To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-19
Ogłoszenie nr 10585 - 2017 z dnia 2017-01-19 r.
Solec Kujawski: Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku B Urzędu Miasta i Gminy w Solcu Kujawskim.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuDziałanie 3.5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w ramach ZIT Poddziałania 3.5.1 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym w ramach ZIT, Schemat: Termomodernizacja w obiektach należących do jednostek samorządu terytorialnego w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych (ZIT) (konkurs Nr RPKP. 03.05.01-IZ.00-04-057/16).
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 360926-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 360926-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Solec Kujawski, krajowy numer identyfikacyjny
52888200000, ul.
ul. 23 Stycznia
7,
86-050
Solec Kujawski, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
52 387 01 00, faks
523 871 253, e-mail
przetargi@soleckujawski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rbip.soleckujawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku B Urzędu Miasta i Gminy w Solcu Kujawskim.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP.27.8.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest:a)wykonanie robót budowlanych, na realizację których wydane zostało pozwolenie nr 1803/2016 z dn. 18.11.2016 r (WB.6740.2070.2016), obejmujących przebudowę wraz z termomodernizacją budynku B UMiG w Solcu Kujawskim w oparciu o projekt budowlano-wykonawczy pn.: Przebudowa z termomodernizacją budynku B Urzędu Miasta i Gminy Solec Kujawski, składający się z branży: architektura w tym wentylacja mechaniczna, konstrukcja, instalacja wewnętrzna wod-kan, co, klimatyzacja, instalacja elektryczna i teletechniczna, opracowany przez MUFA Studio Projektowe Izabela Młodzikowska-Gil z Bydgoszczy wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,b)wykonanie robót rozbiórkowych odcinka ogrodzenia muru ogrodzeniowego od strony ul. 29 Listopada, w oparciu o projekt rozbiórki budynku garażowo-gospodarczego oraz odcinka muru ogrodzeniowego w Solcu Kujawskim przy ul. 23 Stycznia 7, dz. Nr 714, obręb 0001 M. Solec Kujawski, opracowany przez Archiplast Pracownia Projektowa Jacek Szczutkowski. Na realizację robót rozbiórkowych wydane zostało pozwolenie na rozbiórkę: decyzja 48/2014 z dn. 04.11.2014 r (WB.6741.49.2014),c)budowa nowego ogrodzenia, zgodnie z projektem budowlanym ogrodzenia w Solcu Kujawskim przy ul. 23 Stycznia 7 na terenie działki nr 714 obręb 0001 M. Solec Kujawski opracowanym przez Pracownię Projektową ARCHIPLAST z Bydgoszczy, po dokonaniu zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót,d)dostawa i montaż zestawu automatyki do bramy dwuskrzydłowej we wjeździe na działkę 714 (teren UMiG), zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ), Dokumentacja budowlana wymieniona powyżej, opisująca szczegółowo przedmiot zamówienia, stanowi załącznik nr 11 do SIWZ.Uwaga: W przypadku wystąpienia w niniejszej SIWZ, w tym w jej załącznikach, m.in.: dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysach ofertowych, nazw własnych (np. materiałów) wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy, należy każdy taki ewentualny przypadek traktować jako przykładowy i czytać z klauzulą "lub równoważne/y, o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych oraz estetycznych".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 93 ust. 1 pkt. 7 oraz art. 93 ust 1 pkt. 4 ustawy Pzp, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, gdy: 1) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie dotyczące punktu 1): Komisja przetargowa dokonała w określonym w SIWZ terminie (5 stycznia 2017r. o godz. 12.00) otwarcia 9 złożonych ofert. Po zakończeniu publicznego otwarcia ofert i wyjściu przedstawicieli wykonawców, o godzinie 13.50 okazało się, że w posiadaniu zamawiającego jest jeszcze jedna oferta również złożona w terminie i w miejscu określonym postanowieniami SIWZ. Oferta nie została otwarta wskutek błędu pracownika zamawiającego przyjmującego ofertę, który to nie przekazał jej do przewodniczącego komisji przetargowej. W związku z powyższym doszło do takiej wady postępowania, która jest nieusuwalna i nakazuje unieważnić postępowanie. Biorąc pod uwagę treść art. 146 ust. 6 ustawy Pzp, zgodnie z którym Prezes Urzędu Zamówień Publicznych może, w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisów ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania, wystąpić do sądu o unieważnienie umowy, zasadnym jest podjęcie przez zamawiającego stosownych środków, celem uniknięcia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, mogącej następnie być unieważnioną. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 146 ust. 6 ustawy Pzp Uzasadnienie dotyczące punktu 2): Przedmiotową decyzję zamawiający uzasadnia tym, że w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego oferta z najniższą ceną na kwotę brutto 467 261,55 PLN przekracza środki jakie zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.