To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-10
Ogłoszenie nr 105978 - 2017 z dnia 2017-07-10 r.
Kętrzyn: Przebudowa dróg gminnych 126004N, 126005N, 126010N, 126011N i 126027N , Gmina Kętrzyn.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 77090-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn, krajowy numer identyfikacyjny
53553400000, ul.
ul. Kościuszki
2,
11-400
Kętrzyn, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
089 7512474 w. 17, faks
897 512 746, e-mail
admidnitrator@bip.ketrzyn.sprint.com.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.gminaketrzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych 126004N, 126005N, 126010N, 126011N i 126027N , Gmina Kętrzyn.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RGG.271.21.2917
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja następujących zadań : zadanie 1: Przebudowa dróg gminnych 126004N, 126010N, 126011N, Gmina Kętrzyn; zadanie 2 : Przebudowa drogi gminnej 126005N w miejscowości Gnatowo, Gmina Kętrzyn; zadanie 3 : Przebudowa drogi gminnej 126027N w miejscowości Martiany, działki Nr 162/3, 162/4, Gmina Kętrzyn. 2. Zamówienie składa się z następujących części : 1) część I : Przebudowa drogi gminnej 126004N, Gmina Kętrzyn; a) odcinek drogi objęty zamówieniem: Gnatowo, odcinek 1 od km 0+000,00 do km 0+927,00; działki Nr 51, 52, obręb Gnatowo; b) zakres prac : - rozebranie istniejącej konstrukcji i nawierzchni bitumicznej i brukowej , - karczowanie pni, różne średnice, - renowacja rowów przydrożnych na odcinku 25 m: formowanie skarp, odmulanie - grubość warstwy odmulanej 40cm, - wymiana/wykonanie przepustów - 3 szt., - wykonanie odwodnienia drogi, kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem wód do rowu na działce 68/3, w tym : rurociągi PVC 315 mm - 349 m, rurociągi PVC 200 mm - 46,5 m, studnie rewizyjne betonowe dn 1000 mm - 10 szt., studzienki ściekowe uliczne betonowe dn 500 mm - 16 szt. z wpustem deszczowym krawężnikowo-jezdniowym i osadnikiem separator koalescencyjny z osadnikiem - 1 szt. - przebudowa części sieci gazowej, - korytowanie pod warstwy konstrukcyjne i wykonanie nowych warstw konstrukcji drogi : warstwa odsączająca z kruszywa naturalnego 0/31,5 - 15 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 - 25 cm, warstwa wiążąca z BA AC16 35/50 - 4 cm, warstwa ścieralna z BA AC11 35/50 - 4 cm, - wykonanie poboczy, zjazdów, - wykonanie chodników : wzdłuż zachodniej krawędzi jezdni od 00+000,00 do 00+379,77 km i od 00+501,94 do 00+627,59 km, wzdłuż wschodniej krawędzi jezdni od 00+77,07 do 00+ 550,47 km, - regulacja pionowa studzienek, - demontaż istniejącego oznakowania drogi i wykonanie stałego oznakowania, w tym aktyw- nego, zgodnie z załączonym projektem stałej organizacji ruchu, z wyłączeniem oznakowa- nia dotyczącego ciągu pieszo-rowerowego, - skrzyżowanie z drogą gminną 126005N, - zamówienie nie obejmuje wycinki drzew, c) oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunika- cyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu, 45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej , 45233140-2 Roboty drogowe 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45251200-7 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów naftowych i gazociągów 2) część II : Przebudowa drogi gminnej 126010N, Gmina Kętrzyn; a) odcinek drogi objęty zamówieniem: Biedaszki - Smokowo, etap 1 od km 0+000,00 do km 0+361,00; działka 122, obręb Biedaszki; b) zakres prac : - rozebranie nawierzchni bitumicznej, - częściowe rozebranie istniejącej konstrukcji drogi, - karczowanie pni, różne średnice, - renowacja rowów przydrożnych na odcinku 361 m: formowanie skarp, odmulanie - grubość warstwy odmulanej 40cm, - częściowe wykonanie nowej podbudowy drogi i warstwy odsączającej , - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca 4cm, warstwa ścieralna 4cm, - wykonanie poboczy, zjazdów, - wykonanie chodników, - naprawa istniejących chodników, - regulacja pionowa studzienek, - wykonanie zielenców, - demontaż istniejącego oznakowania drogi i wykonanie stałego oznakowania, zgodnie z załączonym projektem stałej organizacji ruchu, - zamówienie nie obejmuje wycinki drzew, c) oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych, 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunika- cyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu, 45233140-2 Roboty drogowe 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 3) część III : Przebudowa drogi gminnej 126011N, Gmina Kętrzyn; a) odcinek drogi