Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-15
Katowice: ROPS.ZPP.3321.1.2015 - Przeprowadzenie badania pn. Społeczna rola matki - wyzwania współczesnego macierzyństwa w ramach projektu systemowego Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
Numer ogłoszenia: 10604 - 2015; data zamieszczenia: 15.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego , ul Modelarska 10, 40-142 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 730 68 68, faks 32 730 68 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROPS.ZPP.3321.1.2015 - Przeprowadzenie badania pn. Społeczna rola matki - wyzwania współczesnego macierzyństwa w ramach projektu systemowego Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przeprowadzenia socjologicznego badania jakościowego pn. Społeczna rola matki - wyzwania współczesnego macierzyństwa w ramach projektu systemowego Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania realizowanego w ramach zadania nr 4 Badania i analizy projektu systemowego Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego, prowadzonego w ramach poddziałania 7.1.3, priorytetu VII Promocja integracji społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. Głównym celem badania jest eksploracja potrzeb matek i kobiet planujących macierzyństwo, a także tych, które choć jeszcze nie zamierzają mieć dzieci, nie wykluczają ich posiadania w przyszłości. Badanie zrealizowane zostanie z zastosowaniem jakościowych metod badawczych (techniki zogniskowanego wywiadu grupowego FGI oraz indywidualnego wywiadu pogłębionego IDI). Jego wyniki pozwolą m.in. na rozpoznanie czynników wpływających na podejmowanie decyzji prokreacyjnych oraz na określenie trudności, z jakimi borykają się matki zamieszkujące województwo śląskie. Wnioski z badania zostaną wykorzystane do opracowania listy ukierunkowanych na wspieranie rodzicielstwa rekomendacji przeznaczonych dla jednostek samorządu terytorialnego i instytucji zajmujących się polityką społeczną i rodzinną. Przedmiotem zlecenia będzie: Druk scenariuszy wywiadów (IDI i FGI) oraz arkuszy rekrutacyjnych. Zorganizowanie spotkania (lub spotkań) Zamawiającego ze wszystkimi moderatorami biorącymi udział w badaniu. Rekrutacja wszystkich uczestników badania zgodnie z kryteriami określonymi przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego (z wykorzystaniem arkuszy rekrutacyjnych). Realizacja 49 indywidualnych wywiadów pogłębionych (IDI), w tym 45 IDI z kobietami zamieszkującymi Aglomerację Górnośląską (matki, kobiety bezdzietne) dobranymi w sposób celowy oraz 4 IDI ze specjalistami ds. polityki rodzinnej ze wskazanych gmin. Realizacja 8 zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI), z których połowa odbędzie się w 4 wybranych gminach województwa śląskiego, a druga połowa w Aglomeracji Górnośląskiej (2 grupy mężczyzn oraz 2 grupy kobiet). Sporządzenie i wydruk potwierdzeń otrzymania gratyfikacji finansowej oraz jej wypłata uczestnikom badania (wysokość gratyfikacji: 50,00 zł). Sporządzenie nagrań, a na ich podstawie transkrypcji z przeprowadzonych badań (nagrania dźwiękowe - IDI; nagrania audiowizualne oraz dźwiękowe - FGI). Stworzenie książki kodowej oraz opracowanie bazy danych jakościowych. Przekazanie transkrypcji (w wersji elektronicznej i papierowej), bazy danych jakościowych, książki kodowej, nagrań, materiałów wypracowanych przy pomocy tablicy flipchart, potwierdzeń otrzymania gratyfikacji finansowej oraz wypełnionych arkuszy rekrutacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.50.00 - Usługi badań społecznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 46.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu głównych usług, stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Spełnia oznacza, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: 3 zamówienia na usługi badawcze, związane z problematyką społeczną, przeprowadzone za pomocą metody jakościowej - techniki badawczej IDI (liczba zrealizowanych IDI: minimum 40 każde), które posiadały wartość nie mniejszą niż 65 000,00 zł brutto każde. Dopuszcza się, aby metoda jakościowa była jedną z metod wykorzystanych w wykazanych badaniach, 3 zamówienia na usługi badawcze przeprowadzone za pomocą metody jakościowej - techniki badawczej FGI, które polegały na zrealizowaniu minimum 4 grup fokusowych każde (liczebność grupy fokusowej minimum 6 osób), które posiadały wartość nie mniejszą niż 65 000,00 zł brutto każde. Dopuszcza się, aby metoda jakościowa była jedną z metod wykorzystanych w wykazanych badaniach. Zamawiający nie dopuszcza aby usługi wyszczególnione w wykazie głównych usług wykazywały jednocześnie spełnienie warunku przeprowadzenia co najmniej 3 usług badawczych techniką IDI oraz co najmniej 3 usług badawczych techniką FGI. Uwaga: badaniem o problematyce społecznej jest badanie poruszające co najmniej jedno z następujących zagadnień polityki społecznej: demografia i rodzina, problemy społeczne, rynek pracy, migracje, zabezpieczenie społeczne, pomoc i integracja społeczna, postawy społeczne, style życia oraz wartości życiowe. Badaniami o problematyce społecznej nie są badania marketingowe, ani badania dotyczące preferencji wyborczych czy konsumenckich.