eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Ocena wniosków w ramach IV konkursu programu priorytetowego System zielonych inwestycji (GIS - Green Investment Scheme) Część 1) Zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-14

Warszawa: Ocena wniosków w ramach IV konkursu programu priorytetowego System zielonych inwestycji (GIS - Green Investment Scheme) Część 1) Zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej
Numer ogłoszenia: 105969 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej , ul. Konstruktorska 3a, 02-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4590000, faks 022 4590201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfosigw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ocena wniosków w ramach IV konkursu programu priorytetowego System zielonych inwestycji (GIS - Green Investment Scheme) Część 1) Zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na ocenie wniosków o dofinansowanie projektów w formie dotacji lub dotacji i pożyczki złożonych w ramach IV konkursu programu priorytetowego p.n.: System zielonych inwestycji (GIS - Green Investment Scheme) Część 1) Zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej. Zamówienie podzielone zostało na trzy Części. Każda Część zamówienia obejmuje ocenę wniosków o dofinansowanie projektów w formie dotacji lub dotacji i pożyczki złożonych w ramach IV konkursu programu priorytetowego p.n.: System zielonych inwestycji (GIS - Green Investment Scheme) Część 1) Zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej, zgodnie z Regulaminem Konkursu (zał. 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia), w zakresie formalnych i merytorycznych kryteriów dostępu dla nie mniej niż 15 i nie więcej niż 90 wniosków Pod pojęciem wniosku należy rozumieć wniosek o dofinansowanie przedsięwzięcia w formie dotacji albo wniosek składający się z wniosków o dofinansowanie przedsięwzięcia w formie dotacji i pożyczki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części III SIWZ (dotyczy każdej z Części zamówienia).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.43.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 20 (dwadzieścia) usług w ramach jednej lub większej liczby umów (kontraktów), które polegały na wykonaniu lub zweryfikowaniu audytów energetycznych budynków o kubaturze nie mniejszej niż 1000 m3 (każdy), w tym łącznie minimum 10 (dziesięć) audytów energetycznych wykonanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. - Dz. U. Nr 43, poz. 346 i/lub zweryfikowanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 Dz. U. Nr 43, poz. 347). W przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na jedną, dwie lub trzy Części zamówienia, dopuszcza się, aby na potwierdzenie spełniania ww. warunku wskazał te same usługi dla poszczególnych Części zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia ww. warunek, zobowiązany jest wykazać, że do realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował: - dla Części 1 co najmniej 12-osobowym Zespołem, który składać się będzie z co najmniej 11 osób i Lidera, - dla Części 2 co najmniej 12-osobowym Zespołem, który składać się będzie z co najmniej 11 osób i Lidera, - dla Części 3 co najmniej 12-osobowym Zespołem, który składać się będzie z co najmniej 11 osób i Lidera. Dla wszystkich trzech Części zamówienia każdy członek Zespołu, w tym Lider, powinien posiadać kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, co oznacza, że posiada: a)wyższe wykształcenie techniczne, ekonomiczne lub w dziedzinie nauk ścisłych (potwierdzone dyplomem stopnia magistra, inżyniera lub tytułem naukowym), b)posiada przynajmniej trzyletnią praktykę zawodową oraz doświadczenie i dorobek w zakresie wykonywania ekspertyz, opinii lub opracowań studialnych z dziedziny oszczędności energii, w tym w szczególności audytów energetycznych, potwierdzoną wykonaniem przynajmniej 4 (czterech) ww. ekspertyz, opinii lub opracowań studialnych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w tym przynajmniej 2 (dwóch) audytów energetycznych wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. - Dz. U. Nr 43, poz. 346 dotyczących budynków o kubaturze nie mniejszej niż 1000 m3 (każdy) lub zweryfikowanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 Dz. U. Nr 43, poz. 347, dotyczących budynków o kubaturze nie mniejszej niż 1000 m3 (każdy). W przypadku gdy Wykonawca będzie składał ofertę na dwie lub trzy Części zamówienia, dopuszcza się wyznaczenie jednego Lidera dla wszystkich zespołów oceniających (2 lub 3 zespoły co najmniej po 11 różnych osób do realizacji poszczególnych Części zamówienia oraz wspólny Lider zespołów).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Niniejsze dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, na zasadach określonych w zdaniu pierwszym oraz zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (tj. w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, wskazane jest w szczególności, aby dokument - zobowiązanie określało również zakres i sposób udostępnienia zasobu (np. udział w realizacji części zamówienia, przekazanie wiedzy jako know-how, technologii wykonania lub metodyki rozwiązań, itp.)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się zmianę Umowy wynikającą z: a)zmian organizacyjnych, administracyjnych lub prawnych po stronie Zamawiającego w zakresie wynikającym z tych zmian; b)zmian terminów realizacji poszczególnych etapów zamówienia w przypadku, gdy zaistnieje konieczność zmiany tych terminów ze względu na okoliczności leżące po stronie Zamawiającego lub Wnioskodawców, wpływające na opóźnienie w wykonaniu danego etapu. W takim przypadku termin wykonania danego etapu będzie zmieniony jedynie o taką liczbę dni, która wynika z opóźnienia, o którym mowa w zdaniu pierwszym. 