objęty zamówieniem: Biedaszki - Biedaszki Małe, od km 0+000,00 do km 0+647,00; działki 122, 123/2, obręb Biedaszki; b) zakres prac : - częściowe rozebranie istniejącej konstrukcji drogi, - karczowanie pni, różne średnice, - renowacja rowów przydrożnych na odcinku 200 m: formowanie skarp, odmulanie - grubość warstwy odmulanej 40cm, - wykonanie kanalizacji deszczowej, - częściowe wykonanie nowych warstw konstrukcji drogi, - wykonanie odwodnienia drogi - kanalizacji deszczowej, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca 4cm, warstwa ścieralna 4cm, - wykonanie poboczy, zjazdów, - regulacja pionowa studzienek, - wykonanie chodników, - wykonanie zieleńców, - demontaż istniejącego oznakowania drogi i wykonanie stałego oznakowania, zgodnie z załą czonym projektem stałej organizacji ruchu, - skrzyżowanie z drogą gminną 126010N, - zamówienie nie obejmuje wycinki drzew, c) oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych, 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunika- cyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu, 45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej , 45233140-2 Roboty drogowe 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 4) część IV : Przebudowa drogi gminnej 126005N w miejscowości Gnatowo, Gmina Kętrzyn; a) odcinek drogi objęty zamówieniem: Gnatowo, odcinek 2 od km 0+000,00 do km 0+227,00; działka 51, obręb Gnatowo; b) zakres prac : - rozebranie istniejącej konstrukcji i nawierzchni bitumicznej drogi, - wymiana przepustu, - korytowanie pod warstwy konstrukcyjne i wykonanie nowych warstw konstrukcji drogi : warstwa odsączająca z kruszywa naturalnego 0/31,5 - 15 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 - 25 cm, warstwa wiążąca z BA AC16 35/50 - 4 cm, warstwa ścieralna z BA AC11 35/50 - 4 cm, - wykonanie poboczy, zjazdów, - regulacja pionowa studzienek, - demontaż istniejącego oznakowania drogi i wykonanie stałego oznakowania, zgodnie z załączonym projektem stałej organizacji ruchu, c) oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunika- cyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu, 45233140-2 Roboty drogowe 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 5) część V : Przebudowa drogi gminnej 126027N w miejscowości Martiany, działki Nr 162/3, 162/4, 99, Gmina Kętrzyn, a) odcinek drogi objęty zamówieniem: Martiany, od km 0+000,00 do km 0+472,00; b) zakres prac : - rozebranie istniejącej konstrukcji i nawierzchni drogi, - karczowanie pni, różne średnice, - wymiana/wykonanie przepustów, - korytowanie pod warstwy konstrukcyjne i wykonanie nowych warstw konstrukcji drogi i na wierzchni z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca 4cm, warstwa ścieralna 4cm, - wykonanie poboczy, opaski granitowej, zjazdów, - regulacja pionowa studzienek, - wykonanie zieleńców, - skrzyżowanie z DW 592, - demontaż istniejącego oznakowania i wykonanie stałego oznakowania, zgodnie z załączonym projektem stałej organizacji ruchu, - zamówienie nie obejmuje wycinki drzew, c) oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych, 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunika- cyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu, 45233140-2 Roboty drogowe 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 3. Uszczegółowienie opisu i zakresu przedmiotu zamówienia zawierają następujące załą- czniki, które są integralną częścią SIWZ : 1) projekty budowlane/wykonawcze, 2) przedmiary robót, 3) specyfikacje techniczne, a w zakresie stałego oznakowania dróg - projekty stałej organizacji ruchu. 4. Przedmiar robót należy traktować jako opracowanie niestanowiące jedynej podstawy do ustalenia ceny ofertowej. Jeżeli istnieją roboty lub czynności, które Wykonawca, przy założeniu profesjonalnego charakteru prowadzonej działalności oraz przy dołoże- niu należytej staranności, może przewidzieć na etapie przygotowania oferty, tj. zapo- znania się z dokumentacją przetargową oraz oględzin miejsca realizacji zadania i jego otoczenia, zobowiązany jest uwzględnić je w cenie ofertowej. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji miejsca realizacji zadania i jego oto- czenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko, danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 5. Do realizacji zamówienia Wykonawca nie może stosować materiałów pochodzących z rozbiórki (odzysku), chyba że dokumentacja projektowa przewiduje ich zastosowanie. