eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubiczZakup równiarki drogowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-04

Lubicz: Zakup równiarki drogowej
Numer ogłoszenia: 105829 - 2011; data zamieszczenia: 04.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73407 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu, ul. Toruńska 36A, 87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6782709, faks 56 6782709.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup równiarki drogowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup równiarki drogowej. 3.1. Parametry techniczne: - rok produkcji od 2005, - długość całkowita - nie więcej niż 9 m, - waga całkowita ca 11 t, - łamana w połowie, - lemiesz przedni z regulatorem siły pchania, - zrywak tylny, - lemiesz środkowy z regulowanym hydraulicznie kątem cięcia, - kabina operatora typ ROPS/FOPS, - silnik czterocylindrowy - wysokoprężny o mocy powyżej 115 KM, - ilość przepracowanych motogodzin max do 6 000, - elektroniczne zabezpieczenie antykradzieżowe, - napęd 6 x 6, - stan ogumienia - max. zużycie do 30 %, - oryginalny lakier fabryczny, - akustyczny sygnalizator cofania, - pomarańczowa lampa ostrzegawcza (kogut), - zamontowany sprawny system niwelacji, - maszyna przygotowana do pracy (po wymianie filtrów i płynów eksploatacyjnych), - dokumenty umożliwiające rejestrację i dopuszczenie do ruchu, - DTR w języku polskim, - certyfikat CE. 3.2. Ocena techniczna będzie polegała między innymi na pracy na drogach gminnych Zamawiającego przez kilka godzin (max. do 4 - tzw. jazda próbna)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.00 - Pojazdy utrzymania dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo - Usługowa ROLPAP Dariusz Pepliński, Ruda 21, 89-300 Wyrzysk, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 325200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 306000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 306000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 306000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.