Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-15
Słupsk: Usługa sprzątania budynków i posesji Urządu Skarbowego w Słupsku przy ulicy Szczecińskiej 59
Numer ogłoszenia: 106140 - 2010; data zamieszczenia: 15.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Słupsku , ul. Szczecińska 59, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8453900, faks 059 8453957.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania budynków i posesji Urządu Skarbowego w Słupsku przy ulicy Szczecińskiej 59.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sprzątanie pomieszczeń biurowych, archiwalnych, socjalnych i gospodarczych o łącznej powierzchni netto wykonywanej usługi - 2861,37 m2 , w tym : 1) pomieszczenia sprzątane codziennie: a) sanitariaty - 210,06 m2 b) palarnie - 13,72 m2 c) pomieszczenia biurowe - 1833,07 m2 2) pomieszczenia sprzątane dwa razy w tygodniu: a) pomieszczenia biurowe (plombowane) - 128,79 m2 3) pomieszczenia sprzątane raz w tygodniu: a) sanitariat - 12,43 m2 b) pomieszczenia techniczne (drukarnia i serwerownia) - 37,25 m2 c) sala konferencyjna - 78,53 m2 4) pomieszczenia sprzątane raz w miesiącu: a) pomieszczenie socjalne - 29,14 m2 5) pomieszczenia sprzątane dwa razy w roku: a) pomieszczenia archiwalne - 498,87m2 b) pomieszczenie biurowe - 19,51 m2 2. Sprzątanie powierzchni ruchu (korytarze, klatki schodowe) o łącznej powierzchni netto wykonywanej usługi - 1428,97 m2 , w tym: 1) sprzątanie codzienne - 1166,16 m2 2) sprzątanie raz w tygodniu - 262,81m2. 3. Mycie okien o łącznej powierzchni netto wykonywanej usługi - 570,26 m2 . 1) mycie okien raz na kwartał - 533,12 m2 2) mycie okien jeden raz w roku - 37,14 m2. 4.Sprzątanie wejść do budynków o łącznej powierzchni netto wykonywanej usługi - 50,00 m2 . 5.Sprzątanie i odśnieżanie parkingu, chodników oraz dróg dojazdowych do posesji Urzędu Skarbowego w Słupsku o powierzchni 1620 m2 oraz opróżnianie koszy na śmieci znajdujących się przed Urzędem: 1) w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie oblodzenia z parkingu i drogi dojazdowej do tutejszego Urzędu oraz odśnieżanie i usuwanie oblodzenia ze schodów, chodników i posypywanie środkami antypoślizgowymi, 2) w okresie letnim sprzątanie parkingu, drogi dojazdowej, chodników i schodów do tutejszego Urzędu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia ; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 1.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Odnośnie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, nieprzerwanie co najmniej przez 6 miesięcy, w sposób ciągły minimum 1 usługę sprzątania spełniającą łącznie następujące warunki: a) powierzchnia sprzątania nie mniejsza niż 3.000 m2, b) wartość zamówienia minimum 130.000,00 zł, c) usługa w obiektach użyteczności publicznej typu: urzędy, budynki biurowe i socjalne, urzędy skarbowe, banki itp. z wyłączeniem magazynów, hipermarketów, hal, wiat, parkingów itp. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z załączonym dokumentem potwierdzającym, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o przedłożony przez Wykonawcę wykaz wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, nieprzerwanie co najmniej przez 6 miesięcy, w sposób ciągły minimum 1 usługi sprzątania spełniającej łącznie następujące warunki: a) powierzchnia sprzątania nie mniejsza niż 3.000 m2, b) wartość zamówienia minimum 130.000,00 zł, c) usługa w obiektach użyteczności publicznej typu: urzędy, budynki biurowe i socjalne, urzędy skarbowe, banki itp. z wyłączeniem magazynów, hipermarketów, hal, wiat, parkingów itp. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z załączonym dokumentem potwierdzającym, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Odnośnie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną na jedno i wszelkie zdarzenia (deliktowa i kontraktowa) w wysokości nie mniejszej niż 150.000,00 zł. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o przedłożoną przez Wykonawcę opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną na jedno i wszelkie zdarzenia (deliktowa i kontraktowa) w wysokości nie mniejszej niż 150.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w następujących przypadkach: a) gdy konieczność wprowadzenia tych zmian wynika ze zmian przepisów prawa, w oparciu o które realizowana jest umowa o ile zmiana ta ma wpływ na warunki umowy lub wynagrodzenia, b) w razie niezależnej od Wykonawcy zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia oraz sposobu i terminu jego realizacji, c) wystąpienie siły wyższej, d) zmiany organizacyjne w US , e) zmiany funkcjonalne w US wpływające na rodzaj i ilość powierzchni stanowiących przedmiot usługi objętej niniejszą umową, 2. Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.is.gdansk.pl - link urzędy skarbowe - zakładka zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.is.gdansk.pl - link urzędy skarbowe - zakładka zamówienia publiczne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Słupsku ul. Szczecińska 59 BOX 018 (Sekretariat) - niski budynek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Rozbiórki budynków mieszkalnych oraz zabudowy gospodarczej przy u. Gancarskiej 22 oraz ul. Ogrodowej 13of, 15a,16a,20 w Słupsku
- Dostawy ryb (pstrąg, dorsz świeży, śledź matias, makrela wędzona).
- Sprzątanie Starostwa Powiatowego w Słupsku w roku 2025
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach, korytarzach i wejściach do budynków administrowanych przez Urząd Miejski w Słupsku
- Usługa przygotowania i dowozu posiłków dla podopiecznych Dziennego Domu Pomocy Społecznej Bezpieczna Przystań w Słupsku w roku 2025
- Dostawa gazu ziemnego obejmująca sprzedaż oraz dystrybucję gazu w roku 2025 do Starostwa Powiatowego w Słupsku, przy ul. Szarych Szeregów 14
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi oraz delegaturze Kuratorium w Skierniewicach
- Usługa sprzątania pomieszczeń budynków oraz terenów wokół budynków
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- Kompleksowe utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w siedzibie Centrum Partnerstwa Społecznego "Dialog" im. A. Bączkowskiego przy ul. Limanowskiego 23 w Warszawie
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.