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów opisujących zamówienie należy stosować następującą kolejność ważności tych dokumentów : 1) SIWZ ze wzorem umowy i ewentualnymi wyjaśnieniami zamawiającego, 2) projekt budowlany/wykonawczy, a w przypadku rozbieżności pomiędzy częścią rysunkową i opisową w pierwszej kolejności należy brać pod uwagę część rysun- kową, 3) przedmiar robót, 4) specyfikacja techniczna. Nie zawarcie określonych wymagań we wszystkich dokumentach lub ich częściach, opisujących zamówienie nie będzie traktowane jako rozbieżność. 6. Zamówienie zostanie zrealizowane z materiałów wykonawcy, chyba że dokumentacja projektowa przewiduje zastosowanie materiałów z rozbiórki. Wykonawca ponosi odpo- wiedzialność za wszystkie materiały i urządzenia używane do wykonania zamówienia. Jeżeli dokumenty opisujące przedmiot zamówienia, wskazują dla niektórych materia- łów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tj. z zastosowaniem materiałów i urządzeń innych producentów, pod warunkiem zapewnienia nie gorszych parametrów pod względem : konstrukcji, cech użytkowych, charakterystyki materiałowej, parametrów technicznych, bezpieczeństwa użytkowania. Wykazanie, iż zamienione materiały lub urządzenia posiadają nie gorsze parametry jak te w dokumentacji przetargowej, będzie należało do obowiązków Wykona- wcy. Zmiana materiałów lub urządzeń dopuszczalna jest wyłącznie w w/w przypadku lub za zgodą Zamawiającego. 7. Do obowiązków Wykonawcy należy : 1) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z : - warunkami umowy, - obowiązującymi przepisami i normami, - zasadami wiedzy technicznej. 2) wykonanie i utrzymanie niezbędnego zaplecza, 3) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. 2003 r. Nr 58 poz.515 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177 poz.1729), 4) przedstawienia Zamawiającemu w ciągu 7 dni od podpisania umowy harmono- gramu rzeczowo-finansowego robót, celem jego uzgodnienia; w przypadku braku uzgodnienia harmonogramu przez Zamawiającego Wykonawca w terminie 7 dni od otrzymania informacji o braku uzgodnienia harmonogramu przedłoży nowy harmono- gram uwzględniający uwagi Zamawiającego, 5) oznakowanie miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas robót, 6) obsługa geodezyjna robót, wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym inwenta- ryzacji geodezyjnej , 7) zgłoszenie i uzgodnienie z dysponentami urządzeń obcych zasad prowadzenia robót oraz uwzględnienie warunków wynikających z uzgodnień : - zarządców dróg; - dysponentów sieci uzbrojenia terenu, 8) zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót i w jego bezpośrednim otoczeniu przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, 9) informowanie Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej o terminie wyko- nania robót ulegających zakryciu, 10) zapewnienie ciągłości ruchu publicznego na terenie budowy łącznie z jego właściwą organizacją; roboty będą wykonywane co najwyżej przy częściowym zamknięciu tylko jednego pasa ruchu, 11) utrzymanie w okresie realizacji zamówienia istniejących obiektów na terenie robót, takich jak jezdnie, zjazdy, chodniki, znaki drogowe, 12) przekazanie Zamawiającemu na jego żądanie materiałów rozbiórkowych niepodlega- jących wbudowaniu, zgodnie z dokumentacja projektową, a w przeciwnym razie zago- spodarowanie ich we własnym zakresie, a w razie konieczności również zutylizowanie zgodnie z przepisami prawa, 13) transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji, 14) uporządkowanie, po zakończeniu prac, terenu robót oraz innych wykorzystywanych przez wykonawcę terenów, 15) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów BHP, ochronę p.poż i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót i mających związek z prowadzonymi robotami, chyba że wyłącznie odpowie- dzialna za ich powstanie jest osoba trzecia, za którą Wykonawca nie ponosi odpowie- dzialności, 16) ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, 17) umożliwienie Zamawiającemu lub osobie upoważnionej kontroli terenu robót w każ- dym czasie, 18) stosowanie się do poleceń Zamawiającego lub osoby upoważnionej, zgodnych z zapi- sami umowy i przepisami prawa, 19) zapewnienie kierowania robotami budowlanymi przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane, 20) przyjęcie odpowiedzialności materialnej za skutki finansowe z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji lub budynków sąsiadujących z terenem robót w zakresie, w jakim Wykonawca jest za nie odpowiedzialny, 21) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej, uwzględniające szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, powstałych w związku prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, 22) na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty potwierdzające, że stosowane na budowie wyroby budowlane nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych (zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych Dz. U. z 2014 r., poz. 883, z późn. zm.), jak również spełniają wszystkie wymagania określone w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Dokumentacji Projektowej, 23) należyte zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia robót, 24) utrzymywanie terenu robót w stanie wolnym od zbędnych przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie zbędnych materiałów i odpadów, 25) ograniczenie utrudnień w dostępie do nieruchomości do niezbędnych potrzeb, wynika- kających z prowadzonych robót; niedopuszczalne jest długotrwałe uniemożliwienie dostępu do nieruchomości; 26) usunięcie na swój koszt wad i usterek stwierdzonych w czasie realizacji zamówienia oraz w okresie rękojmi za wady i w okresie gwarancji jakości. 8. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi dla przedmiotu zamówienia - co najmniej 60 miesięcy od odbioru końcowego robót. 9. Zamawiającemu przysługuje prawo wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej i zlecenia Wykonawcy wykonania robót zamiennych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie ze zleconymi zmianami, jeżeli zmiany te nie powodują wzrostu kosztów realizacji zamówienia. 10. Zamawiającemu przysługuje prawo zmniejszenia zakresu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację pełnego zakresu zamówienia lub uzasadniających jego zmniejszenie. 11. Zamawiający przewiduje dla każdej części zamówienia możliwości udzielenia zamówie- nia, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy, zgodnego z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegającego na wykonaniu podobnych robót budowlanych do objętych niniejszym zamówieniem, tj. zamówienia polegającego na powtórzeniu wszystkich lub części z rodzajów robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem, w szczegól- ności wykonaniu odwodnienia drogi, o wielkości nie większej niż 20% wartości szacun- kowej brutto, ustalonej na podstawie kosztorysu inwestorskiego, danej części zamówie- nia podstawowego. Warunki udzielenia tego zamówienia zgodne będą z warunkami określonymi w SIWZ dla zamówienia podstawowego. 12. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wy- konawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.), tj. wszystkich robotników budowlanych. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45110000-1,
45112710-5,
45200000-9,
45230000-8,
45232130-2,
45233220-7,
45251200-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Przebudowa drogi gminnej 126004N, Gmina Kętrzyn |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1524331.22 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 2179479,89 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Przebudowa drogi gminnej 126010N |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT449862.86 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 337656.38 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Przebudowa drogi gminnej 126011N, Gmina Kętrzyn |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT817030.02 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 709612.13 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Przebudowa drogi gminnej 126005N w miejscowości Gnatowo, Gmina Kętrzyn |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT214036.84 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 265210,91 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Przebudowa drogi gminnej 126027N w miejscowości Martiany, działki Nr 162/3, 162/4, 99, Gmina Kętrzyn |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT880997.46 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 576159.91 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Zatrudnienie asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w ramach Programu "AOON" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025. Zadanie realizowane w ramach FS.
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kętrzyn
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby własne
- Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę ścieżek komunikacyjnych wraz z infrastrukturą podziemną na cmentarzu komunalnym w Małej Nowej Wsi
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.