Ogłoszenie z dnia 2008-05-20
Imielin: Roboty remontowo - budowlane w budynku Gimnazjum w Imielinie
1/ Remont schodów wejścia głównego wraz z wejściem od strony wschodniej.
2/ Remont schodów wejścia od strony wiaty na rowery.
3/ Modernizacja schodów ewakuacyjnych przy sali gimnastycznej.
4/ Remont pomieszczeń sanitarnych dla personelu.
Numer ogłoszenia: 106018 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum im. Powstańców Śląskich w Imielinie, ul. Wojciecha Sapety 8, 41-407 Imielin, woj. śląskie, tel. 0-32 22 56 054, fax 0-32 22 56 054.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimnazjum.imielin.com.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gimnazjum publiczne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo - budowlane w budynku Gimnazjum w Imielinie 1/ Remont schodów wejścia głównego wraz z wejściem od strony wschodniej. 2/ Remont schodów wejścia od strony wiaty na rowery. 3/ Modernizacja schodów ewakuacyjnych przy sali gimnastycznej. 4/ Remont pomieszczeń sanitarnych dla personelu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowo - budowlane w budynku Gimnazjum w Imielinie 1/ Remont schodów wejścia głównego wraz z wejściem od strony wschodniej (naprawa pęknięć, ułożenie marmolitu - 26,8m2, obłożenie schodów płytkami klinkierowymi - 11m2) 2/ Remont schodów wejścia od strony wiaty na rowery (schody żelbetowe - 2,6 m3) 3/ Modernizacja schodów ewakuacyjnych przy sali gimnastycznej (demontaż starych schodów żelbet.-2,54m3, montaż nowych - 615 kg) 4/ Remont pomieszczeń sanitarnych dla personelu (roboty demontażowe, wymiana płytek na posadzce i ścianach - 18,80m2, wymiana instalacji wod-kan, biały montaż)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki, jakie muszą spełniać Wykonawcy biorący udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, : a/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem techniczny, i osobami zdolnych do wykonania zamówienia. c/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty w systemie spełnie/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 Ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 2/ W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności należy złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3/ W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiada wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane w oparciu o przepisy ustawy Prawo budowlane oraz stwierdzające przynależność do okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umimielin.bip.org.pl/?tree=przetarg
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Imielin, ul. Imielińska 81, pokój nr 30A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 12:55, miejsce: Urząd Miasta Imielin, ul. Imielińska 81, Imielin, pokój nr 23 - Sekretariat Urzędu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI IMIELIN
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 1 w Imielinie w okresie od 02.01.2025 roku do 31.12.2025 roku"
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Żłobka Miejskiego w Imielinie w okresie od 02.01.2025 roku do 31.12.2025 roku"
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 2 w Imielinie w okresie od 02.01.2025 roku do 31.12.2025 roku"
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Imielinie w okresie od 2 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku"
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Żłobka Miejskiego w Imielinie w okresie od 02.01.2024 roku do 31.12.2024 roku
więcej: przetargi IMIELIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży dekarsko-blacharskiej w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w 2025
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Modernizacja kompleksu sportowego - "Moje Boisko- ORLIK 2012" w miejscowości Królówka
- "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby utworzenia Gminnego Klubu Dziecięcego w Suścu"
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.