eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad NoteciąBudowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Polnej i wodociągu w ul. Olszewskiej i Polnej w Nakle nad Notecią

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-20

Nakło nad Notecią: Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Polnej i wodociągu w ul. Olszewskiej i Polnej w Nakle nad Notecią
Numer ogłoszenia: 106169 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867987, 3867984, fax 052 3867981.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Polnej i wodociągu w ul. Olszewskiej i Polnej w Nakle nad Notecią.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Polnej z rur PVC o średnicy 160 x 4,7 mm kl. S o długości 27 mb i o średnicy 200 x 5,9 mm kalsy S o łącznej długości 293,5mb, jedna studnia rewizyjna żelbetowa o średnicy 1200mm i 20 kpl studni inspekcyjnych z PE/PP o średnicy 425mm. Głębokość wykpów do 5,20m p.p.t.Wykopy szalowane, odwodnienie wykopów. Wymiana gruntu w wykopach na piasek z zagęszczeniem. Budowa wodociągu w ul. Olszewskiej i Polnej z rur PE-100 o średnicy 110x6,6mm SDR 17PN10 o łącznej długości 537,5mb i z rur PE-100 o średnicy 90x5,4mmSDR 17 o długości 4,5mb, hydranty podziemne na odgałęzieniach DN 80 z odcięciem zasuwą kołnierzową o średnicy 80mm z obudową - 4 kpl. Włączenia istniejących przyłączy wodociągowych do wodociągu z rur PE o średn. 110mm w 10 węzłach- przez wykonanie odgałęzień trójnikiem siodłowym PE o średnicy 100x32 SDR 17 z zaworem odcinającym i adapterem do muf elektrooporowych PE/GW o średnicy 32/25mm; w jednym węźle: odgałęzienie trójnikiem siodłowym PE o średnicy 100x50mm SDR17 z zaworem odcinającym i adapterem do muf elektrooporowych PE/GW o średnicy 50/40. Głębokość sieci wodociągowej - 1,75m p.p.t. Wykopy szalowane z wymianą gruntu na piasek z zagęszczeniem. Usunięcie humusu z przerzutem i odtworzenie humusu - 284m kw. Odległość osi przewodów: wodociągowego i kanalizacyjnego w ul. Polnej: 1,5m. Demontaż i dostawa do zakładu utylizacji istniejącego przewodu wodociągowego z rur azbestowo-cementowych o średnicy 80mm i długości 260mb w ulicy Polnej . Odtworzenie istniejącej nawierzchni drogowej z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubościach: warstwa ścieralna:5cm, wiążąca:6cm; na podbudowie z mieszanek mineralno-bitumicznych klińcowo-żwirowych o grub 7cm i na podbudowie z kruszywa naturalnego o grub. po zagęszczeniu 20 cm - o powierzchni: 18,0 + 7,5 m kw. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wybudowanych sieci - mapy potwierdzone w Zasobie Geodezyjnym - w 4 egz. Uzyskanie decyzji za zajęcie pasa drogowego wraz z opłatami za zajęcie pasa drogowego na czas budowy i jedną roczną opłatą za umieszczenie wbudowanych urządzeń w pasie drogowym. Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i warunkami pozwolenia na budowę - posiadanymi przez zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający na etapie składania ofert przez Wykonawców będzie żądał od nich wadium w kwocie 15.000,- (słownie: piętnaście tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicznych (u Pzp) oraz niżej podane warunki: 1. Posiadają uprawnienia do określonej w przedmiocie zamówienia działalności i zgodnie z wymogami ustawowymi prowadzą działalność gospodarczą tożsamą z niniejszym zamówieniem. 2. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 Pzp: oraz musi spełniać warunki określone w niniejszym ogłoszeniu o udzielenie zamówienia publicznego: 3. Wykonawca musi udokumentować referencjami od poprzedniego zamawiającego lub protokołem odbioru końcowego, że osoby proponowane na kierownictwo budowy posiadają doświadczenie z wykonania przynajmniej trzech zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z niniejszym zamówieniem, przedstawiając krótki opis wykonanego zadania wraz z potwierdzeniem i referencjami wydanymi przez poprzedniego zamawiającego - iż zamówienie to zostało wykonane z należytą starannością (od maja 2003r. - do maja 2008r.) 4. Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Zamawiający stawia jako wymóg minimalny aby: a) kierownik budowy posiadał uprawnienia budowlane branży sanitarne bez ograniczeń, przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiada aktualne ubezpieczenie z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. b) wykonawca musi dysponować kadrą posiadającą odpowiednie do wykonania przedmiotu zamówienia doświadczenie zawodowe c) proponowane przez wykonawcę osoby bezpośrednio produkcyjni, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia muszą posiadać odpowiednie do wykonania zamówienia kwalifikacje zawodowe i doświadczenie zawodowe - niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności. 5. Wykonawca musi posiadać odpowiedni do wykonania zamówienia sprzęt, w tym minimum: - koparkę podsiębierną 0,15÷1,0m3 - 1 szt., - 2 samochody ciężarowe samowyładowcze o nośności ca 5÷10 ton, - samochód beczkowóz 4,0ton, - samochód skrzyniowy ca 5ton, - samochód dostawczy o nośności 0,9ton, - zgrzewarka do rur PE.PEHD do 280mm, - agregat prądotwórczy, - materiały szalunkowe to jest wypraski stalowe KS 3,25 w ilości 2000 m kw. (lub inne), - zagęszczarka mechaniczna spalinowa, - ubijak spalinowy. 