To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-19
Ogłoszenie nr 10587 - 2017 z dnia 2017-01-19 r.
Krosno: Konserwacja sieci oświetleniowej - bieżąca naprawa i przegląd oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto Krosno w 2017r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 354136-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Krosno, krajowy numer identyfikacyjny
52698900000, ul.
ul. Lwowska
,
38400
Krosno, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
13 47 43 306, faks
13 47 43 306, e-mail
zp@um.krosno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.krosno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja sieci oświetleniowej - bieżąca naprawa i przegląd oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto Krosno w 2017r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest konserwacja sieci oświetleniowej - bieżąca naprawa i przegląd oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto Krosno w 2017r. w zakresie: 1. Bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego, placów, iluminacji: a) naprawa opraw, b) wymiana źródeł światła, oprawek, stateczników, układów zapłonowych itp., c) wymiana zabezpieczeń, wkładek topikowych w tablicach bezpiecznikowych i szafach oświetleniowych, d) naprawa, uzupełnienie osłon tabliczek słupowych, e) naprawa szaf oświetleniowych (wymiana zamków, rygli, drzwiczek) oraz aparatury (zegar zabezpieczenia, wyłączniki, styczniki), f) naprawa uszkodzonych kabli, zerwanych linek, g) zabezpieczenia antykorozyjne konstrukcji stalowych, h) badanie skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, i) synchronizacja zegarów sterowniczych, j) mycie kloszy, k) przycinanie gałęzi i konarów w obrębie słupów oświetlenia drogowego wraz z ich uprzątnięciem po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, l) udostępnianie zasilania elektrycznego na potrzeby imprez okolicznościowych; 2. Konserwacja i naprawa instalacji oświetlenia ulicznego będącego na gwarancji, np. konfigurowanie zegarów sterowniczych, mycie i odśnieżanie kloszy itp. 3. Prace wynikające ze szkód powstałych w wyniku kolizji samochodowych, aktów wandalizmu, kradzieży, a także wymiana opraw LED i innych zleconych robót elektrycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1 i 2 do SIWZ (Szczegółowa Specyfikacja Techniczna). 4. Wykonawca odpowiedzialny jest za stan techniczny i bezpieczne funkcjonowanie urządzeń oświetlenia ulicznego i ponosi odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich włącznie, w szczególności z tytułu zaciemnienia ulicy lub jej odcinka, za wyjątkiem sytuacji losowych. Wykonawca ma obowiązek pozostawania w całodobowej gotowości (również w dni wolne od pracy i święta) do podjęcia działań związanych z zabezpieczeniem mienia, bezpiecznego użytkowania lub bezpieczeństwa mieszkańców. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić całodobowy dyżur umożliwiający przyjmowanie telefonicznych i mailowych zgłoszeń. 5. Zaleca się, aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu w celu zapoznania się ze stanem technicznym zainstalowanych urządzeń oświetleniowych i terenem prac oraz jego otoczeniem i uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i zawarcia umowy. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji lokalnej ponosi wykonawca. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia porozumienia z PGE Dystrybucja i stosowanie się do: - Instrukcji organizacji bezpiecznej pracy przy urządzeniach energetycznych w PGE Dystrybucja S.A. (Załącznik nr 3 do SIWZ), - Instrukcji prac w sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A. z udziałem firm zewnętrznych (Załącznik nr 4 do SIWZ). 7. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związanych z przedmiotem zamówienia, a w szczególności: - wymiana źródeł światła, - wymiana opraw, - wymiana uszkodzonych aparatów elektrycznych, - synchronizacja urządzeń sterowniczych, - wymiana uszkodzonych przewodów i kabli. Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 8 a) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający określa następujący sposób wykonania zamówienia i dokumentowania zatrudnienia ww. osób: a) wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się, że wszystkie osoby wykonujące opisane w pkt 7 czynności w zakresie realizacji zamówienia (tj. osoby skierowane do wykonywania zamówienia przez wykonawcę lub podwykonawcę) będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.); b) wykonawca najpóźniej na 2 dni przed przystąpieniem do wykonywania czynności, o których mowa w pkt 2.2.7, jest zobowiązany do przedstawiania Zamawiającemu danych osób, które będą te czynności wykonywać (imię i nazwisko, rodzaj wykonywanych czynności, oznaczenie pracodawcy) w formie wykazu; c) w przypadku zmiany osób skierowanych do wykonywania zamówienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonawca jest zobowiązany każdorazowo do aktualizacji i zmiany wykazu, o którym mowa w pkt b), w terminie 5 dni od zaistnienia zmiany. Zmiana wykazu następuje poprzez złożenie przez wykonawcę nowego wykazu zawierającego aktualne dane; d) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu weryfikacji wykonywania przez wykonawcę lub podwykonawcę obowiązku wskazanego w pkt a) wykonawca zobowiązany jest umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie takiej kontroli, w tym udzielić niezbędnych wyjaśnień, informacji oraz przedstawić dokumenty pozwalające na sprawdzenie realizacji przez wykonawcę obowiązków wskazanych w niniejszym punkcie; e) wykonawca zobowiązuje się do uzyskania od osób, których dane osobowe zamierza przekazać Zamawiającemu, zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie przekazywanych informacji, w związku z realizacją niniejszej zamówienia; f) niezależnie od obowiązku zapłaty kar umownych, o których mowa we wzorze umowy, skierowanie - do wykonywania czynności określonych w pkt 7 - osób niezatrudnionych na podstawie umowy o pracę, stanowić będzie podstawę do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie wykonawcy;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50232100-1
Dodatkowe kody CPV:
65320000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 339480,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Dostawy zestawów diagnostycznych do automatycznej izolacji DNA wirusa ASF kompatybilnych z aparatami MagNa Pure ROCHE
- Przygotowanie, dostawa gotowych posiłków dla uczniów klas I-VIII Szkoły Podstawowej Nr 8 im. "Dar Górników" w Krośnie w okresie od stycznia do czerwca i od września do grudnia 2025 r.
- "Dostawa drutu do prasy belującej"
- ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH dla wychowanków przebywających w Zespole Placówek Oświatowych w Krośnie
- Usługa ochrony osób i mienia na rzecz Prokuratury Rejonowej w Lesku i Prokuratury Rejonowej w Sanoku
- ,,Świadczenie usług pocztowych dla Powiatu Krośnieńskiego w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku"
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.