eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraOpracowanie projektu budowlano-wykonawczego budowy drogi z odwodnieniem i oświetleniem w ulicy Mieczysława Karłowicza w Zielonej Górze wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania pn.Budowa drogi w ulicy Karłowicza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-10

Zielona Góra: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego budowy drogi z odwodnieniem i oświetleniem w ulicy Mieczysława Karłowicza w Zielonej Górze wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania pn.: Budowa drogi w ulicy Karłowicza
Numer ogłoszenia: 106138 - 2011; data zamieszczenia: 10.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zielonagora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego budowy drogi z odwodnieniem i oświetleniem w ulicy Mieczysława Karłowicza w Zielonej Górze wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania pn.: Budowa drogi w ulicy Karłowicza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 6. Przedmiot zamówienia: opracowanie projektu budowlano-wykonawczego budowy drogi z odwodnieniem i oświetleniem w ulicy Mieczysława Karłowicza w Zielonej Górze wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania pn.: Budowa drogi w ulicy Karłowicza. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej - wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę drogi z odwodnieniem i oświetleniem w ulicy Mieczysława Karłowicza w Zielonej Górze w zakresie określonym na planie sytuacyjnym - załącznik nr 9 do SIWZ wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji dokumentacji zawierającej przedmiot zamówienia. Dokumentację należy sporządzić w oparciu o obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla osiedla budownictwa mieszkaniowego przy ul. Karłowicza w Zielonej Górze - uchwała nr XXI/195/04 Rady Miasta Zielona Góra z dnia 24 lutego 2004 roku. 6.1. Przedmiot zamówienia obejmuje także: 6.1.1. Pozyskanie mapy do celów projektowych, wszelkich opinii, uzgodnień i oświadczeń niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na budowę i realizację inwestycji. 6.1.2. Wykonanie badań geologicznych gruntu - 2 egz. w wersji papierowej + 1 egz. wersja elektroniczna w formacie pdf na płycie CD. 6.1.3. Wykonanie udokumentowanej wizji w terenie (zdjęcia, szkice) - 1 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna w formacie pdf na płycie CD. 6.1.4. Opracowanie projektów budowlanych - 4 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna (w formacie pdf) na płycie CD (wraz z wszystkimi niezbędnymi branżami: drogową, sanitarną, elektryczną, usunięciem ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem ,inne opracowania niezbędne do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia ). 6.1.5. Opracowanie projektów budowlano -wykonawczych -- 4 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna ( w formacie pdf) na płycie CD - 1 egz. (wraz z wszystkimi niezbędnymi branżami: drogową, sanitarną, elektryczną, usunięciem ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem, inne opracowania niezbędne do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia). 6.1.6. Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę na projektowany zakres robót. 6.1.7. Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz wszelkich innych opinii, decyzji, uzgodnień i oświadczeń niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia 6.1.8. Opracowanie kosztorysów inwestorskich (szacunkowych) - po 2 egz. z każdej branży w wersji papierowej + po 1 egz. w wersji elektronicznej ( w formacie excel) na płycie CD, 6.1.9. Opracowanie kosztorysów ofertowych na bazie kosztorysów inwestorskich ,zawierających puste rubryki w pozycji cena jednostkowa i w pozycji wartość - po 2 egz. z każdej branży + po 1 egz. egz. w wersji elektronicznej ( w formacie excel) na płycie CD, 6.1.10. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż- po 4 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna ( w formacie pdf) na płycie CD. 6.2. Uwagi: a)Dokumentacja w formacie pdf musi ściśle odpowiadać wersji papierowej tj. zawierać jej całą zawartość (treść-wszystkie strony, tj. opis techniczny, warunki techniczne wydane przez firmy branżowe, uzgodnienia oraz rysunki z podpisami projektantów ) wraz ze stronami tytułowymi , b) Projektant będzie pełnić nadzór autorski w toku robót objętych dokumentacją stanowiącą przedmiot niniejszej umowy bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia, c) Sprawy terenowo - prawne leżą w gestii projektanta , d) Szczegóły dotyczące rozwiązań projektowych i materiałowych zostaną ustalone na spotkaniach roboczych z Inwestorem (Wydział Inwestycji Miejskich UM ) i Użytkownikiem (Biuro Zarządzania Drogami UM). 6.3. Obowiązki Projektanta na etapie opracowywania dokumentacji projektowej: Projektant zobowiązany jest do zorganizowania co najmniej 2 spotkań roboczych autorów projektów branżowych z Zamawiającym i Użytkownikiem na etapie sporządzania dokumentacji projektowej pod rygorem nie odebrania przedmiotu umowy przez Zamawiającego. W trakcie spotkania roboczego Projektant przedstawi rozwiązania funkcjonalne, techniczno - materiałowe i kosztowe wraz z uzasadnieniem ich wyboru w celu uzyskania akceptacji Zamawiającego. 