Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-20
Olsztyn: Termomodernizacja budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego zlokalizowanego na działce geodezyjnej nr 44/2, w Żardenikach, gm. Jeziorany, woj. Warmińsko-Mazurskie.
Numer ogłoszenia: 106093 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Olsztyńskiego, Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5210500, fax 089 5210501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-olsztynski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego zlokalizowanego na działce geodezyjnej nr 44/2, w Żardenikach, gm. Jeziorany, woj. Warmińsko-Mazurskie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących termomodernizację budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego zlokalizowanego na działce geodezyjnej nr 44/2, w Żardenikach, gm. Jeziorany, woj. Warmińsko-Mazurskie. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1) docieplenia ścian zewnętrznych i wymiany obróbek blacharskich (kod CPV 45321000-3, 45261320-3), 2) docieplenia dachu, naprawy kominów, wymiany pokrycia dachowego, wymiany obróbek blacharskich dachu, (kod CPV 45260000-7), 3) wykonanie opaski z kostki betonowej wokół budynku (CPV- 45262520-2 4) tynków elewacji ( kod CPV 45410000-4), 5) malowania elewacji (kod CPV 45442110-1), 6) przebudowy systemu grzewczego: a) roboty demontażowe i montaż urządzeń kotłowni (CPV 45330000-9, 45331110-0), b) montaż instalacji solarnej (CPV-45330000-9), c) roboty demontażowe i montaż instalacji c. o.(CPV-45331100-7), d) roboty towarzyszące budowlane w kotłowni ( CPV 45453000-7), e) roboty towarzyszące budowlane przy wymianie instalacji c..o. (kod CPV 45453000-7), f) roboty malarskie (kod CPV 45442100-8), 7) przebudowy instalacji elektrycznej w kotłowni (kod CPV-45310000-3), 8) wymiany instalacji odgromowej (kod CPV-45310000-3).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.26.25.20 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.20 - Roboty murowe Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: ROZDZIAŁ XII. Wymagania dotyczące wadium. 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 30.000 złotych (trzydzieści tysięcy złotych), w terminie do dnia 12.06.2008r. do godz. 10.00. 2. Wadium może być wnoszone w formie określonej w art. 45 ust. 6 PZP, przy czym: - wadium wnoszone w formie pieniężnej powinno być wpłacone na konto Starostwa Powiatowego w Olsztynie w Warmińskim Banku Spółdzielczym w Jonkowie, nr konta 49 8857 0002 3001 0000 3900 0003. Na przelewie należy umieścić informację: Wadium - przetarg budynek SOSW w Żardenikach. Kopię wpłaty należy dołączyć do oferty. - wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej i poręczeniach udzielanych przez podmioty, należy dołączyć do oferty w formie kopii, natomiast oryginał należy złożyć odrębnie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Olsztynie, Pl. Bema 5, 10-516 Olsztyn - Biurze Obsługi Interesanta (znajdującego się na parterze), w terminie do dnia 12.06.2008r. do godz. 10:00. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania z ofertą. Jeżeli termin ważności (skutecznej realizacji) wadium ujawniony na powyższych dokumentach będzie krótszy to taka oferta będzie odrzucona ze względu na nieskutecznie wniesione wadium. 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 pkt 1-3 ustawy PZP, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą -30 dni, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy zgodnie z art. 46 ust. 2 pkt 1-3 ustawy PZP : - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczona z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 5 pkt 1-3 ustawy PZP, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ROZDZIAŁ VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ustawy PZP, w tym nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 tej ustawy. Nie jest wykonawcą kto nie złożył oferty (art. 2 pkt 11 ustawy PZP). 2. Za spełnienie warunków udziału w postępowaniu uważać się będzie: 1)o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.1 ustawy PZP: a) zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem, potwierdzoną odpowiednimi dokumentami, wymienionymi dalej, b) nie zaleganie z podatkami, opłatami oraz składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, potwierdzone wymaganymi w Rozdziale IX zaświadczeniami, c) niekaralność osób i podmiotów w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy PZP, potwierdzone wymaganymi w Rozdziale IX informacjami z Krajowego Rejestru Karnego, 2)o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.2 ustawy PZP: a) wykonywanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień porównywalnych, co do zakresu rzeczowego z przedmiotem niniejszego zamówienia, poświadczone wymaganymi w Rozdziale IX: wykazem i referencjami, b) posiadanie sprzętu technicznego umożliwiającego wykonanie zamówienia, potwierdzone wykazem, o którym mowa w rozdziale IX, c) zatrudnianie osób zdolnych do wykonania zamówienia: kierownika budowy i kierowników robót budowlanych posiadających odpowiednie uprawnienia do wykonania zamówienia, pracowników do wykonania robót określonych w niniejszej specyfikacji, poświadczone wykazem pracowników i odpowiednimi dokumentami wymienionymi w Rozdziale IX, 3)o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.3 - znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) posiadanie płynności finansowej, b) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, poświadczone dokumentami wymaganymi w Rozdziale IX, 4)o których mowa w art. 22 ust.1 pkt.4 - nie podleganie wykluczeniu z zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 oraz ust. 2 ustawy PZP, potwierdzone dokumentami dotyczącymi art. 24 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy PZP, wymaganymi w Rozdziale IX. