eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica"Oczyszczanie ręczne wybranych chodników i jezdni dróg gminnych na terenie miasta Świdnica, na których częściowo dopuszczono prawo parkowania samochodów"



Ogłoszenie z dnia 2017-07-10

Ogłoszenie nr 105956 - 2017 z dnia 2017-07-10 r.

Świdnica: "Oczyszczanie ręczne wybranych chodników i jezdni dróg gminnych na terenie miasta Świdnica, na których częściowo dopuszczono prawo parkowania samochodów"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 5200602-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, krajowy numer identyfikacyjny 57958900000, ul. ul. Armii Krajowej 49, 58100 Świdnica, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 748 562 850, faks 748 523 110, e-mail mbp@um.swidnica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.swidnica.bip-gov.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Oczyszczanie ręczne wybranych chodników i jezdni dróg gminnych na terenie miasta Świdnica, na których częściowo dopuszczono prawo parkowania samochodów"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

P-54/VI/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ręcznego oczyszczania wybranych chodników i jezdni dróg gminnych na terenie miasta Świdnica, na których częściowo dopuszczono prawo parkowania samochodów. 2. Zakres zamówienia: 1) Zadanie A - oczyszczanie chodników i jezdni w Rynku i strefie centralnej miasta 2) Zadanie B - oczyszczanie chodników i jezdni w strefie śródmiejskiej i peryferyjnej 3. Lokalizacja: wybrane chodniki i jezdnie dróg gminnych na terenie miasta Świdnica - Załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ. Przedmiot zamówienia pn. "Oczyszczanie ręczne wybranych chodników i jezdni dróg gminnych na terenie miasta Świdnica, na których częściowo dopuszczono prawo parkowania samochodów" obejmuje wykonanie następujących czynności: I. Zadanie A - oczyszczanie chodników i jezdni w Rynku i strefie centralnej miasta 1. Oczyszczanie chodników i jezdni w Rynku i Strefie Centralnej Miasta będzie realizowane na całej powierzchni poprzez zamiatanie wszelkich nieczystości (w tym błota, piachu, ziemi, żwiru itp.), zbieranie odpadów komunalnych, usuwanie odchodów zwierzęcych, usuwanie wykwitów trawy i chwastów, usuwanie darni, usuwanie zanieczyszczeń uprzątniętych przez właścicieli nieruchomości przyległych do drogi publicznej, oczyszczanie interwencyjne oraz zmywanie powierzchni utwardzonych. 2. Oczyszczanie będzie realizowane przez cały okres trwania umowy z wyjątkiem dni w których będą występowały niekorzystne warunki atmosferyczne, np. duże opady deszczu, opady śniegu lub niskie temperatury lub dni wyłączonych na polecenie Zamawiającego (np. z powodu remontu, najmu części powierzchni terenu itp.). W takich warunkach Zamawiający może zawiesić wszystkie prace w zakresie oczyszczania lub np. tylko prace w zakresie zamiatania. 3. W sezonie letnim (od m-ca kwietnia do m-ca października danego roku kalendarzowego) zamiatanie dróg powinno być zakończone do godz. 7.00. W sezonie zimowym (od m-ca listopada danego roku kalendarzowego do m-ca marca roku następnego) zamiatanie dróg powinno być zakończone do godz. 9.00. W sezonie letnim i zimowym oczyszczanie dróg polegające na zbieraniu odpadów komunalnych powinno być wykonywane w godzinach popołudniowych od 14.00 do 16.00 z wyjątkiem niedziel, w których prace należy wykonywać w godzinach rannych od 7.00 do 9.00. Usuwanie odchodów zwierzęcych będzie wykonywane zarówno w czasie przewidzianym dla prac w zakresie zamiatania jak również prac w zakresie zbierania odpadów komunalnych. 