Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-15
Dzierżoniów: Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dzierżoniów
w miejscowościach Dobrocinek, Roztocznik, Jodłownik
gm. Dzierżoniów
Numer ogłoszenia: 105892 - 2009; data zamieszczenia: 15.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dzierżoniów , ul. Szkolna 14, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8318180.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.dzierzoniow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dzierżoniów w miejscowościach Dobrocinek, Roztocznik, Jodłownik gm. Dzierżoniów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego p.n.: Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dzierżoniów w miejscowościach Dobrocinek, Roztocznik, Jodłownik Zakres robót budowlanych obejmuje: Dobrocinek: 1) budowa linii napowietrznej oświetlenia AsXSn 2x25 mm2 - 385 mb. 2) ułożenie kabla oświetlenia YAKXS 4x35 mm2 - 16 mb 3) budowa słupów : ŻN-10/200 - 8 szt. 4) montaż szafki sterowniczej - 1 szt. 5) montaż opraw, żarówek i osłon bezpiecznikowych - 9 szt. 6) ogranicznik przepięć GX0 0,66/5kA - 1 szt. Roztocznik 1) budowa linii napowietrznej oświetlenia AsXSn 2x25 mm2 - 22 mb. 2)ułożenie kabla oświetlenia YAKXS 4x35 mm2 - 388 mb 2) budowa słupów : S-80SRwPG - 5 szt. 3) montaż opraw, żarówek - 5 szt. 4) ogranicznik przepięć GX0 0,66/5kA - 1 szt. Jodłownik 1) budowa linii napowietrznej oświetlenia AsXSn 2x25 mm2 - 90 mb. 2) budowa słupów : N 10,5/2,5E i K 12/2,5E - 2 szt. 3) montaż opraw, żarówek i osłon bezpiecznikowych - 2 szt. 4) ogranicznik przepięć GX0 0,66/5kA - 1 szt. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Ponadto, zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: - urządzenia terenu budowy , wykonania przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, - oznakowanie terenu budowy , oraz oznakowanie drogi zgodnie z przygotowaną przez Wykonawcę organizacją ruchu na czas budowy, - w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia wykonanego elementu robót lub jego części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego, - demontażu , napraw , montażu ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, - poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego , - wykonania badań , prób , jak również wykonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, - zapewnienia obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację oraz inwentaryzację powykonawczą (3 egz.) - dokonania uzgodnień , zgłoszeń , uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku - odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, - zapewnienie dozoru a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, - utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów , odpadów i śmieci, - Wykonawca ma obowiązek unieszkodliwiania powstałych odpadów, jako wytwórca tych odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 22 ustawy o odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 z późniejszymi zmianami). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów w cenie ryczałtowej - uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Inwestorowi najpóźniej do dnia odbioru końcowego, - wykonanie planu BiOZ dla przedmiotowego zadania, - opracowanie i przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji powykonawczej, odrębnie dla każdego projektu (3 opracowania po 2 egz.)- nie dotyczy inwentaryzacji powykonawczej - Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski i autorski. UWAGA: Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest posiadać uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami na podstawie ustawy o odpadach Dokumentacja przetargowa dostępna jest na stronie internetowej Urzędu Gminy: http://.ug.dzierzoniow.pl/ zamówienia publiczne / ogłoszenie o przetargach UWAGA: Zamawiający zwraca się z prośbą o sprawdzanie na stronie internetowej, na której umieszczone jest niniejsza specyfikacja, czy zostały dołączone załączniki do SIWZ lub zapytania i odpowiedzi..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 3 500 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami)- zwanej dalej ustawą. 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający niżej wymienione warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a) Zamawiający wymaga aby wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia z tym, że minimalna wartość robót winna wynosić 50 000 zł (brutto) każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. b) Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonania niniejszego zamówienia - kierownika budowy i robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjno- inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych będącego członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a) przedłożą polisę lub innym dokument (aktualny na dzień składania ofert) potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 1.5. złożyli dokumenty i zaświadczenia wskazane w SIWZ. 1.6. przyjęli projektu umowy. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 . 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: a) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. b) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wyniki prowadzonego postępowania; c) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy. d) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związany z ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania z ofertą. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymienionych w pkt V wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w ofercie wspólnej każdy z Wykonawców) 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (w ofercie wspólnej każdy z Wykonawców) 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr D, w ofercie wspólnej każdy z Wykonawców) 5. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy (załącznik nr C, w ofercie wspólnej każdy z Wykonawców) 6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (załącznik nr B) 7. a)Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Osoby te winny posiadać uprawnienia budowlane w określonych specjalnościach opisanych w warunkach udziału oraz wykazać się zaświadczeniem o aktualnej przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. (załącznik A) b)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy 8. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszej części, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 12. Dowód wniesienia wadium. 13. Oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku nie występowania podwykonawców dokument również wymagalny z odpowiednią adnotacją (załącznik E) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wyżej wymienione dokumenty stanowią warunek przyjęcia oferty. Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców, pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: - Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców, - Wykonawcy odpowiadają solidarnie za oddany przedmiot zamówienia przez cały okres gwarancji, - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców oddzielnie musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. - potencjał ekonomiczny i techniczny oraz dysponowanie niezbędną wiedzą i doświadczeniem Wykonawców w sumie musi spełniać wymagane warunki, - w przypadku warunku posiadania pracowników zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawcy w sumie muszą spełniać wymagane warunki, - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.dzierzoniow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy
ul. Szkolna 14
58 - 200 Dzierżoniów
pokój nr 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Szkolna 14 58 - 200 Dzierżoniów sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku na drogach w ramach zadania "Utrzymanie dróg powiatowych"
- Świadczenie usług szkoleniowych (edukacyjnych) oraz egzaminacyjnych i certyfikacyjnych na rzecz uczniów szkół prowadzonych przez Powiat Dzierżoniowski w ramach projektu: "Nowoczesne kształcenie (...)"
- Zabezpieczanie ubytków w nawierzchni dróg na terenie Dzierżoniowa poprzez wbudowanie mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno
- Sporządzenie projektu planu ogólnego miasta Dzierżoniowa
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie gminy Wysokie Mazowieckie
- Przebudowa ul. Dunikowskiego (Łozy) w Gdańsku w ramach zadania pt.: "Budowa i modernizacja chodników"
- Adaptacja budynku pralni na potrzeby dwukondygnacyjnej sali rehabilitacyjno - sportowej dla pacjentów Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Budowa centrum przesiadkowego przy nowym przystanku kolejowym Oława Zachodnia
- BUDOWA SALI SENSORYCZNEJ W RAMACH ROZBUDOWY ŻŁOBKA W GOŚCINIE REALIZOWANA W RAMACH "PROGRAMU ROZWOJU INSTYTUCJI OPIEKI NAD DZIEĆMI W WIEKU DO 3 LAT AKTYWNY MALUCH 2022-2029".
- "Budowa sali gimnastycznej z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Stróżnej"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.