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku -Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Spełnia oznacza, że Wykonawca dysponuje zespołem badawczym, składającym się z minimum 9 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym: 1)kierownika projektu - osoby posiadającej wykształcenie wyższe w dziedzinie socjologii lub psychologii z minimum 8 letnim stażem w pracy badawczej, która posiada doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 6 jakościowych projektów badawczych (obejmujących indywidualne wywiady pogłębione i/lub zogniskowane wywiady grupowe) z zakresu badań o problematyce społecznej, wykonanych należycie i ukończonych; 2)co najmniej 2 członków, którzy brali udział w realizacji co najmniej dwóch badań jakościowych poruszających problematykę społeczną, w tym: -co najmniej 1 osoba realizowała (nadzorowała i/lub kodowała i analizowała dane) minimum 2 badania jakościowe, przeprowadzone z wykorzystaniem techniki indywidualnych wywiadów pogłębionych (IDI); -co najmniej 1 osoba realizowała (nadzorowała i/lub kodowała i analizowała dane) minimum 2 badania jakościowe, przeprowadzone z wykorzystaniem techniki zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI); Uwaga: Funkcji w zespole badawczym wymienionych w pkt. 1) i 2) nie można ze sobą łączyć. 3)co najmniej 2 moderatorów badań jakościowych posiadających doświadczenie w prowadzeniu minimum 10 wywiadów FGI każdy; 4)co najmniej 4 moderatorów badań jakościowych posiadających doświadczenie w prowadzeniu minimum 20 wywiadów IDI z obszaru problematyki społecznej każdy. Uwaga: badaniem o problematyce społecznej jest badanie poruszające co najmniej jedno z następujących zagadnień polityki społecznej: demografia i rodzina, problemy społeczne, rynek pracy, migracje, zabezpieczenie społeczne, pomoc i integracja społeczna, postawy społeczne, style życia oraz wartości życiowe. Badaniami o problematyce społecznej nie są badania marketingowe, ani badania dotyczące preferencji wyborczych czy konsumenckich.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie zgodne w treści z Załącznikiem nr 7 do SIWZ, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W skład oferty powinny wchodzić: a)Podpisany i wypełniony Formularz ofertowy, załącznik nr 1 do SIWZ. Oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom, b)Wszystkie wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdziale VI niniejszej SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: a)Zaistnienia omyłki pisarskiej, b)Zmiany danych teleadresowych, c)Zaistnienia siły wyższej (np. powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy, 2.W szczególnie uzasadnionych wypadkach, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, dopuszczalna jest zmiana członków zespołu badawczego, po uprzednim poinformowaniu o tym fakcie Zamawiającego, z podaniem przyczyny tejże zmiany i uzyskaniu akceptacji dla osoby wskazanej na zastępcę. Zaproponowana osoba musi posiadać kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż osoba zmieniana. 3.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku braku decyzji o dofinansowaniu lub wstrzymaniu dofinansowania projektu systemowego ROPS pn.: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul. Modelarska 10, 40-142 Katowice pokój nr 213.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul. Modelarska 10, 40-142 Katowice kancelaria, pokój nr 111.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont sali gimnastycznej z zapleczem w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 17 w Katowicach
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru dla zadania Modernizacja hali sportowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego im. Janusza Kusocińskiego w Raciborzu
- Remont wewnętrznych stref komunikacyjnych i stref wejściowych (schody, korytarze, drzwi itd.) w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 12 w Katowicach
- WYKONANIE ROCZNEGO PRZEGLĄDU I KONSERWACJI ORAZ OBSŁUGA SERWISOWA DWÓCH CHROMATOGRAFÓW CIECZOWYCH SPRZĘŻONYCH ZE SPEKTROMETREM MAS LC-MS/MS 6460
- Usługi cateringowe wraz z wynajmem sali na potrzeby 6 spotkań
- "Modernizacja istniejącego układu instalacji wentylacji i klimatyzacji laboratorium Banku Tkanek zlokalizowanego w budynku "E" Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach"
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.