Ogłoszenie z dnia 2009-07-06
Jerzmanowice-Przeginia: Remont sanitariatów oraz wymianę wykładziny podłogowej w Zespole Szkół w Jerzmanowicach oraz remont sanitariatów w Szkole Podstawowej w Gotkowicach
Numer ogłoszenia: 105931 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Jerzmanowice-Przeginia , Jerzmanowice 372B, 32-048 Jerzmanowice-Przeginia, woj. małopolskie, tel. 0-123895247, 3895022, faks 0-12 3895521.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowice-przeginia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatów oraz wymianę wykładziny podłogowej w Zespole Szkół w Jerzmanowicach oraz remont sanitariatów w Szkole Podstawowej w Gotkowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę parapetów wewnętrznych i podokienników zewnętrznych, 2. Roboty murarskie, tynkarskie i malowanie, 3. Rozebranie konstrukcji, ścianek , posadzek na zaprawie cementowej, przygotowanie powierzchni do ułożenia posadzki i ścian płytkami. 4. Ułożenie terakoty, glazury w wymienionych pomieszczeniach. 5. Malowanie farbą olejną grzejników , 6. Wywóz gruzu, 7. Ułożenie instalacje wodociągowe, kanalizacyjnej 8. Wymianę urządzeń sanitarnych, 9. Prace elektryczne (wymiana instalacji, opraw) 10. Wymiana wykładzin w klasach. Przewiduje się zmianę umowy w kwestii zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia oraz zakresu prac w sytuacji ujawnienia błędów lub braków w dokumentacji technicznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.10 - Roboty budowlane w zakresie łazienek 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni podłogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (co potwierdzą zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wpisem z KRS wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualnym zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. Zaświadczenia uzna się za aktualne, jeśli będą wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.) b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ubiegłych 5-lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej z zakresem zamówienia tj. każda o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto - załączyć dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie) oraz dysponują potencjałem kadrowym ( tj. co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), należącym do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek z pkt c i d uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2. 2.Złożą komplet dokumentów i spełnią wymagania zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jerzmanowice-przeginia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Jerzmanowicach
32-048 Jerzmanowice, Jerzmanowice 372B.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont zbiorowych toalet dla osadzonych w budynku penitencjarnym B oddział I i II oraz w budynku C w oddziale III, w Oddziale Zewnętrznym w Ustce Aresztu Śledczego w Słupsku" w formule "wybuduj"
- Modernizacja podłogi sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Strzyżowice.
- Modernizacja łazienek na oddziałach szpitalnych Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Remonty w placówkach oświatowych 2025 r. - II
- Remont toalet w budynku Sądu Rejonowego w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 30A
- Likwidacja barier architektonicznych i informacyjno - komunikacyjnych w Szkole Podstawowej nr 1 w Kamienicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.