Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-15
Kraków: Dostawa sprzętu laboratoryjnego 1 x użytku - 6 grup
Numer ogłoszenia: 106130 - 2009; data zamieszczenia: 15.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie , ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6582011, faks 012 6581081.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzdrowia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego 1 x użytku - 6 grup.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu laboratoryjnego 1 x użytku - 6 grup, których wielkość określona jest w załącznikach od 1 do 6 szczegółowej specyfikacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00 - Probówki 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, e)dostarczą towar na własny koszt i ryzyko do magazynu zamawiającego w terminie max 7 dni od daty złożenia zamówienia f)oferują materiały będące przedmiotem zamówienia dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie UE i RP g)próbki oferowanych produktów 2. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.Wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy z dołączoną szczegółową specyfikacją oferowanych produktów ( załącznik nr 1 - 6 ) 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych; 3.Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych; 4.Oświadczenie wykonawcy, że akceptuje warunki postawione w SIWZ 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 6.Świadectwa dopuszczenia do obrotu dla oferowanego sprzętu. 7.W razie działania wykonawcy przez pełnomocnika - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy 8.Próbki oferowanych materiałów Próbki przedmiotu zamówienia muszą zostać złożone osobno w trwale zamkniętym opakowaniu. Na opakowaniu należy umieścić dokładny opis: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie Ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków Oferta w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu laboratoryjnego 1 x użytku grupa nr MZP-391-58/2009 NIE OTWIERAĆ PRZED: 2009-04-23 GODZ. 11:00 PRÓBKI 1. Próbki oferowanych produktów stanowią wymagany załącznik do oferty i muszą być identyczne jak oferowane wyroby - należy dołączyć spis próbek z podaniem producenta. 2. Próbki powinny być zapakowane w jednostkowe opakowania handlowe z oznaczeniem w języku polskim, opisane numerem grupy i numerem pozycji w grupie. 3. Próbki oferowanych produktów powinny być umieszczone w zamkniętym opakowaniu zbiorczym (kartonie, torebce foliowej, kopercie itp.), oznakowanym nazwą wykonawcy. Ilość próbek dołączonych do oferty, zależna jest od wydolności marketingowej Wykonawcy, winna jednak zapewnić możliwość obiektywnego określenia walorów użytkowych oferowanych produktów - przez Użytkowników. Próbki są integralną częścią oferty i nie będą podlegały zwrotom. Brak wymaganych próbek spowoduje odrzucenie oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - ocena walorów użytkowych - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzdrowia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w. lub w siedzibie Zamawiającego pok. 4H-19,4H-20.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2009 godzina 10:45, miejsce: Siedziba Zamawiającego pok. 4H-19,4H-20.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu laboratoryjnego 1 x użytku, której wielkość określona jest w załączniku nr 1 szczegółowej specyfikacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena walorów użytkowych - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu laboratoryjnego 1 x użytku, której wielkość określona jest w załączniku nr 2 szczegółowej specyfikacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena walorów użytkowych - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu laboratoryjnego 1 x użytku, której wielkość określona jest w załączniku nr 3 szczegółowej specyfikacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena walorów użytkowych - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu laboratoryjnego 1 x użytku, której wielkość określona jest w załączniku nr 4 szczegółowej specyfikacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena walorów użytkowych - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Grupa 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu laboratoryjnego 1 x użytku, której wielkość określona jest w załączniku nr 5 szczegółowej specyfikacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.84.37.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena walorów użytkowych - 40
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Grupa 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu laboratoryjnego 1 x użytku, której wielkość określona jest w załączniku nr 6 szczegółowej specyfikacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena walorów użytkowych - 40
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługa transportu studentów i pracowników Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Zakup wraz z dostawą materiałów zużywalnych niezbędnych do przeprowadzenia analiz izotopowych w Wydziałowym Laboratorium WGGiOŚ DE-dzp.272-213/25
- Usługa pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Budowa żłobka przy ul. Jabłonkowskiej 29a, Budowa żłobka przy ul. Działowskiego, Budowa żłobka przy ul. Wadowskiej
- Remont korytarza I piętra w pawilonie C-4 AGH w Krakowie- DE-dzp.272-203/25
- Świadczenie na rzecz Polskiego Wydawnictwa Muzycznego usług kurierskich krajowych i zagranicznych
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WSzS.DEZ.26.027.2025 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE
- Sukcesywne dostawy zestawów do wykrywania mutacji IDH1/IDH2, odczynników do oznaczania glukagonu, odczynników i akcesoriów do produkcji 18F-FDG oraz innych odczynników i materiałów zużywalnych
- DOSTAWA ZAMKNIĘTEGO SYSTEMU DO POBIERANIA KRWI ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- TPm-32/25 Sukcesywna dostawa drobnego, plastikowego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu z podziałem na 2 części.
- Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 5 części
- Sukcesywne dostawy plastików i szkła laboratoryjnego, 11/ZP/2025
więcej: Probówki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.