eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrójecBudowa kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków i oczyszczalnią ścieków we wsi Uleniec gm. Grójec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-25

Grójec: Budowa kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków i oczyszczalnią ścieków we wsi Uleniec gm. Grójec
Numer ogłoszenia: 105953 - 2007; data zamieszczenia: 25.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy i Miasta Grójec, ul. Józefa Piłsudskiego 47/12, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 048 6643091, fax 048 6642103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojecmiasto.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków i oczyszczalnią ścieków we wsi Uleniec gm. Grójec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa : kanału sanitarnego grawitacyjnego z rur PVC średnicy 200 dł. 6062,00 mb; kanału tłocznego z rur PE średnicy 90 dł. 892,00mb; przykanalików z rur PVC średnicy 160 dł. 2706,00 mb; przepompowni ścieków 1kpl wraz z rurociągami technologicznymi, zasilaniem energetycznym, zagospodarowaniem terenu, ogrodzeniem, wjazdem na teren; przydomowych przepompowni ścieków 2 kpl wraz z kanałami ciśnieniowymi; kanał z rur PEHD średnicy 63 dł. 437,00mb, kanału z rur PEHD średnicy 90 dł. 90,00mb; budynku oczyszczalni ścieków i reaktora osadu czynnego; sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej średnicy 200mm, rurociągu tłocznego średnicy 90mm, sieci wodociągowej średnicy 90mm na terenie oczyszczalni ścieków, przyłącza elektroenergetycznego, pompowni ścieków na terenie oczyszczalni, drogi i ukształtowanie terenu, sieci i instalacji elektrycznych i AKPiA.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 35.000,00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekenomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie są wykluczewni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 spełniają wymogi art 22 ust. 1 u.p.z.p oraz spełniają warunki dodatkowe zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wykażą, że zrealizowali w ostatnich 5 latach roboty o podobnym charakterze, zakresie i wartości nie mniejszej jak przedmiot zamówienia i potwierdzą to referencjami od zamawiających, udzielą 36 - miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Wg kryterium pkt 11.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych oferentom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy w następującej kolejności: formularz ofertowy (na załączonym druku);1)kosztorysy ofertowe2)harmonogram rzeczowo - finansowy z podziałem na lata 3) dowód wpłacenia/wniesienia wadium 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem termniu składania ofert 5)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca 7) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności (załączyć uprawnienia budowlane oraz aktualne na okres związania ofertą zaświadczenie o członkowstwie w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa kierownika budowy i kierowników robót branżowych 8)Wykaz zrealizowanych przez oferenta jako wykonawcy robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszęścia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentami potwierdzającymi że roboty te zostały wykonane należycie (potwierdzonych referencjami inwestorów lub użytkowników).Wykaz musi zawirać wskazanie wykonania minimum 2 robót polegających na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości powyżej 1,00mln brutto każda, dwóch przepompowni ścieków i jednej oczyszczalni ścieków 9) informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesiący przed upływem terminu składania ofert 10) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 11) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art 22 ustawy PZP (oświadczenie w załączeniu)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.grojecmiasto.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, lok. nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, lok. 12 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.