4. Oczyszczanie, realizowane poprzez: a) zamiatanie wszelkich nieczystości (w tym błota, piachu, ziemi, żwiru itp.) oraz usuwanie odchodów zwierzęcych będzie wykonywane zgodnie z harmonogramem z wyjątkiem dni świątecznych; prace przewidziane do wykonania w dni świąteczne będą wykonywane w pierwszym dniu roboczym występującym po dniu świątecznym, b) zbieranie odpadów komunalnych oraz usuwanie odchodów zwierzęcych będzie wykonywane również w dni świąteczne. 5. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający pozostawia sobie prawo zmiany harmonogramu prac lub zmiany godzin wykonywania prac w zakresie oczyszczania ulic. 6. Zebrane w trakcie oczyszczania odpady komunalne oraz odpady zielone muszą być wywiezione najpóźniej do końca dnia, w którym realizowane były te prace i nie mogą być pozostawione na dzień następny. 7. Zebrane odpady Wykonawca zobowiązany jest przekazać do unieszkodliwienia/zagospodarowania na zasadach zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa. 8. Oczyszczanie w sezonie letnim 8.1 Podstawowy zakres prac: a) oczyszczanie poprzez zamiatanie wszelkich nieczystości (w tym błota, piachu, ziemi, żwiru itp.), usuwanie odchodów zwierzęcych, bieżące usuwanie wykwitów traw i chwastów oraz darni z jezdni, chodników, pasów przykrawężnikowych, a także wykwitów traw i chwastów przy barierkach łańcuchowych, słupach oświetleniowych i znakach drogowych oznakowania pionowego wraz z wywozem odpadów komunalnych i innych do unieszkodliwienia/zagospodarowania; przedmiar prac oraz częstotliwość zamiatania zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, b) oczyszczanie poprzez zbieranie odpadów komunalnych (kubki, butelki, szkło, tworzywa sztuczne, papiery, folie itp.) oraz usuwanie odchodów zwierzęcych wraz z wywozem odpadów komunalnych i innych do unieszkodliwienia/zagospodarowania; przedmiar prac oraz częstotliwość zbierania zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, 8.2 Uzupełniający zakres prac, realizowany na dodatkowe polecenie Zamawiającego: a) chemiczne usuwanie wykwitów traw i chwastów na chodnikach, zatokach parkingowych, parkingach, przejściach i pasach przykrawężnikowych poprzez wykonanie oprysku środkiem chwastobójczym oraz usunięcie suchych resztek roślinnych i ziemi; wykonywanie prac uwarunkowane jest występowaniem korzystnych warunków atmosferycznych (brak opadów) umożliwiających wykonanie efektywnego oprysku; prace należy wykonać w ciągu 5 dni od daty otrzymania polecenia Zamawiającego; Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania prac zobowiązany jest do zapoznania się i stosowania obowiązujących przepisów w zakresie używania środków chemicznych chwastobójczych, b) ręczne usuwanie wykwitów traw i chwastów i ziemi na chodnikach, zatokach parkingowych, przejściach i pasach przykrawężnikowych wraz z wywozem odpadów zielonych do unieszkodliwienia/zagospodarowania; prace należy wykonać w ciągu 2 dni od daty otrzymania polecenia Zamawiającego, c) usuwanie zanieczyszczeń uprzątniętych z chodników przez właścicieli nieruchomości przyległych do drogi publicznej; prace należy wykonać do dnia następnego od daty otrzymania polecenia Zamawiającego, d) oczyszczanie interwencyjne - Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia interwencyjnego oczyszczania jezdni na polecenie Zamawiającego przekazane drogą telefoniczną, mailową lub pisemnie w czasie zadeklarowanym w ofercie złożonej do postępowania, mieszczącym się w następujących przedziałach czasowych: ? czas reakcji w przedziale pow. 3 godz. do 4 godzin ? czas reakcji w przedziale pow. 2 godzin do 3 godzin ? czas reakcji w przedziale pow. 1 godziny do 2 godzin ? czas reakcji do 1 godziny. Przedmiar prac będzie określany na podstawie dokonanego wspólnie z Wykonawcą