eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Juchy › Dostawa ciągnika rolniczego i wozu asenizacyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-18

Stare Juchy: Dostawa ciągnika rolniczego i wozu asenizacyjnego
Numer ogłoszenia: 10601 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Juchy , Plac 500-lecia 4, 19-330 Stare Juchy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6199053, faks 087 6199053.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-juchy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ciągnika rolniczego i wozu asenizacyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1a. Ciągnik rolniczy szt. 1 o przedstawionych poniżej parametrach technicznych: - Fabrycznie nowy, rok produkcji 2013 lub 2012 - Moc znamionowa 45-50 KM - Masa własna ciągnika (bez obciążników): 2800 - 3100 kg - System chłodzenia cieczą - Układ napędowy na dwie osie: sprzęgło dwutarczowe, suche, z niezależnym sterowaniem sprzęgła WOM skrzynia biegów mechaniczna o stałym zazębieniu blokada mech. różnicowego - Ilość szybkozłączy: co najmniej 4 - Układ hamulcowy: hamulce robocze tarczowe, mokre; hamulce postojowe sterowane ręcznie - Oś przednia z wysuwanymi półosiami - Obciążniki przednie - komplet z zaczepem przednim - centralnym - Zespoły przełączeniowo-zaczepowe: zaczep przedni górny i dolny (przystosowany do pracy z beczką asenizacyjną), zaczep transportowy, zaczep rolniczy - Kabina ochronna: dwudrzwiowa, wyposażona co najmniej w ogrzewanie i wentylację, uchylne okna tylne i boczne, spryskiwacz i wycieraczki szyby przedniej i tylnej, lusterka boczne, reflektory przednie i tylne na dachu kabiny 1b. Wóz asenizacyjny szt. 1 : - Fabrycznie nowy, rok produkcji 2013 lub 2012 - Zbiornik o pojemności 4000 litrów. Zbiornik wykonany z blachy min. 5 mm, ocynkowany obustronnie ogniowo z dodatkową pasywacją. Podwójny spaw zbiornika z zewnątrz i wewnątrz, Wzmocnione podpory pod dyszel i oś jezdną, Wskaźnik napełnienia - system pływakowy ze wskaźnikiem lub inny równoważny wskazujący na zewnątrz poziom napełnienia, - Sprężarka: wydajność min. 4000 ltr./min, czas napełniania do max 6 minut - Króćce ssawne 4 (cale) o średnicy 110mm - Wąż 4 (cale) o średnicy 110mm, długość węża ssawnego min. 12 mb (może być łączony). - Urządzenie rozlewające - łyżka rozlewająca lub rozwiązanie równoważne umożliwiające opróżnienie zbiornika z jednoczesnym rozrzuceniem zawartości. Wóz asenizacyjny powinien być przystosowany do pracy z oferowanym ciągnikiem. 2. Wymagania dodatkowe: a) Wykonawca dostarczy we własnym zakresie ciągnik z wozem asenizacyjnym w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Stare Juchy. b) W dniu odbioru przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu: - świadectwo homologacji ciągnika oraz wozu asenizacyjnego - książki gwarancyjne ciągnika rolniczego i wozu asenizacyjnego - instrukcje obsługi w języku polskim - świadectwa zgodności dla ciągnika i wozu asenizacyjnego - katalog części zamiennych w postaci papierowej - świadectwa zgodności z normami dla ciągnika i wozu asenizacyjnego c) Wóz asenizacyjny musi spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych /Dz.U.Nr 193poz.1617/ d) Wóz asenizacyjny i ciągnik musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych , zgodnie z ustawą z dnia 20.06.1997r Prawo o ruchu drogowym /Dz.U z 2005 Nr 108 poz 908 z póź zm/ e) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi bieżącej, eksploatacji i bhp pojazdów dla pracowników wytypowanych przez Zamawiającego nie więcej niż 5 osób w terminie w uzgodnionym z Zamawiającym jednak nie później niż 14 dni od daty dostarczenia przedmiotu umowy. f) Wykonawca zapewni okres gwarancyjny na ciągnik min 24 miesiące i na wóz asenizacyjny min 12 miesięcy. W okresie tym usunie wszystkie wady objęte gwarancją, zgłoszone przez Zamawiającego. Zgłoszenie nastąpi telefonicznie i zostanie potwierdzone pisemnie. g) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w okresie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia zgłoszenia .W przypadku uznania reklamacji za zasadną Wykonawca zobowiązany jest do dokonania naprawy w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od daty uznania reklamacji. W szczególnych przypadkach termin ten może zostać wydłużony, za zgodą stron) h) W trakcie trwania okresu gwarancji wykonawca na swój koszt wykona (lub zleci wykonanie) wymaganego w tym okresie serwisu gwarancyjnego, serwis ten obejmuje usługę jak również materiały eksploatacyjne tj. np. oleje filtry itp.). i) Po upływie gwarancji Wykonawca wskaże punkty odpłatnego serwisu pogwarancyjnego zlokalizowane w województwie warmińsko-mazurskim i podlaskim..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 34.14.45.00 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1 Oferta na wykonanie zamówienia (Zał. Nr 1 do SIWZ). 2.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stare-juchy-ug.bip-wm.pl/public/popup.php?id_menu_item=2606
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stare Juchy, Plac 500-lecia 4, 19-330 Stare Juchy, woj. warmińsko-mazurskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stare Juchy, Plac 500-lecia 4, 19-330 Stare Juchy, woj. warmińsko-mazurskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane jest z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Działanie 321- Podstawowe usługi dla ludności i gospodarki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.