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie: Za spełnienie warunków udziału w postępowaniu uważać się będzie spełnienie określonych w ust.. 2 niniejszego rozdziału warunków odrębnie przez każdego z Wykonawców. Każdy z występujących podmiotów ponosi solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 4. W przypadku wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej za spełnienie warunków udziału w postępowaniu uważać się będzie spełnienie wymagań określonych w ust. 2, z tym, że zamiast dokumentów określonych w ust. 1 i 2 pkt 1 wykonawca złoży dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio: 1)nie podleganie przez firmę likwidacji, 2)nie zaleganie z bieżącą zapłatą podatków, opłat i składek na ubezpieczenia zdrowotne, 3)nie podleganie zakazowi ubiegania się o zamówienie, 4)nie podlega wykluczeniu w zakresie określonym w art. 24 ust. pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w rozdziale IX, wg formuły: spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ROZDZIAŁ IX. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie maja dostarczyć wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty w zakresie: A) wymaganym w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP: 1) określone w Rozdziale VIII ust.2 pkt 1a - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) określone w Rozdziale VIII ust.2 pkt 1b - aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego i właściwego oddziału ZUS o nie zaleganiu w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) określone w Rozdziale VIII ust.2 pkt 1c - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B) wymaganym w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP: 4) określone w Rozdziale VIII ust.2 pkt 2a - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania według wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ, oraz załączeniem referencji potwierdzających wykonanie tych robot, 5) określone w Rozdziale VIII ust.2 pkt 2b - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (według własnego wzoru), potwierdzony w Formularzu arkusza oświadczeń i wykazu dokumentów będącego załącznikiem Nr 1 do SIWZ, 6) określone w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 2c - kopie uprawnień kierownika budowy i kierownika robót budowlanych w specjalnościach objętych zamówieniem oraz wykaz imienny osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia z określeniem ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ, C) wymaganym w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP, potwierdzonym w Formularzu arkusza oświadczeń i wykazu dokumentów będącego załącznikiem Nr 1 do SIWZ: 7) określone w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 3a - sprawozdanie finansowe albo jego części lub innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z a ten okres, 8) określone w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 3a - informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9) określone w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 3b - potwierdzoną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, D) wymaganym w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP: 10) określone w Rozdziale VIII ust.2 pkt 4 - dokument potwierdzający wniesienie wadium, 11) określone w Rozdziale VIII ust.2 pkt 4 - zbiorcze oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na Formularzu arkusza oświadczeń i wykazu dokumentów będącego załącznikiem Nr 1 do SIWZ. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie oprócz złożenia odrębnych dla każdego Wykonawcy dokumentów wymienionych w ust. 1 zobowiązani są do przedłożenia: 1) dokumentu ustanawiającego pełnomocnictwo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne oraz zawarcia umowy, w formie określonej w Rozdziale XIV ust. 9 SIWZ, upoważniającego do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego i na rzecz każdego z partnerów, dostarczonego łącznie z ofertą, 2) kopii umowy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin na jaki została zawarta umowa konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; dostarczonej nie później niż przed dniem zawarcia umowy. 3. Dokumenty wymagane od wykonawcy zamieszkałego poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 1) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zobowiązany jest do przedłożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w ust. 1, z tym, że zamiast dokumentów określonych w ust. 1 pkt 1-3 wykonawca złoży dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) zamiast aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju jego pochodzenia lub zamieszkania. 3) Dokumenty , o których mowa w pkt 1a, 1c i 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a dokument, o którym mowa w pkt 1b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem w/w terminów. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 3 stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-olsztynski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Olsztynie, 10-516 Olsztyn, Plac Bema 5, pokój 223, za odpłatnością w wysokości 20 PLN, po złożeniu wniosku o jej przekazanie lub za pośrednictwem poczty..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Starostwa Powiatowego w Olsztynie, Pl. Bema 5, 10-516 Olsztyn - Biurzo Obsługi Interesanta (znajdujące się na parterze)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Powiat Olsztyński złożył ankietę projektu proponowanego do dofinansowania ze środków Ekofunduszu o dofinansowanie modernizacji źródła ciepła, alternatywnie zamierza złożyć wniosek o dofinansowanie inwestycji z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet IX Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna, Działanie 9.3.Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - wspólnego dla Powiatu i Gmin położonych na jego terenie projektu w zakresie termomodernizacji obiektów powiatowych i gminnych.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Olsztynie i zamiejscowych stanowisk pracy oraz odbiór przesyłek z siedziby Zamawiającego
- Dostawa trenażera do pracowni umiejętności pielęgniarskich w Szkole Zdrowia Publicznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa pieczywa oraz produktów cukierniczych
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Wykonanie instalacji systemów antenowych dla KWP w Olsztynie - 2 zadania częściowe (zaprojektowanie, dostawa, montaż, wykonanie dokumentacji powykonawczej)
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 5.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Przebudowa pomieszczeń biurowych od nr 219 do 222 na poziomie I-go piętra w budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.