eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceModernizacja instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Częstochowie przy ul. Jana III Sobieskiego 7



Ogłoszenie z dnia 2017-07-10

Ogłoszenie nr 106133 - 2017 z dnia 2017-07-10 r.

Katowice: Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Częstochowie przy ul. Jana III Sobieskiego 7
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia:

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 51425985927000, ul. ul. Jagiellońska 25, 40032 Katowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 322 077 777, faks 322 077 395, e-mail bdg-zp@katowice.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Częstochowie przy ul. Jana III Sobieskiego 7

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BA.I.272.51.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową pn. "Projekt robót budowlanych związanych z modernizacją instalacji centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Częstochowie przy ul. Jana III Sobieskiego 7", tj.: a. w zakresie branży architektonicznej: ? prace rozbiórkowe: zerwanie posadzek, wykucie z murów ościeżnic, rozebranie ścianek działowych z łat i rygli, odbicie tynków, wywiezienie elementów rozbiórki, ? prace budowlane - ściany: wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych, wykonanie gładzi gipsowych, wykonanie tynków cementowych (ściany, stropy, podciągi, słupy), malowanie farbami emulsyjnym, licowanie ścian płytkami ceramicznymi, ? prace budowlane - posadzki: ułożenie izolacji i warstwy wyrównującej i wygładzającej, wyłożenie posadzki, cokolików i schodów z płytek ceramicznych, ? prace budowlane - stolarka: montaż ościeży i skrzydeł drzwiowych, ? prace budowlane - kanały techniczne: zasypanie kanałów wewnątrz budynku piskiem z ubiciem, wykonanie posadzki cementowej, wymiana pokrycia kanałowego na blachy ryflowane poprzez rozebranie drewnianych elementów i podłóg i osadzenie okuć krawędzi z kątownika, b. w zakresie branży sanitarnej: ? prace rozbiórkowe - demontaż rurociągów stalowych izolowanych i nieizolowanych o połączeniach spawanych o średnicy 20 mm, 25 mm, 32 mm, 40-50 mm, 65-80 mm, 100 mm, 125 mm; demontaż rurociągów stalowych o połączeniach gwintowanych o średnicy 25-32 mm; wywiezienie elementów rozbiórki do punktu skupu surowców wtórnych, ? prace montażowe instalacji c.o. - montaż rur i kolan preizolowanych, montaż rurociągów c.o. ze stali węglowej, ocynkowanej, montaż otulin do rurociągów, montaż zaworów kulowych, kulowych ze spustem, kulowych kołnierzowych, ? prace związane z próbami szczelności instalacji c.o., ? prace montażowe instalacji wodociągowej - wykonanie rurociągu stalowego o średnicy 25 mm wraz z izolacją, montaż rurociągu kanalizacyjnego z PVC o średnicy 50 mm, montaż zlewozmywaka z stali nierdzewnej, ? prace związane z próbami szczelności instalacji wodociągowych. c. w zakresie branży instalacji elektrycznej: ? prace rozbiórkowe - demontaż instalacji oświetleniowej gniazd w remontowanych pomieszczeniach, ? prace montażowe - montaż rozdzielnicy RW wraz z oprzyrządowaniem, montaż instalacji kabelkowych w bruzdach dla oświetlenia i gniazd, montaż gniazd w puszkach podtynkowych, montaż opraw oświetleniowych, ? prace związane z wykonaniem pomiarów instalacji uziemiającej i obwodów elektrycznych niskiego napięcia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45343000-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT353234.85
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INGAL S.C. , , ul. Mościckiego 22, 42-218, Częstochowa, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 426000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 426000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 426000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), na mocy którego Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi następująca okoliczność: "(...) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego (...) nie zostały złożone żadne oferty (...) a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione".

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.