Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-10
Zamość: Kursy nauki zawodu z nauką języka - trzy części: część 1 - Opiekun osób starszych
z elementami masażu leczniczego i nauką języka niemieckiego, część 2 - Sprzedawca
z obsługą komputera i kas fiskalnych oraz nauką języka angielskiego, część 3
- Menadżer obiektów hotelarskich i gastronomicznych z nauką języka angielskiego
Numer ogłoszenia: 105861 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu , pl. Wolności 1, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 0-84 6383333, faks 084 6383342.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupzamosc.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kursy nauki zawodu z nauką języka - trzy części: część 1 - Opiekun osób starszych z elementami masażu leczniczego i nauką języka niemieckiego, część 2 - Sprzedawca z obsługą komputera i kas fiskalnych oraz nauką języka angielskiego, część 3 - Menadżer obiektów hotelarskich i gastronomicznych z nauką języka angielskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla 34 - 40 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zamościu w zakresie: Kursy nauki zawodu z nauką języka - trzy części: część 1 - Opiekun osób starszych z elementami masażu leczniczego i nauką języka niemieckiego dla 13 - 15 osób, część 2 - Sprzedawca z obsługą komputera i kas fiskalnych oraz nauką języka angielskiego, część 3 dla 13 - 15 osób, Część 3 -Menadżer obiektów hotelarskich i gastronomicznych z nauką języka angielskiego dla 8 - 10 osób.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.58.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu tym wykonawcy nie są zobligowani do wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Zaświadczenie wykonawcy potwierdzające, że posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych uprawnionych do prowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz ich kwalifikacje
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wyposażenia technicznego oraz opis warunków lokalowo - technicznych. Sale i pracownie oraz inne pomieszczenia powinny być odpowiedniej wielkości, tak by na 1 uczestnika szkolenia przypadało co najmniej 1,5 m2 powierzchni użytkowej.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część I: Kadra dydaktyczna do zajęć zawodowych powinna się składać z co najmniej 2 wykładowców /instruktorów w tym minimum jeden posiadający wykształcenie wyższe magisterskie oraz obaj co najmniej 3 letni staż zawodowy w prowadzeniu szkoleń z zakresu opiekuna. Do prowadzenia zajęć z zakresu nauki języka niemieckiego należy przewidzieć co najmniej jednego lektora posiadającego wykształcenie wyższe - Filologia Germańska i co najmniej 3 letni staż zawodowy w nauczaniu języka niemieckiego. Do prowadzenia zajęć z autoprezentacji należy przewidzieć dodatkowo 1 wykładowcę posiadającego wykształcenie wyższe i 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć. Część 2:Kadra dydaktyczna do zajęć zawodowych powinna się składać z co najmniej 2 wykładowców /instruktorów w tym minimum jeden posiadający wykształcenie wyższe magisterskie oraz obaj co najmniej 3 letni staż zawodowy w prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedawcy z obsługą komputera i kas fiskalnych. Do prowadzenia zajęć z zakresu nauki języka angielskiego należy przewidzieć co najmniej jednego lektora posiadającego wykształcenie wyższe - Filologia Angielska i co najmniej 3 letni staż zawodowy w nauczaniu języka angielskiego. Do prowadzenia zajęć z autoprezentacji należy przewidzieć dodatkowo 1 wykładowcę posiadającego wykształcenie wyższe i 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć. Część 3 - Kadra dydaktyczna do zajęć zawodowych powinna się składać z co najmniej 2 wykładowców /instruktorów w tym minimum jeden posiadający wykształcenie wyższe magisterskie oraz obaj co najmniej 3 letni staż zawodowy w prowadzeniu szkoleń z zakresy menedżera obiektów hotelarskich i gastronomicznych. Do prowadzenia zajęć z zakresu nauki języka angielskiego należy przewidzieć co najmniej jednego lektora posiadającego wykształcenie wyższe - Filologia Angielska i co najmniej 3 letni staż zawodowy w nauczaniu języka angielskiego. Do prowadzenia zajęć z autoprezentacji należy przewidzieć dodatkowo 1 wykładowcę posiadającego wykształcenie wyższe i 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Akceptowanie 30 dniowego terminu płatności faktur
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Certyfikaty jakości usług - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pupzamosc.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Działu Organizacyjno - Administracyjnego PUP przy ulicy Staszica 31 w Zamościu I piętro, 22 - 400 Zamość lub ze strony internetowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu, ul. Plac Wolności 1, 22 - 400 Zamość, pok. 28 sekretariat III piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 19.07.2013.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część 3 - Kurs realizowany będzie w ramach projektu Barwy tęczy - aktywizacja zawodowa bezrobotnych będących w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.3 oraz z Funduszu Pracy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - Opiekun osób starszych z elementami masażu leczniczego i nauką języka niemieckiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla 13 - 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zamościu w zakresie opiekuna osób starszych z elementami masażu leczniczego i nauką języka niemieckiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.58.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Certyfikaty jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - Sprzedawca z obsługą komputera i kas fiskalnych oraz nauką języka angielskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla 13 - 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zamościu w zakresie sprzedawcy z obsługą komputera i kas fiskalnych oraz nauką języka angielskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.58.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Certyfikaty jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - Menadżer obiektów hotelarskich i gastronomicznych z nauką języka angielskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla 8 - 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zamościu w zakresie:.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.58.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Certyfikaty jakości usług - 20
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługi weterynaryjne dla Ogrodu Zoologicznego im. Stefana Milera w Zamościu
- Dostawa sprzętu laparoskopowego.
- Usługi napraw sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej 32WOG oraz jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu w ich miejscach dyslokacji w zakresie 4 części
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Szkoły Podstawowej w Żdanowie, Gmina Zamość w 2025 r.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do budynków będących własnością Powiatu Zamojskiego
- Dostawa sukcesywnie w 2025 roku artykułów spożywczych, opakowań i produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kursy językowe dla osób usamodzielniających się z rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Kursy językowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.