2. Jeżeli w wyniku zmiany obowiązujących przepisów nastąpi zmiana stawki podatku VAT, dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w zakresie kwoty podatku VAT, o kwotę wynikającą z różnicy pomiędzy dotychczasową, a nową stawką podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfosigw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, 02-673 Warszawa, ul. Konstruktorska 1, pokój 322.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie NFOŚiGW - adres: ul. Konstruktorska 3a, 02-673 Warszawa lub osobiście w Kancelarii NFOŚiGW lub w pokoju nr 322 przy ul. Konstruktorskiej 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 wymagane w pkt. III.4.1) ogłoszenia zaleca się złożyć zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2.1 do Części I SIWZ - Instrukcji dla Wykonawców (IDW). 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w pkt. III.4.2) ogłoszenia zaleca się złożyć zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik 2.2. do IDW. 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2, o którym mowa w pkt. III.4.2) ogłoszenia zaleca się złożyć zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2.2 do IDW. 4. Wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1) ogłoszenia zaleca się sporządzić zgodnie z Załącznikiem nr 3 do IDW. Zamawiający nie wymaga podania wartości natomiast wymaga podania przedmiotu, z podaniem tytułu wykonanego i/lub zweryfikowanego audytu energetycznego budynku, dat wykonania i odbiorców, informacją, czy audyt został wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. - Dz. U. Nr 43, poz. 346 lub zweryfikowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 Dz. U. Nr 43, poz. 347 i dotyczy budynku o kubaturze nie mniejszej niż 1000 m3. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o którym mowa w pkt III.4.1) zaleca się sporządzić zgodnie z Załącznikiem nr 4 do IDW, podając informacje dotyczące osób, w tym a)wykształcenie (należy podać stopień lub tytuł naukowy oraz kierunek), b)liczba lat praktyki zawodowej w zakresie wykonywania ekspertyz, opinii, opracowań studialnych z dziedziny oszczędności energii, w tym w szczególności audytów energetycznych budynków, c)opis praktyki zawodowej w zakresie wykonywania ekspertyz, opinii, opracowań studialnych z dziedziny oszczędności energii, w tym w szczególności audytów energetycznych budynków, d) tytuły audytów energetycznych budynków, nazwy i adresy obiektów dla których zostały one sporządzone, tytuły ekspertyz, opinii, opracowań studialnych z dziedziny oszczędności energii w budynkach, e)daty wykonania ww. opracowań, f) informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w punkcie III.3) niniejszego ogłoszenia mogą oni spełniać łącznie, natomiast brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, musi wykazać każdy z Wykonawców. 7. Ocena spełniania przedstawionych w niniejszym ogłoszeniu warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, wg zasady: spełnia - nie spełnia. 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie, o którym mowa w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia, mogą oni złożyć łącznie (na jednym druku), w przypadku łącznego spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, albo odrębnie, jeżeli Wykonawca składający odrębnie oświadczenie, spełnia samodzielnie wszystkie warunki udziału w postępowaniu; b) dokumenty, o których mowa w punkcie III.4.1) ogłoszenia, zobowiązany jest złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy wykazywać będą spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których dokumenty dotyczą; c) oświadczenie, o którym mowa w pkt III.4.2) oraz dokument, o którym mowa w pkt III.4.2) albo odpowiadające mu dokumenty, o których mowa w pkt III.4.3.1) i III.6)1), muszą być złożone przez każdego z tych Wykonawców. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mają obowiązek ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo (dokument ustanawiający pełnomocnika) może być udzielone w szczególności: - łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), - oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). W każdym jednak przypadku w treści dokumentu pełnomocnictwa zaleca się wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wskazać ich Pełnomocnika. Zaleca się, aby w treści pełnomocnictwa/dokumentu wskazane były czynności, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np.: podpisania oferty, potwierdzanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składania oświadczeń woli i wiedzy, składania wyjaśnień, parafowania dokumentów, podpisania umowy, itp. Wszelką korespondencję Zamawiający będzie prowadził wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 10. Termin związania ofertą (30), zgodnie z art. 85 ust. 5 ustawy Pzp, zaczyna bieg wraz z upływem terminu składania ofert i liczony jest łącznie z tym dniem. 11. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem (+ 48 22 45 90 201), z zastrzeżeniem zdania ostatniego w pkt 11. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:Elżbieta Adamaszek-Watts - od poniedziałku do piątku w godz. 8:30 - 15:30; nr faksu + 48 22 45 90 201. