To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-10
Ogłoszenie nr 106159 - 2017 z dnia 2017-07-10 r.
Muszyna: "Muszyna, Kamenica, Lipany - wzmocnienie transgranicznej współpracy w sferze dziedzictwa kulturowo - przyrodniczego Muszyna"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProgram Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska - Słowacja 2014-2020 Projekt nr PLSK.01.01.00-12-0066/16 "Muszyna, Kamenica, Lipany - wzmocnienie transgranicznej współpracy w sferze dziedzictwa kulturowo - przyrodniczego"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527690-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna, krajowy numer identyfikacyjny
49189306100000, ul.
Rynek
31,
33370
Muszyna, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
184 714 009, faks
184 777 921, e-mail
przetargi@muszyna.pl
Adres strony internetowej (URL): www.muszyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Muszyna, Kamenica, Lipany - wzmocnienie transgranicznej współpracy w sferze dziedzictwa kulturowo - przyrodniczego Muszyna"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest odbudowa budynku "Domu Garncarza", ogrodu, obiektów małej architektury, instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, elektrycznej, gazowej, odwodnienia liniowego oraz remont obudowy studni w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa Parku Kultury i Dawnego Rzemiosła". 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Główny przedmiot 45000000-7 - Roboty budowlane Dodatkowe przedmioty 45233140-2 - Roboty drogowe 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne, 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne, 3. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do wykonania robót budowlanych związanych z odbudową budynku "Domu Garncarza", ogrodu, obiektów małej architektury, instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, instalacji elektrycznej, gazowej, odwodnienia liniowego oraz remontu obudowy studni. Zamierzenie budowlane zlokalizowane jest na dz. ewid. nr : 740/9 obr. 0001 Muszyna. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Zadanie: Dom garncarza: - roboty rozbiórkowe - podbicia fundamentów, nowe fundamenty, - wzmocnienie i hydrofobizacja powierzchni kamiennych wraz ze spoinowaniem , - odtworzenie sklepień w piwnicy wraz z torkretowaniem, - ściany, wieńce, belki i płyty żelbetowe, - ściany z pustaków ceramicznych, - konstrukcja dachu wraz z pokryciem, - stolarka wewnętrzna i zewnętrzna, - prace wykończeniowe wewnętrznem.in. ściany i podłogi, - prace wykończeniowe zewnętrzne: elewacja, taras i schody zewnętrzne, - instalacje sanitarne - c.o. ze źródłem ciepła, gazowa, wod-kan, elektryczna, - instalacja wod-kan zewnętrzna, - drenaż, - wyposażenie: użytkowy piec do wypalania ceramiki (dopuszcza się wykonanie pieca jako zamiennego elementu w formie pieca elektrycznego z zachowaniem formy pieca murowanego z cegły) oraz stanowiska garncarza, - fontanna ( wraz z technologią ), - studnia ogrodowa, - osłony agregatów, - scena ogrodowa wraz z widownią, - mała architektura: ławki, kosze na śmieci, solarne lampy parkowe, stojaki rowerowe, rzeźby, liczniki osób, tablice informacyjno-pamiątkowe, - alejki parkowe, 2) Wykaz elementów technologii fontanny objętych zamówieniem: - dysza strumieniowa - 4 szt, - wysokość strumienia wodnego do 2m, - podwodny agregat pompowy 24V - 4 szt, - zestaw filtracyjny: pompa pozioma z koszem wstępnym Q=5 m3/h, filtr piaskowy d300 mm, ręczny zawór 6-drogowy 1.1/2", - złoże filtracyjne 25 kg: 0,4-0,8 mm - 1 szt., 3,15-5,6 mm - 1 szt, - urządzenie kontrolno-pomiarowe do dozowania środka dezynfekującego i korekotra pH: sterownik, 2 pompki perystaltyczne, sonda redox, sonda pH, inżekotry, bufory kalibracyjne, - pompka membranowa do dozowania środka antyglonowego wraz z zaworem stopowym, inżektorem, przewodem ssawnym i tłocznym, konsolą do montażu ściennego, - płyn do dezynfekcji wody, stabilizowany podchloryn sodu, kanister 20 kg, - płyn do obniżania pH wody, kwas siarkowy, kanister 25 kg , - płyn antyglonowy, kanister 25 l, - zawór antyskażeniowy 1", klasa BA, - filtr mechaniczny 1", 90 um z manualnym płukaniem, - zawór elektromagnetyczny dopuszczania wody 1", - regulator poziomu wody z 3 sondami, do umieszczenia w niecce, - dysza denna 2" z tworzywa szt.2, - reflektor ze stali nierdzewnej LED RGB DMX 30W/24VDC, typ: do zawieszenia w płycie kamiennej - 4 szt, - puszka połączeniowa z brązu do kabli reflektora wraz z dławikami 2 szt, - szafa zasilająco-sterownicza z zegarem, zasilaczem. 