eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Remont koryta Złotego Potoku w km 0+000 do 14+300 w miejscowościach Prudnik, Łąka Prudnicka, Moszczanka gm. Prudnik; Pokrzywna, Jarnołtówek gm. Głuchołazy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-20

Opole: Remont koryta Złotego Potoku w km 0+000 do 14+300 w miejscowościach Prudnik, Łąka Prudnicka, Moszczanka gm. Prudnik; Pokrzywna, Jarnołtówek gm. Głuchołazy.
Numer ogłoszenia: 105914 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Katowicka 55, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 442-57-42, fax (077) 442-57-42, 4425726.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont koryta Złotego Potoku w km 0+000 do 14+300 w miejscowościach Prudnik, Łąka Prudnicka, Moszczanka gm. Prudnik; Pokrzywna, Jarnołtówek gm. Głuchołazy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odcinek potoku objęty projektem:- remont koryta w km 0+000 - 1+ 800 Etap I w km 1 + 800 - 4 + 745 Etap II w km 4 + 745 - 7 + 720 Etap III w km 7 + 720 - 11 + 200 Etap IV w km 11+ 200 - 14 + 300 Etap V Zakres robót dla etapu I Wykopy - usunięcie zażwirowania dna koryta 662,0 m3 Zabudowa wyrw ziemią 115,0 m3 Rozplantowanie ziemi 547,0 m3 Plantowanie skarp 958,8 m2 Humusowanie skarp z obsiewem 958,8m2 Wykonanie narzutu kamiennego nawodnego 204,46 m3 Wykonanie narzutu kamiennego podwodnego 762,6 m3 Zakres robót dla etapu II Wykopy - usunięcie zażwirowania dna koryta 80,0 m3 Zabudowa wyrw oraz wału ziemią 221,0 m3 Plantowanie skarp wykopów 3 026,0 m2 Plantowanie skarp nasypów 165,0 m2 Humusowanie skarp z obsiewem 3 026,0 m2 Wykonanie narzutu kamiennego nadwodnego 417,65 m3 Wykonanie narzutu kamiennego podwodnego 716,4 m3 Rozbiórka zniszczonych gruntów betonowych 4 szt. zainstalowanie belek progowych 2 x fi 30 cm L = 10,0 m szt.4 Zakres robót dla etapu III Wykopy - usunięcie zażwirowania dna koryta 75,8 m3 Zabudowa wyrw ziemią 136,3 m3 Plantowanie skarp wykopów 1 460,2 m2 Humusowanie skarp z obsiewem 1 460,2 m2 Wykonanie narzutu kamiennego nadwodnego 409,4 m3 Wykonanie narzutu kamiennego podwodnego 137,4 m3 Podbudowa podmytego istn. umocnienia betonowego - betonem 4,0 m3 Wykonanie muru z koszy siatkowo- kamiennych o wym.1,5x0,5x 0,5m 16,5 m3 Zakres robót dla etapu IV Wycięcie krzaków 0,50 ha Wycięcie drzew fi 10 - 15 cm 15szt. fi 16 - 25 cm 4 szt. Wykopy - usunięcie zażwirowania dna koryta 1 749 m3 Zabudowa wyrw oraz wału ziemią 231,0 m3 Plantowanie skarp wykopów 3 724,5 m2 Plantowanie skarp nasypów 80,0 m2 Rozplantowanie ziemi 1 749,2 m3 Humusowanie skarp z obsiewem 3 724,5 mm2 Wykonanie narzutu kamiennego nadwodnego 475,0 m3 Wykonanie narzutu kamiennego podwodnego 2 350,8 m3 Spoinowanie okładzinowych murów kamiennych 29,0 m2 Remont okładzin kamiennych o grubości 25 cm - uzupełnienie 0,25 m3 Zainstalowanie belek progowych 2 x fi25 cm , L = 8,0 m szt.1 Ręczna rozbiórka murów okładzinowych na zaprawie cementowej 2,1m3 Zakres robót dla etapu V Wykopy - usunięcie zażwirowania dna koryta 175,0 m3 Zabudowa wyrw ziemią 48,0 m3 Rozplantowanie ziemi 175,0 m3 Plantowanie skarp wykopów 476,0 m2 Humusowanie skarp z obsiewem 476,0 m2 Wykonanie narzutu kamiennego nadwodnego 142,8 m3 Wykonanie narzutu kamiennego podwodnego 1 723,4 m3 Wykonanie muru z koszy siatkowo - kamiennych o wym.1,5x0,5x0,5m 40,0 m3

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.24.60.00 - Roboty w zakresie budowy rzek i kontroli przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej Oryginalny kod CPV: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 10 000 zł (dziesięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: - wykaz osób i podmiotów tylko w przypadku konsorcjum, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji: kierownik budowy z 5- letnim doświadczeniem i uprawnieniami w specjalności melioracyjnej, hydrotechnicznej lub konstrukcyjno- budowlanej wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa . - wykazu wykonanych w okresie pięciu lat licząc od dnia otwarcia ofert 5 lat wstecz robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia min.1000 000 zł wartości udokumentowanej oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np.: referencje) 1.3.Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj.: -wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu podstawowego (koparki, wywrotki, spycharki,). 1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia art.22 ust.3 ustawy Pzp tj przedłożenia: polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej /odpowiedzialność deliktowa/ 1.5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 22 ust. 4 P.z.p. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 Dowód wniesienia wadium 1.2 Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie dostarczonego przedmiaru. Do kosztorysu należy dołączyć: - zestawienie cen podstawowych materiałów budowlanych przyjętych w opracowanym kosztorysie ofertowym, - zestawienie cen podstawowego sprzętu budowlanego /m-g/ przyjęte w kosztorysie ofertowym, - przyjętą stawkę roboczogodziny, - przyjęty % narzutu kosztów pośrednich, - przyjęty % zysku 1.3 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg. załącznika nr 2) 1.4 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4÷8 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych, o których mowa w art.2 ustawy z dnia 28 października 2002 o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary Dz. U. Nr 197 poz.1661) 1.7 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.8 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.9 Wykaz osób i podmiotów (tylko w przypadku konsorcjum firm,) które będą wykonywać zamówienie, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załącznika nr 3) 1.10 Wykaz wykonanych przez Wykonawcę (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 5 lat /licząc 5 lat wstecz od dnia otwarcia ofert/, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia min. 1000 000 zł z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np.: referencje) wg. załącznika nr 4. 1.11.Polisę ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiedzialność deliktowa 1.12 Zaakceptowany wzór umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.opole.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający prześle Wykonawcy SIWZ za zaliczeniem pocztowym (koszty przesyłki + 20 zł), bądż też można pobrać w biurze Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu, ul. Katowicka 55 , 45-061 OPOLE.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.