Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-06
Poznań: Sukcesywna dostawa papieru dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego, Delegatur WUW oraz Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych ZOA WUW, z możliwością składania ofert częściowych
Numer ogłoszenia: 105867 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Administracji Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu , Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541722, 8541888, faks 061 8541500.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa papieru dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego, Delegatur WUW oraz Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych ZOA WUW, z możliwością składania ofert częściowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego, Delegatur WUW oraz Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych ZOA WUW, z możliwością składania ofert częściowych, według następujących części: część I - dostawa papieru dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu i Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu, część II - dostawa papieru dla Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie i Oddziału Zamiejscowego Zakładu Obsługi Administracji WUW w Lesznie, część III - dostawa papieru dla Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie i Oddziału Zamiejscowego Zakładu Obsługi Administracji WUW w Koninie, część IV - dostawa papieru dla Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kaliszu i Oddziału Zamiejscowego Zakładu Obsługi Administracji WUW w Kaliszu, część V - dostawa papieru dla Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile i Oddziału Zamiejscowego Zakładu Obsługi Administracji WUW w Pile. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zapotrzebowania określony został w SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu przetargowym udział mogą wziąć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) i potwierdzają spełnianie tych warunków wymaganymi dokumentami. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 3. Sposób dokonywania oceny spełniania ww. warunków jest oparty na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. 4. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W ofercie pod rygorem jej odrzucenia i wykluczenia Wykonawcy z postępowania przetargowego, Wykonawcy muszą zamieścić następujące dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków i nie wykluczeniu z postępowania, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć wymagany dokument - wymieniony w pkt. 1 (załącznik Nr 2 do SIWZ część B), 2 odrębnie dla poszczególnych jednostek, natomiast pozostałe dokumenty należy załączyć wspólnie dla podmiotów składających ofertę wspólną..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zoa.poznan.uw.gov.pl dział przetargi,.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Administracji Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, Aleja Niepodległości 16/18, Poznań, w pok. 018 - bud. B w godzinach 8:00-15:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Obsługi Administracji WUW al. Niepodległości 16/18 Poznań pok. 003 - bud B.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa papieru dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu i Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu i Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.80.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa papieru dla Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie i Oddziału Zamiejscowego Zakładu Obsługi Administracji WUW w Lesznie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru dla Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie i Oddziału Zamiejscowego Zakładu Obsługi Administracji WUW w Lesznie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.80.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa papieru dla Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie i Oddziału Zamiejscowego Zakładu Obsługi Administracji WUW w Koninie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru dla Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie i Oddziału Zamiejscowego Zakładu Obsługi Administracji WUW w Koninie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.80.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa papieru dla Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kaliszu i Oddziału Zamiejscowego Zakładu Obsługi Administracji WUW w Kaliszu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru dla Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kaliszu i Oddziału Zamiejscowego Zakładu Obsługi Administracji WUW w Kaliszu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.80.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa papieru dla Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile i Oddziału Zamiejscowego Zakładu Obsługi Administracji WUW w Pile..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru dla Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile i Oddziału Zamiejscowego Zakładu Obsługi Administracji WUW w Pile..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.80.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Najem długoterminowy trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
- Dokumentacja - tablice informacji pasażerskiej - Rondo Kaponiera - Dworzec Zachodni - trasa tramwajowa Franowo (skrócona nazwa postępowania)
- AD/ZP/18/25 Sukcesywna dostawa wody niegazowanej w baniakach 18,9 litra w okresie 12 miesięcy i usługa udostępnienia dystrybutorów do wody na okres 24 miesięcy .
- 55292 Jarocin "Modernizacja budynku nr 4-stołówka wojskowa".Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem wymaganych opinii, pozwoleń ,uzgodnień i decyzji administracyjnych.
- Adaptacja pomieszczeń po Banku Krwi dla Apteki - Punktu Wydań Programów Lekowych w Budynku Głównym Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Poznaniu przy ul. Przybyszewskiego 49
- Dostawa systemu oczyszczania ran metodą podciśnienia typu Vacum dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie szkół podstawowych w ramach realizacji projektu "Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szkołach.""
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych"
- Dostawa i montaż wyposażenia Centrum Produktu Lokalnego w Leśnej w ramach projektu Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna
- Dostawa rolek termicznych do biletomatów oraz drukarek biletowych z nadrukiem LOGO Kolei linowej "Elka" w kolorze zielonym
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, wyrobów papierniczych oraz artykułów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.