eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUsługi holowania i parkowania pojazdów, ich części oraz innych przedmiotów do celów procesowych dla wybranych jednostek woj. wielkopolskigo KPP Piła, KPP Czarnków, KPP Rawicz



Ogłoszenie z dnia 2016-06-27

Poznań: Usługi holowania i parkowania pojazdów, ich części oraz innych przedmiotów do celów procesowych dla wybranych jednostek woj. wielkopolskigo : KPP Piła, KPP Czarnków, KPP Rawicz
Numer ogłoszenia: 106019 - 2016; data zamieszczenia: 27.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Jana Kochanowskiego 2A, 60-844 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8412743, 8412740, faks 061 8412744.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi holowania i parkowania pojazdów, ich części oraz innych przedmiotów do celów procesowych dla wybranych jednostek woj. wielkopolskigo : KPP Piła, KPP Czarnków, KPP Rawicz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi holowania i parkowania pojazdów, ich części oraz innych przedmiotów do celów procesowych dla wybranych jednostek woj. wielkopolskiego : KPP Piła, KPP Czarnków, KPP Rawicz. Szczegółowe ilości i zakres podany został w zaproszeniach dla poszczególnych części postępowania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10 - Usługi holownicze 63.71.24.00 - Usługi w zakresie obsługi parkingów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: KPP Piła

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Złom-Car, ul. Pocztowa 17c, 62-290 Mieścisko, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59605,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69140,00

  • Oferta z najniższą ceną: 69140,00 / Oferta z najwyższą ceną: 69140,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: KPP Czarnków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P. Jahns Transport Usługowy Pomoc Drogowa, Wielowieś 40, 64-400 Międzychód, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29785,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15407,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15407,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15407,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: KPP Rawicz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU Omega Sławomir Kunysz, ul. Ceglana 9, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44702,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67712,00

  • Oferta z najniższą ceną: 67712,00 / Oferta z najwyższą ceną: 67712,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający przeprowadził dwa postępowania o udzielenie zamówienia, z których każde przeprowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego, nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.