa oświetlenia na ul. Nad Łąkami
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku MZUK w Gliwicach
- Wykonanie usług porządkowych w budynku siedziby Dyrekcji ZBMIITBS Sp. z o.o. oraz w siedzibach Rejonów Obsługi Mieszkańców Nr 4 ,6 i 10 w Gliwicach - pełna nazwa - w dokumentach zamówienia
- Remont drzwi garażowych w Areszcie Śledczym w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarsko-restauracyjnych w układzie zadaniowym
- Organizacja 5-dniowej wizyty studyjnej w regionie Malagi dla 25 kobiet w ramach projektu "Nie-zwykła Transformacja"
- Usługa przewozu osób
- Transport uczestników wydarzenia "Seminarium WMEiL" w dniu 13 czerwca 2025 r. na trasie Warszawa- Przasnysz - Warszawa dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób, znak sprawy; DZPZ.283.28.2025.AP
- Stały przewóz uczniów Zespołu Szkół Specjalnych w Zagórzu z oddziałów Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii w Otwocku
więcej: Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.