3) Zamówienie nie obejmuje zaprogramowania i sterowania programami prac fontanny wykorzystującymi min. 200 scen. 4) Zamawiający dopuszcza rozwiązanie technologii wykonania fontanny z jedną pompą dla wszystkich 4 dysz, Pompa powinna być umieszczona w szczelnym pomieszczeniu np. studni technologicznej. 5) Zakres zamówienia nie obejmuje: - wykonania alejek przed budynkiem Dworu Starostów oraz po zachodniej stronie budynku [w załączniku nr 1 (w dokumentacji przetargowej stanowiącej załącznik nr 7 w niniejszym postępowaniu) kolorem żółtym zaznaczono zakres zamówienia], - dostawy i montażu: stołów do gry w piłkarzyki, ping-ponga, stolików i krzeseł do gry, toru do mini golfa, - wykonania pola do gry w "Boule" oraz placu zabaw i gier. 6) Zamawiający wymaga współpracy i koordynacji działań przez Wykonawcę z wyłonionym dotychczas w odrębnym postępowaniu Wykonawcą zagospodarowanie terenu w zakresie wykonania : prac porządkowych i przygotowawczych, nasadzeń drzew i krzewów, schematów układu parterowego trawników i żywopłotów. 7) Charakterystyczne parametry oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna- projekt budowlany, projekty wykonawcze. 8) Przedmiot zamówienia uwzględnia dostosowanie obiektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. 5. Rozwiązania równoważne Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w postępowaniu opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały normy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne i nie będą powodować konieczności zmiany dokumentacji projektowej. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak aby zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w SIWZ. 6. Założenia: 1) Przedmiary robót zostały potraktowane przez Strony jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zaś w złożonej ofercie Wykonawca uwzględnił wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy. 2) Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami a w szczególności Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi. 3) Wykonawca wykona dokumentację powykonawczej zgodnie z art. 3 pkt. 14 ustawy Prawo budowlane wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia. 4) Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie wszelkich prac i robót składających się na przedmiot umowy, dopełnienie wszelkich przewidzianych prawem czynności wymaganych dla dopuszczenia przedmiotu umowy do użytkowania oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie bądź skutecznego zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i przekazanie wraz z kompletem dokumentacji powykonawczej Zamawiającemu. 5) Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego. 6) Wysokość wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy ustalona zostanie na podstawie przedstawionej oferty i ma ona charakter ryczałtowy, nie podlega zmianie ani waloryzacji oraz uwzględnia wszystkie wymagane opłaty i koszty niezbędne do prawidłowego zrealizowania całości przedmiotu umowy, bez względu na okoliczności i źródła ich powstania, w tym również koszty usunięcia wad w okresie rękojmi i gwarancji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45233140-2,
77310000-6,
45220000-5,
45212140-9,
45310000-3,
45311000-0,
45330000-9,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1093121.43 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1344390.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI MUSZYNA
- Kompl. odpłatne pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn.: "Remont drogi gminnej nr 292900K w km od 0+000 do 0+445 w miejscowości Złockie, gmina Muszyna"
- Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Muszyna w okresie od kwietnia 2025 roku do czerwca 2027 roku.
- Urządzenie, pielęgnacja i utrzymanie ukwiecenia na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w roku 2025
- "Remont drogi gminnej nr 292900K w km od 0+000 do 0+445 w miejscowości Złockie, gmina Muszyna"
- Magiczne zwierciadło i kosmogram - dostawa i montaż interaktywnego zestawu multimedialnego wraz z opracowaniem zawartości tekstowej, dźwiękowej, graficznej, tłumaczeń i oprogramowania
więcej: przetargi MUSZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.