6.3.1. Prace projektowe stanowiące umówiony przedmiot odbioru powinny być zaopatrzone w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, iż są one wykonane zgodnie z umową i ofertą, obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi oraz normami i że zostały wykonane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć. Pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej, stanowi integralną część przedmiotu odbioru. 6.3.2. Projektant wszelkie dodatkowe opracowania niezbędne do uzyskania wymaganych opinii i uzgodnień uzyska własnym staraniem i na swój koszt. 6.3.3. Projektant zapewni opracowanie dokumentacji projektowej z należytą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami a w szczególności: - ustawa z 07.07.1994 r. Prawo Budowlane ( tekst jednolity z późn. zm.),( Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118) - rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 r. (Dz.U.Nr.120 z 2003 r., poz.1133 z późn. zm.)w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. Nr 202 z 2004 r. poz. 2072 ), -rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie sporządzania kosztorysu inwestorskiego ( Dz. U. Nr 130 z 2004 r. poz. 1389 ), - wykonanie przedmiarów robót dla oferentów (zawierających puste rubryki w pozycji cen jednostkowych i w pozycji wartości cena jednostkowa i w pozycji wartość w oparciu o szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót , - informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z dn.10 lipca 2003 r. Nr 120, poz. 1126). - ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 tekst jednolity z późn. zm.), - obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 6.3.4. Opracowana dokumentacja będzie wzajemnie skoordynowana technicznie i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Zawierać będzie wymagane potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych, wymagane opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów. Posiadać będzie oświadczenie Projektanta, podpisane przez sprawdzających odpowiedzialnych za spełnienie tych wymagań i oświadczenie o kompletności. 6.3.5. Wszystkie opracowania winny być jednolite i zawierać kserokopię kompletu uzgodnień 6.3.6. W opracowanej dokumentacji będą zastosowane wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnie dostępne na rynku uzgodnione z Zamawiającym na spotkaniach roboczych. 6.3.7. Dokumentacja winna być sporządzona z zastosowaniem powszechnie dostępnego oprogramowania komputerowego niezbędnego do wykonania projektu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) SIWZ;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 9.2.1. posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zadań o minimalnej wartości 70.000,00 zł brutto każde w zakresie prac projektowych wielobranżowego projektu budowlanego drogi wraz z odwodnieniem i oświetleniem; Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3), 6.1.6) i 6.1.9) SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu. 9.4.1. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 - tekst jednolity) uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: 9.4.1.1. drogowej, minimum w ograniczonym zakresie - minimum 1 osoba, 9.4.1.2. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - minimum 1 osoba, 9.4.1.3. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - minimum 1 osoba, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. (Dopuszcza się łączenie ww. specjalności, jeżeli którakolwiek z uprawnionych osób będzie posiadała więcej niż jedną z wymaganych specjalności.) Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) 6.1.7), 6.1.8) i 6.1.9) SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) SIWZ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika nr 2 do SIWZ; 9) pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp; 10) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z punktem 39 SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielonagora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta ZIelona Góra, Podgórna 22, Pokój 408.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta ZIelona Góra, Podgórna 22, Pokój 408.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 23.2. SIWZ wraz z dokumentacją w formie papierowej można odbierać w siedzibie Zamawiającego nr pokoju 408 (tel. 068 456-44-30) osobiście po okazaniu dowodu wniesienia opłaty w kasie urzędu w wysokości 7,84 zł. W przypadku wykonawców zamawiających wysyłkę SIWZ pocztą, należy dokonać opłaty za SIWZ powiększonej o kwotę opłaty pocztowej w łącznej wysokości 14,64 zł na rachunek bankowy nr: 83 10 20 5402 0000 0702 0028 0784. Zamówienie SIWZ należy przesłać na numer fax 068 456-44-55 wraz z potwierdzeniem wniesienia opłaty;.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.