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku konieczności złożenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści oferty lub złożonych dokumentów - wyjaśnienia te mogą być składane faksem. W przypadku konieczności uzupełnienia przez Wykonawcę dokumentów, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, składane są one w formie określonej odpowiednio dla danego dokumentu w pkt. 12 poniżej oraz w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 12. Dokumenty i oświadczenia, wymagane na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1) oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów, o którym mowa w pkt III.6)2), które muszą być złożone w formie oryginału. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następuje poprzez złożenie podpisu lub parafy osoby osób uprawnionej, z adnotacją za zgodność z oryginałem. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących Wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę. Za prawidłowo poświadczone uznane będą również dokumenty poświadczone przez prawidłowo ustanowionego pełnomocnika. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 13. Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą, dla których Zamawiający określił wzory w IDW, powinny zostać sporządzone z ich wykorzystaniem lub być z nimi zgodne - co do treści. 14. Postępowanie oznaczone jest numerem ZZP/18/2012. 15.Zamawiający wymaga przed zawarciem umowy, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% całkowitej ceny oferty (dotyczy zarówno Części 1, Części 2 i Części 3 zamówienia). 16. Podany w pkt. II.2) ogłoszenia termin wykonania zamówienia - 4 miesiące jest terminem maksymalnym. Zamówienie zostanie wykonane w terminie do 4 miesięcy od dnia podpisania umowy, ale nie później niż do 30.09.2012 r. 17. Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego, Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej ani ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ocena wniosków w ramach IV konkursu programu priorytetowego System zielonych inwestycji (GIS - Green Investment Scheme) Część 1) Zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1 zamówienia obejmuje ocenę wniosków o dofinansowanie przedsięwzięć w formie dotacji lub dotacji i pożyczki złożonych w ramach IV konkursu programu priorytetowego p.n.: System zielonych inwestycji (GIS - Green Investment Scheme) Część 1) Zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej, zgodnie z Regulaminem Konkursu (zał. 1 do OPZ), polegającą na ocenie wniosków o dofinansowanie przedsięwzięć w formie dotacji lub dotacji i pożyczki w zakresie formalnych i merytorycznych kryteriów dostępu dla nie mniej niż 15 i nie więcej niż 90 wniosków. Pod pojęciem wniosku należy rozumieć wniosek o dofinansowanie przedsięwzięcia w formie dotacji albo wniosek składający się z wniosków o dofinansowanie przedsięwzięcia w formie dotacji i pożyczki. Ta część zamówienia będzie realizowana przez Zespół oceniający utworzony przez Wykonawcę, składający się z przynajmniej 12 osób oceniających, w tym Lidera Zespołu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części III SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.43.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ocena wniosków w ramach IV konkursu programu priorytetowego System zielonych inwestycji (GIS - Green Investment Scheme) Część 1) Zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 2 zamówienia obejmuje ocenę wniosków o dofinansowanie przedsięwzięć w formie dotacji lub dotacji i pożyczki złożonych w ramach IV konkursu programu priorytetowego p.n.: System zielonych inwestycji (GIS - Green Investment Scheme) Część 1) Zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej, zgodnie z Regulaminem Konkursu (zał. 1 do OPZ), polegającą na ocenie wniosków o dofinansowanie przedsięwzięć w formie dotacji lub dotacji i pożyczki w zakresie formalnych i merytorycznych kryteriów dostępu dla nie mniej niż 15 i nie więcej niż 90 wniosków. Pod pojęciem wniosku należy rozumieć wniosek o dofinansowanie przedsięwzięcia w formie dotacji albo wniosek składający się z wniosków o dofinansowanie przedsięwzięcia w formie dotacji i pożyczki. Ta część zamówienia będzie realizowana przez Zespół oceniający utworzony przez Wykonawcę, składający się z przynajmniej 12 osób oceniających, w tym Lidera Zespołu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części III SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.43.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ocena wniosków w ramach IV konkursu programu priorytetowego System zielonych inwestycji (GIS - Green Investment Scheme) Część 1) Zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 3 zamówienia obejmuje ocenę wniosków o dofinansowanie przedsięwzięć w formie dotacji lub dotacji i pożyczki złożonych w ramach IV konkursu programu priorytetowego p.n.: System zielonych inwestycji (GIS - Green Investment Scheme) Część 1) Zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej, zgodnie z Regulaminem Konkursu (zał. 1 do OPZ), polegającą na ocenie wniosków o dofinansowanie przedsięwzięć w formie dotacji lub dotacji i pożyczki w zakresie formalnych i merytorycznych kryteriów dostępu dla nie mniej niż 15 i nie więcej niż 90 wniosków. Pod pojęciem wniosku należy rozumieć wniosek o dofinansowanie przedsięwzięcia w formie dotacji albo wniosek składający się z wniosków o dofinansowanie przedsięwzięcia w formie dotacji i pożyczki. Ta część zamówienia będzie realizowana przez Zespół oceniający utworzony przez Wykonawcę, składający się z przynajmniej 12 osób oceniających, w tym Lidera Zespołu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części III SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.43.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.