eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Wykonanie 161 operatów szacunkowych określających wysokość odszkodowania na rzecz członków ROD im. STORCZYK, położonego przy ulicachWarszawskiej i Witosa w Radomiu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-25

Radom: Wykonanie 161 operatów szacunkowych określających wysokość odszkodowania na rzecz członków ROD im. STORCZYK, położonego przy ulicach: Warszawskiej i Witosa w Radomiu
Numer ogłoszenia: 105840 - 2007; data zamieszczenia: 25.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Radomia - Urząd Miejski w Radomiu -Biuro Zamówień Publicznych, ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3620283, 0-48 3620284, fax 048 3620282, 3620284.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie 161 operatów szacunkowych określających wysokość odszkodowania na rzecz członków ROD im. STORCZYK, położonego przy ulicach: Warszawskiej i Witosa w Radomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wycena wysokości odszkodowań wypłacanych na podstawie art. 19 i art. 20, ustawy z dnia 08 lipca 2005r. o rodzinnych ogrodach działkowych (Dz. U. z 2005r. Nr 169, poz. 1419) na rzecz 161 członków Rodzinnego Ogrodu Działkowego im. \STORCZYK\ , położonego przy ulicach: Warszawskiej i Witosa w Radomiu. Wyceny winny być wykonane zgodnie ze standardami wykonania operatów szacunkowych sporządzonych dla nieruchomości wykorzystywanych jako pracownicze ogrody działkowe. Wykonawca jest zobowiązany wykonać 161 operatów określających odszkodowanie dla członków ROD im. STORCZYK zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 1 i ust. 4, ustawy z dnia 08 lipca 2005r. o rodzinnych ogrodach działkowych. W/w operaty winny być wykonane w dwóch egzemplarzach, zgodnie ze standardem IV.4 ust. 2A i VII Polskiej Federacji Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych, z podaniem ceny netto i podatku VAT.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadają aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 roku nr 261. poz. 2603 ze zm.). 3)Prowadzą działalność gospodarczą z zakresu przedmiotu zamówienia 4)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6)Udokumentują, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia. 7)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z 2006 roku - tekst jednolity z późn. zm.). Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie X SIWZ metodą \zero - jedynkową\. Oznacza to, że brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych w punkcie X SIWZ oświadczeń lub dokumentów lub nieuzupełnienie (art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) w wyznaczonym przez zamawiającego terminie oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie § 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może zadać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 roku Nr 87 poz. 605), zwanego dalej \rozporządzeniem\, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z 2006 roku - tekst jednolity z późn. zm.) oraz, że: wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający pod rygorem wykluczenia wykonawcy wymaga dołączenia do oferty następujących dokumentów (w formie załączników): Wypełniony formularz oferty wraz z następującymi załącznikami: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych - w formie załącznika nr 1; 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie załącznika nr 2; 3)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w formie załącznika nr 3 i 4; 4)Kserokopie świadectwa uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 roku nr 261. poz. 2603). W przypadku spółki cywilnej w/w uprawnienia winien posiadać przynajmniej jeden z zarejestrowanych przedsiębiorców - w formie załącznika nr 5; 5)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - w formie załącznika nr 6; 6)Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia -w formie załącznika nr 7 Inne dokumenty składane wraz z wypełnionym formularzem oferty: 7)Parafowany lub podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy wzór umowy przekazany w materiałach przetargowych - w formie załącznika nr 8; 8)W przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum) - pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w formie załącznika nr 9. Zamawiający zażąda przed podpisaniem umowy z wyłonionym Wykonawcą w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej ich współpracę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Termin realizacji - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miasta Radomia - Urząd Miejski w Radomiu Biuro Zamówień Publicznych, ul. Jana Kilińskiego 30 (wejście od ul. Żeromskiego 53, pokój nr 1 - parter) 26-600 Radom, w godzinach pracy Urzędu.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Gmina Miasta Radomia - Urząd Miejski w Radomiu Biuro Zamówień Publicznych ul. Jana Kilińskiego 30, pokój 1, 2, 3 (wejście od ul. Żeromskiego 53)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.