To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-30
Poznań: WYNAJEM FARTUCHÓW I OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH (Nr rejestru E/13/10)
Numer ogłoszenia: 106053 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76235 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8310142, 8310242, faks 061 8310242.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYNAJEM FARTUCHÓW I OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH (Nr rejestru E/13/10).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem fartuchów, obłożeń operacyjnych wielorazowego użytku i worków na brudną bieliznę, usystematyzowanych w czterech niepodzielnych pakietach. Dokładny opis asortymentowy, ilościowy oraz wymagania co do przedmiotu zamówienia określone zostały w Załącznikach do SIWZ: nr 2 - Cennik i nr 3 - Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: - dostarczania przedmiotu zamówienia zgodnie ze szczegółowym zapotrzebowaniem; - prania obłożeń i fartuchów operacyjnych w procesie zapewniającym dezynfekcje (spełniającym wymagania przewidziane dla prania bielizny operacyjnej) oraz ich sterylizacje; - regularna kontrole w zakresie uszkodzeń oraz napraw obłożeń i fartuchów operacyjnych; - dostawę obłożeń oraz fartuchów operacyjnych w sterylnej postaci wyrobu medycznego; przeznaczonego do bezpośredniego użycia na Sali operacyjnej; - odbiór użytych fartuchów i obłożeń chirurgicznych; - dostawę worków z tkaniny poliestrowej oraz specjalnie oznaczone worki w ilości zależnej od potrzeb Zamawiającego; - mycie i dezynfekcje kontenerów; - transport przystosowany do przewozu brudnej (w tym również skażonej) odzieży pooperacyjnej oraz właściwy transport dla wyrobów sterylnych; Uwaga! Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, jeśli jej wykonanie powierzy Podwykonawcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.30.00.00 - Różne usługi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RENTOCARE POLSKA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
RENTOCARE POLSKA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- RENTOCARE POLSKA Sp. z o.o., Ul. Sapieżyńska 10, 00-215 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30411,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37595,52
Oferta z najniższą ceną: 37595,52 / Oferta z najwyższą ceną: 37595,52
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RENTOCARE POLSKA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
RENTOCARE POLSKA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- RENTOCARE POLSKA Sp. z o.o., Ul. Sapieżyńska 10, 00-215 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89851,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 109598,70
Oferta z najniższą ceną: 109598,70 / Oferta z najwyższą ceną: 109598,70
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RENTOCARE POLSKA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
RENTOCARE POLSKA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- RENTOCARE POLSKA Sp. z o.o., Ul. Sapieżyńska 10, 00-215 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 81984,00
Oferta z najniższą ceną: 81984,00 / Oferta z najwyższą ceną: 81984,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RENTOCARE POLSKA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
RENTOCARE POLSKA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- RENTOCARE POLSKA Sp. z o.o., Ul. Sapieżyńska 10, 00-215 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3416,00
Oferta z najniższą ceną: 3416,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3416,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Dostosowanie pomieszczeń Bloku Operacyjnego Otolaryngologicznego do decyzji Państwowego Inspektoratu Sanitarnego w Szpitalu Klinicznym im. K. Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. K. Marcinkowski.....
- Sprzęt jednorazowy do badań molekularnych dla Laboratorium Mikrobiologii
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- ZP3/2736/24 - Sukcesywna dostawa środków czystości (Część 1) oraz materiałów eksploatacyjnych do sanitariatów (Część 2) dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
- Dostawa - tonerów i tuszy oryginałów oraz zamienników.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem uli pszczelich do przeprowadzenia badań naukowych przez naukowców ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
- Świetlna dekoracja świąteczna Gminy Polkowice
- Inwentaryzacja, ekspertyza oraz dokumentacja techniczna instalacji PPOŻ w budynku Wysoka Łąka w Kowarach
- Wykonanie i załadunek na piaskarki mieszanki piaskowo-solnej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 na Obwodach Drogowych w Celinach, Łagowie i Stachurze.
- CAŁODOBOWA USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ OBIEKTU, OSÓB I MIENIA WRAZ Z MONITOROWANIEM SYSTEMU ALARMOWEGO I WSPARCIEM GRUPY INTERWENCYJNEJ W OBIEKCIE SĄDU REJONOWEGO W OLEŚNICY
- OCHRONA OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA SĄDU OKRĘGOWEGO W ŚWIDNICY I SĄDU REJONOWEGO W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH
więcej: Różne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.