przeglądu stanu czystości jezdni. Z dokonanego przeglądu będzie sporządzony protokół konieczności. Oczyszczanie interwencyjne winno zostać dokonane poprzez zamiatanie i zbieranie wszelkich nieczystości oraz usuwanie odchodów zwierzęcych, wykwitów traw i chwastów wraz z wywozem odpadów komunalnych i innych do unieszkodliwienia/zagospodarowania; polecenie wykonania oczyszczania interwencyjnego może zostać wydane w godzinach 7.00 - 20.00 od poniedziałku do niedzieli, z wyłączeniem dni świątecznych, e) zmywanie powierzchni utwardzonych poprzez mycie wskazanych przez Zamawiającego powierzchni przy użyciu myjek ciśnieniowych; Zamawiający każdorazowo określi Wykonawcy powierzchnię do zmycia oraz uzgodni termin wykonania prac; zmywanie powierzchni należy wykonywać w godzinach porannych, tj. do godz. 9.00. 9. Oczyszczanie w sezonie zimowym W okresie zimowym, w zależności od panujących warunków atmosferycznych, Zamawiający będzie decydował o rodzaju podejmowanych prac w zakresie oczyszczania jezdni, chodników, placów, zatok, parkingów oraz ciągów pieszo - jezdnych w Rynku i strefie centralnej miasta. 9.1 Podstawowy zakres prac: a) w okresie bezśnieżnym przy występowaniu sprzyjających warunków atmosferycznych prace w zakresie zamiatania i zbierania będą realizowane w sposób opisany jak w pkt 8.1 a, b, b) w czasie utrzymywania się pokrywy śnieżnej prace polegające na zamiataniu opisane w pkt 8.1 a będą zawieszane przez Zamawiającego, natomiast prace polegające na zbieraniu odpadów komunalnych opisane w pkt 8.1 b będą wykonywane na podstawie polecenia Zamawiającego (polecenie będzie zawierało informację dotyczącą przedmiaru robót i terminu wykonania). 9.2 Uzupełniający zakres prac, realizowany na dodatkowe polecenie Zamawiającego: a) w okresie bezśnieżnym przy występowaniu sprzyjających warunków atmosferycznych prace w zakresie ręcznego lub chemicznego usuwania wykwitów traw i chwastów będą realizowane w sposób opisany jak w pkt 8.2 a, b, b) w okresie bezśnieżnym przy występowaniu sprzyjających warunków atmosferycznych prace w zakresie usuwania zanieczyszczeń uprzątniętych z chodników przez właścicieli nieruchomości przyległych do drogi publicznej będą realizowane w sposób opisany jak w pkt 8.2 c, c) w okresie bezśnieżnym przy występowaniu sprzyjających warunków atmosferycznych prace w zakresie oczyszczania interwencyjnego będą realizowane w sposób opisany jak w pkt 8.2 d, d) w okresie bezśnieżnym przy występowaniu sprzyjających warunków atmosferycznych prace w zakresie zmywania powierzchni utwardzonych będą realizowane w sposób opisany jak w pkt 8.2 e. II. ZADANIE B - oczyszczanie chodników i jezdni w strefie śródmiejskiej i peryferyjnej 1. Oczyszczanie chodników i jezdni w strefie śródmiejskiej i peryferyjnej będzie realizowane poprzez zamiatanie wszelkich nieczystości (w tym błota, piachu, ziemi, żwiru itp.), usuwanie odchodów zwierzęcych, usuwanie wykwitów traw i chwastów, usuwanie darni, usuwanie zanieczyszczeń uprzątniętych przez właścicieli nieruchomości przyległych do drogi publicznej, oczyszczanie interwencyjne oraz zmywanie powierzchni utwardzonych. 2. Oczyszczanie będzie realizowane przez cały okres trwania umowy z wyjątkiem dni w których będą występowały niekorzystne warunki atmosferyczne np. duże opady deszczu, śniegu lub niskie temperatury lub dni wyłączonych na polecenie Zamawiającego (np. z powodu remontu, najmu części powierzchni terenu itp.). W takich warunkach Zamawiający może zawiesić prace. 3. W okresie letnim (od m-ca kwietnia do m-ca października danego roku kalendarzowego) zamiatanie dróg powinno być zakończone do godz. 8.00. W okresie zimowym (od m-ca listopada danego roku kalendarzowego do m-ca marca roku następnego) zamiatanie dróg powinno być zakończone do godz. 10.00. 