Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-25
Toruń: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, rękawic diagnostycznych i chirurgicznych, pieluchomnajtek dla dorosłych i dzieci, systemu do pobierania krwi aspiracyjno-próżniowego
Numer ogłoszenia: 106057 - 2007; data zamieszczenia: 25.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny, ul. Krasińskiego 4/4a, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6582560, fax 056 6225443.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakazny.hosp.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, rękawic diagnostycznych i chirurgicznych, pieluchomnajtek dla dorosłych i dzieci, systemu do pobierania krwi aspiracyjno-próżniowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: sprzętu medycznego jednorazowego użytku (Zadanie Nr 1), rękawic diagnostycznych i chirurgicznych (Zadanie Nr 2), prześcieradeł włókninowych, podkładów bibułowo-foliowych, nawojów włókninowych, podkładów ginekologicznych (Zadanie Nr 3), pieluchomajtek dla dorosłych i dzieci (Zadanie Nr 4), systemu do pobierania krwi aspiracyjno-próżniowego (Zadanie Nr 5)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.13.14.20 - 33.13.14.20 33.12.41.19 - 33.12.41.19 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w poszczególnych zadaniach wynosi: Zadanie nr 1: 2.200,00 zł Zadanie nr 2: 600,00 zł Zadanie nr 3: 200,00 zł Zadanie nr 4: 500,00 zł Zadanie nr 5: 1.000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on dokument określony w rozdziale IV pkt.1 d SIWZ. 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on dokumenty (wykaz dostaw + referencje) określone w rozdziale IV pkt.1 e SIWZ. 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on dokument (polisa) określony w rozdziale IV pkt.1 k SIWZ. 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on oświadczenie określone w rozdziale IV pkt.1 c SIWZ oraz dokumenty określone w rozdziale IV pkt.1 f, h, i SIWZ .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać n/w dokumenty: a/ wypełniony formularz ofertowy (wg Zał. Nr 1 do SIWZ) b/ wypełniona specyfikacja cenowa wraz z określeniem podstawowych parametrów techniczno-użytkowych oferowanych wyrobów (wg Zał. Nr 5/1 - 5/5 do SIWZ) c/ oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg Zał. Nr 2do SIWZ) d/ aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . e/ wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia jeśli przedłożony wykaz zrealizowanych zamówień zawiera dostawy w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia do co najmniej 5 podmiotów o wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty, a ponadto przedłoży co najmniej 3 pisemne referencje potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - zarówno dostawy określone w wykazie jak i te, których dotyczą przedłożone referencje muszą dotyczyć przedmiotu zamówienia tj. dostaw wyrobów właściwych dla danego zadania. f/ aktualne zaświadczenia wydane przez właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g/ dokument wystawiony przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że oferowany sprzęt (wyrób medyczny) jest dopuszczony do obrotu i stosowania - wymagana kserokopia certyfikatu CE lub deklaracji zgodności. Na pierwszej stronie certyfikatu lub deklaracji zgodności należy koniecznie zaznaczyć, której pozycji wyrobu medycznego zawartego w specyfikacji cenowej w/w dokumenty dotyczą. UWAGA! - jeśli dla pewnych pozycji oferowanego sprzętu nie są wymagane certyfikaty CE oraz deklaracje zgodności (sprzęt nie jest wyrobem medycznym) w specyfikacji cenowej - kolumna nr 11 lub nr 10 musi być zamieszczona czytelna informacja i oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie. h/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. i/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. j/ potwierdzenie (dowód) wniesienia wadium k/ polisa potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wymagana minimalna kwota ubezpieczenia: 150.000 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). Przedłożona polisa musi być aktualna co najmniej na dzień składania ofert. Jednakże jeśli polisa obejmuje okres krótszy niż przewidywany termin realizacji zamówienia (przewiduje się, że zamówienie będzie realizowane w okresie od 01.08.2007- do 31.07.2009r.) , Wykonawca zobowiązany jest złożyć dodatkowe pisemne oświadczenie, że we właściwym czasie przedłuży on okres trwania polisy na czas trwania umowy z zamawiającym. l/ oświadczenie, że Wykonawca akceptuje bez zastrzeżeń warunki postępowania określone w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena jakości oferowanego przedmiotu zamówienia - 20
- 3. Okres stałości cen jednostkowych - 10
- 4. Termin dostawy - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakazny.hosp.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny ul. Krasińskiego 4/4a, 87-100 Toruń.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny, ul. Krasińskiego 4/4a, 87-100 Toruń (sekretariat szpitala).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - dostawa sprzętu medycznego jedn. użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem jest dostawa igieł do iniekcji, igieł motylek, kaniul, cewników Foleya, cewników do odsysania dróg oddechowych, igieł do nakłuć lędźwiowych, strzykawek, przedłużaczy do pomp infuzyjnych, przyrządów do przetoczeń płynów infuzyyjnych oraz krwi, wzierników ginekologicznych, staz uciskowych, pojemników do zużytych igieł, maseczek tlenowych, misek nerkowatych, opasek do identyfikacji, papieru i żelu do USG, opatrunków sterylnych przezroczystych, naboi sterylizujących do sterylizatora STERIS, zestawów do biopsji wątroby..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena jakości przedmiotu zamówienia - 20
- 3. Okres stałości cen jednostkowych - 10
- 4. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - dostawa rękawic diagnostycznych oraz chirurgicznych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa rekawic diagnostycznych lateksowych, syntetycznych oraz rękawic chirurgicznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena jakości przedmiotu zamówienia - 20
- 3. Okres stałości cen jednostkowych - 10
- 4. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - dostawa prześcieradeł, podkładów , nawojów włókninowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa prześcieradeł włókninowych, podkładów bibułowo-foliowych, nawójów włókniny na kozetki lekaskie, podkładów ginekologicznych, patyczków higienicznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena jakości przedmiotu zamówienia - 20
- 3. Okres stałości cen jednostkowych - 10
- 4. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 - dostawa pieluchomajtek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmioptem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek dla dorosłych i dzieci..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena jakości przedmiotu zamówienia - 20
- 3. Okres stałości cen jednostkowych - 10
- 4. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 - dostawa systemu do pobierania krwi aspiracyjno-próżniowego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu do pobierania krwi aspiracyjno-próżniowego zawierającego próbówko-strzykawki na różnego rodzaju badania, igły systemowe, adaptery, statywy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena jakości przedmiotu zamówienia - 20
- 3. Okres stałości cen jednostkowych - 10
- 4. Termin dostawy - 5
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla 2 zadań pn:"1.Budowa windy osobowej dla SP nr 28 przy ul.Przy Skarpie 13 w Toruniu,2.Budowa windy osobowej dla ZSGH przy ul.Osikowej 15 w Toruniu"
- Dostawa aparatu USG i holterów ciśnieniowych dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Toruniu
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 12. Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU RADZYŃSKIEGO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH"
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, komunikacyjne oraz NNW pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach
- Budowa ul. Sieradzkiej w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP-6/25 dostawa: nici chirurgicznych, staplerów, klipsów, siatek wszczepialnych, hemostatyków - wyrobów medycznych
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH
- Materiały eksploatacyjne dla Centralnej Sterylizacji
- Na dostawę materiałów opatrunkowych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka.
- Zakup wraz z dostawą artykułów medycznych II
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.