Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-18
Stare Juchy: Dostawa ciągnika rolniczego i wozu asenizacyjnego
Numer ogłoszenia: 10601 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Juchy , Plac 500-lecia 4, 19-330 Stare Juchy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6199053, faks 087 6199053.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-juchy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ciągnika rolniczego i wozu asenizacyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1a. Ciągnik rolniczy szt. 1 o przedstawionych poniżej parametrach technicznych: - Fabrycznie nowy, rok produkcji 2013 lub 2012 - Moc znamionowa 45-50 KM - Masa własna ciągnika (bez obciążników): 2800 - 3100 kg - System chłodzenia cieczą - Układ napędowy na dwie osie: sprzęgło dwutarczowe, suche, z niezależnym sterowaniem sprzęgła WOM skrzynia biegów mechaniczna o stałym zazębieniu blokada mech. różnicowego - Ilość szybkozłączy: co najmniej 4 - Układ hamulcowy: hamulce robocze tarczowe, mokre; hamulce postojowe sterowane ręcznie - Oś przednia z wysuwanymi półosiami - Obciążniki przednie - komplet z zaczepem przednim - centralnym - Zespoły przełączeniowo-zaczepowe: zaczep przedni górny i dolny (przystosowany do pracy z beczką asenizacyjną), zaczep transportowy, zaczep rolniczy - Kabina ochronna: dwudrzwiowa, wyposażona co najmniej w ogrzewanie i wentylację, uchylne okna tylne i boczne, spryskiwacz i wycieraczki szyby przedniej i tylnej, lusterka boczne, reflektory przednie i tylne na dachu kabiny 1b. Wóz asenizacyjny szt. 1 : - Fabrycznie nowy, rok produkcji 2013 lub 2012 - Zbiornik o pojemności 4000 litrów. Zbiornik wykonany z blachy min. 5 mm, ocynkowany obustronnie ogniowo z dodatkową pasywacją. Podwójny spaw zbiornika z zewnątrz i wewnątrz, Wzmocnione podpory pod dyszel i oś jezdną, Wskaźnik napełnienia - system pływakowy ze wskaźnikiem lub inny równoważny wskazujący na zewnątrz poziom napełnienia, - Sprężarka: wydajność min. 4000 ltr./min, czas napełniania do max 6 minut - Króćce ssawne 4 (cale) o średnicy 110mm - Wąż 4 (cale) o średnicy 110mm, długość węża ssawnego min. 12 mb (może być łączony). - Urządzenie rozlewające - łyżka rozlewająca lub rozwiązanie równoważne umożliwiające opróżnienie zbiornika z jednoczesnym rozrzuceniem zawartości. Wóz asenizacyjny powinien być przystosowany do pracy z oferowanym ciągnikiem. 2. Wymagania dodatkowe: a) Wykonawca dostarczy we własnym zakresie ciągnik z wozem asenizacyjnym w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Stare Juchy. b) W dniu odbioru przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu: - świadectwo homologacji ciągnika oraz wozu asenizacyjnego - książki gwarancyjne ciągnika rolniczego i wozu asenizacyjnego - instrukcje obsługi w języku polskim - świadectwa zgodności dla ciągnika i wozu asenizacyjnego - katalog części zamiennych w postaci papierowej - świadectwa zgodności z normami dla ciągnika i wozu asenizacyjnego c) Wóz asenizacyjny musi spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych /Dz.U.Nr 193poz.1617/ d) Wóz asenizacyjny i ciągnik musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych , zgodnie z ustawą z dnia 20.06.1997r Prawo o ruchu drogowym /Dz.U z 2005 Nr 108 poz 908 z póź zm/ e) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi bieżącej, eksploatacji i bhp pojazdów dla pracowników wytypowanych przez Zamawiającego nie więcej niż 5 osób w terminie w uzgodnionym z Zamawiającym jednak nie później niż 14 dni od daty dostarczenia przedmiotu umowy. f) Wykonawca zapewni okres gwarancyjny na ciągnik min 24 miesiące i na wóz asenizacyjny min 12 miesięcy. W okresie tym usunie wszystkie wady objęte gwarancją, zgłoszone przez Zamawiającego. Zgłoszenie nastąpi telefonicznie i zostanie potwierdzone pisemnie. g) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w okresie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia zgłoszenia .W przypadku uznania reklamacji za zasadną Wykonawca zobowiązany jest do dokonania naprawy w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od daty uznania reklamacji. W szczególnych przypadkach termin ten może zostać wydłużony, za zgodą stron) h) W trakcie trwania okresu gwarancji wykonawca na swój koszt wykona (lub zleci wykonanie) wymaganego w tym okresie serwisu gwarancyjnego, serwis ten obejmuje usługę jak również materiały eksploatacyjne tj. np. oleje filtry itp.). i) Po upływie gwarancji Wykonawca wskaże punkty odpłatnego serwisu pogwarancyjnego zlokalizowane w województwie warmińsko-mazurskim i podlaskim..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 34.14.45.00 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1 Oferta na wykonanie zamówienia (Zał. Nr 1 do SIWZ). 2.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stare-juchy-ug.bip-wm.pl/public/popup.php?id_menu_item=2606
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stare Juchy, Plac 500-lecia 4, 19-330 Stare Juchy, woj. warmińsko-mazurskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stare Juchy, Plac 500-lecia 4, 19-330 Stare Juchy, woj. warmińsko-mazurskie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane jest z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Działanie 321- Podstawowe usługi dla ludności i gospodarki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI STARE JUCHY
więcej: przetargi STARE JUCHY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Janków wraz z wykonaniem ujęcia wód podziemnych oraz zakup sprzętu do obsługi sieci wodno - kanalizacyjnej w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Zakup oraz dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w miejscowości Miejsce poprzez budowę infrastruktury kanalizacyjnej" w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów "JANIK" sp. z o.o.
- Przebudowa PSZOK w Miłoradzu
- Modernizacja infrastruktury sportowej na terenie gminy Zaleszany
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.