4. Prace, o których mowa w zadaniu B, będą wykonywane zgodnie z harmonogramem z wyjątkiem niedziel i dni świątecznych; prace przewidziane do wykonania w dni świąteczne będą wykonane w pierwszych dwóch dniach roboczych występujących po dniu świątecznym. 5. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający pozostawia sobie prawo zmiany harmonogramu prac w zakresie oczyszczania ulic. 6. Zebrane w trakcie oczyszczania odpady komunalne oraz odpady zielone muszą być wywiezione najpóźniej do końca dnia i nie mogą być pozostawione na dzień następny. 7. Zebrane odpady Wykonawca zobowiązany jest przekazać do unieszkodliwienia/zagospodarowania na zasadach zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa. 8. Oczyszczanie w sezonie letnim 8.1 Podstawowy zakres prac obejmuje zamiatanie wszelkich nieczystości (w tym błota, piachu, ziemi, żwiru itp.), usuwanie odchodów zwierzęcych, bieżące usuwanie wykwitów traw i chwastów oraz usuwanie darni z jezdni, chodników, pasów przykrawężnikowych, a także wykwitów traw i chwastów przy barierkach łańcuchowych, słupach oświetleniowych i znakach drogowych oznakowania pionowego wraz z wywozem odpadów komunalnych i innych do unieszkodliwienia/zagospodarowania; przedmiar prac oraz częstotliwość zamiatania zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, 8.2 Uzupełniający zakres prac, realizowany na dodatkowe polecenie Zamawiającego: a) chemiczne usuwanie wykwitów traw i chwastów na chodnikach, zatokach parkingowych, przejściach i pasach przykrawężnikowych poprzez wykonanie oprysku środkiem chwastobójczym oraz usunięcie suchych resztek roślinnych i ziemi; wykonywanie prac uwarunkowane jest występowaniem korzystnych warunków atmosferycznych (brak opadów) umożliwiających wykonanie efektywnego oprysku; prace należy wykonać w ciągu 7 dni od daty otrzymania polecenia Zamawiającego; Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania prac zobowiązany jest do zapoznania się i stosowania obowiązujących przepisów w zakresie używania środków chemicznych chwastobójczych, b) ręczne usuwanie wykwitów traw i chwastów wraz z ziemią na chodnikach, zatokach parkingowych, przejściach i pasach przykrawężnikowych wraz z wywozem odpadów zielonych; Wykonawca zobowiązany jest do ręcznego usunięcia wykwitów traw i chwastów w ciągu 4 dni od daty otrzymania polecenia Zamawiającego, c) usuwanie zanieczyszczeń uprzątniętych z chodników przez właścicieli nieruchomości przyległych do drogi publicznej; Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zanieczyszczeń do dnia następnego od daty otrzymania polecenia Zamawiającego, d) oczyszczanie interwencyjne - Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia interwencyjnego oczyszczania jezdni na polecenie Zamawiającego przekazane drogą telefoniczną, mailową lub pisemnie w czasie zadeklarowanym w ofercie złożonej do postępowania, mieszczącym się w następujących przedziałach czasowych: a. czas reakcji w przedziale pow. 3 godz. do 4 godzin b. czas reakcji w przedziale pow. 2 godzin do 3 godzin c. czas reakcji w przedziale pow. 1 godziny do 2 godzin d. czas reakcji do 1 godziny. Przedmiar prac będzie określany na podstawie dokonanego wspólnie z Wykonawcą przeglądu stanu czystości jezdni. Z dokonanego przeglądu będzie sporządzony protokół konieczności. Oczyszczanie interwencyjne winno zostać dokonane poprzez zamiatanie i zbieranie wszelkich nieczystości oraz usuwanie odchodów zwierzęcych, wykwitów traw i chwastów wraz z wywozem odpadów komunalnych i innych do unieszkodliwienia/zagospodarowania; polecenie wykonania oczyszczania interwencyjnego może zostać wydane w godzinach 7.00 - 20.00 od poniedziałku do niedzieli, z wyłączeniem dni świątecznych, e) zmywanie powierzchni utwardzonych poprzez mycie wskazanych przez Zamawiającego powierzchni przy użyciu myjek ciśnieniowych; Zamawiający każdorazowo określi Wykonawcy powierzchnię do zmycia oraz uzgodni termin wykonania prac; zmywanie powierzchni należy wykonywać w godzinach dopołudniowych, tj. do godz. 12.00. 9. Oczyszczanie w sezonie zimowym 9.1 Podstawowy zakres prac: a) w okresie bezśnieżnym przy występowaniu sprzyjających warunkach atmosferycznych prace w zakresie zamiatania będą realizowane w sposób opisany jak w pkt 8.1, b) w okresie zimowym w zależności od panujących warunków atmosferycznych Zamawiający będzie zawieszał lub wznawiał prace w zakresie oczyszczania. 9.2 Uzupełniający zakres prac, realizowany na dodatkowe polecenie Zamawiającego: a) w okresie bezśnieżnym przy występowaniu sprzyjających warunków atmosferycznych prace w zakresie ręcznego lub chemicznego usuwania wykwitów traw i chwastów będą realizowane w sposób opisany jak w pkt 8.2 a, b, b) w okresie bezśnieżnym przy występowaniu sprzyjających warunków atmosferycznych prace w zakresie usuwania zanieczyszczeń uprzątniętych z chodników przez właścicieli nieruchomości przyległych do drogi publicznej oraz oczyszczania interwencyjnego będą realizowane w sposób opisany jak w pkt 8.2 c, d c) w okresie bezśnieżnym przy występowaniu sprzyjających warunków atmosferycznych prace w zakresie zmywania powierzchni utwardzonych będą realizowane w sposób opisany jak w pkt 8.2 e. III. Obowiązki Wykonawcy w zakresie ZADANIA A i ZADANIA B 1. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania czynnej łączności telefonicznej umożliwiającej kontakt z Zamawiającym w godzinach od 8.00 do 20.00, od poniedziałku do niedzieli. 2. Wykonawca zobowiązany jest podać Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy osobę odpowiedzialną za nadzór nad realizacją prac. 3. Prace w zakresie oczyszczania należy wykonywać na całej powierzchni wskazanej w załączniku nr 8 do SIWZ. 4. W przypadku utrudnionego dostępu do powierzchni podlegającej oczyszczeniu, np. w wyniku parkujących samochodów, Wykonawca powinien dołożyć wszelkich starań aby wykonać prace w zakresie oczyszczania, bez ryzyka uszkodzenia mienia osób trzecich, np. poprzez oczyszczenie przy użyciu odkurzacza ulicznego. 5. Wykonawca zobowiązany jest gospodarować odpadami wytworzonymi w trakcie sprzątania zgodnie z przepisami prawa krajowego, tj. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) i ustawą z dnia 13 września.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 250) oraz przepisami prawa miejscowego. 6. W przypadku gdy odpady wytworzone w trakcie sprzątania Wykonawca będzie przekazywał podmiotowi odbierającemu odpady komunalne i/lub podmiotowi posiadającemu zezwolenie na zagospodarowanie odpadów komunalnych (dotyczy odpadów o kodach 20 02 01 odpady ulegające biodegradacji, 20 03 03 odpady z czyszczenia ulic i placów, 20 03 99 odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach) - Wykonawca winien posiadać aktualną umowę z tym podmiotem/podmiotami, którą zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90610000-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT833581.19
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Piotr Silko Zakład Usług Porządkowych JEDYNKA, , ul. Kościelna 3, 58-100, Świdnica, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 762661.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 762661.44
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 762661.44
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.