6. Do wniosku o dopuszczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca dołączy wszystkie dokumenty wymagane w niniejszym ogłoszeniu. 7. Wykonawca wyrazi zgodę na wniesienie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości umownej robót. 8. Wraz z ofertą cenową Wykonawca wniesie wadium w wysokości 15.000,- zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 9. Wykonawca jest ubezpieczony z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej. 10. Wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiada wolne środki finansowe zapewniające płynną realizację przedmiotu zamówienia w wysokości oferowanej ceny, za którą proponuje wykonać niniejsze zamówienie (obliczone na podstawie opinii z banku jako równe sumie środków na koncie wykonawcy i zdolności kredytowej wykonawcy po potrąceniu zobowiązań do zapłaty przez wykonawcę - określonych na podstawie treści złożonych oświadczeń w zał. Nr 3 do oferty). - wykazuje sprzedaż minimum po 500 tys. zł za każde z lat: 2005, 2006 i 2007. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przy ocenie czy wykonawca spełnia warunek, iż dysponuje odpowiednią kadrą będą brane pod uwagę: - uprawnienia budowlane kierownika budowy, aktualne ubezpieczenie z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - kwalifikacje zawodowe i doświadczenie zawodowe osób, którzy mają być zatrudnieni bezpośrednio przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia - na podstawie: - wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia - niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności - załączonych uprawnień budowlanych, zawodowych zaświadczeń kwalifikacyjnych, dyplomów mistrzów itp. - wykazu dotychczas zrealizowanych przez nich zamówień o podobnym charakterze i złożoności do niniejszego zamówienia - według dokumentów złożonych przez Wykonawcę - referencji od poprzednich zamawiających albo protokołów odbioru - potwierdzających, iż zadanie zostało wykonane z należytą starannością. Zamawiający nie dopuszcza realizacji żadnej części zadania w podwykonawstwie. Nie spełnienie któregoś z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, przy czym na podstawie art. 26 ust. 3 u. Pzp zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków jak również na podstawie art.87 ust. 1 Pzp - złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych wniosków o dopuszczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszym ogłoszeniu. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki Wykonawca spełnia. Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki określone w niniejszym ogłoszeniu zostaną dopuszczeni do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: zgodnie z przepisem art. 51 ust. 1 u Pzp - będzie to liczba wykonawców nie większa niż 20. W sytuacji, gdy wymagane warunki spełni mniej niż 5 wykonawców, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wniosek o dopuszczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich wypisy, odpisy lub kserokopie. 1) WYPEŁNIONY I PODPISANY (FORMULARZ WNIOSKU) wraz ze stanowiącymi jego integralną część załącznikami: a) załącznikiem nr 1 - oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych b) załącznikiem nr 2 - doświadczenie - wykaz zamówień podobnych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat c) załącznikiem nr 2a - wykaz sprzętu i narzędzi posiadanych przez wykonawcę d) załącznikiem nr 3 - oświadczenie finansowe e) załącznikiem Nr 3a - pełnomocnictwo w przypadku podpisania wniosku przez inną osobę niż upoważniona w dokumentach rejestrowych wykonawcy f) załącznikiem nr 4 - wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia g) załącznikiem nr 6 - spis treści wniosku h) załącznikiem nr 7 - Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia (jeśli dotyczy) FORMULARZE WNIOSKU WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI ZAMAWIAJĄCY UDOSTĘPNIA NA STRONIE: www.naklo.pu.pl (przetargi ogłoszone) 2) DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE TREŚĆ WPISANĄ PRZEZ WYKONAWCĘ W WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO POSTĘPOWANIA W SPRAWIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO I NA ZAŁĄCZNIKACH - zgodnie z treścią rozporządzenia prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowania musi zawierać następujące dokumenty: a) Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia i nie podlega wykluczeniu na podst. art.24 Pzp, Zamawiający żąda: (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) następujących dokumentów: 1. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zawarte jest na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do formularza wniosku) 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zawiadomienie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego 6. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. b) Na potwierdzenie, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, zamawiający żąda: 1. uprawnień budowlanych branży sanitarnej bez ograniczeń - osoby proponowanej na stanowisko kierownika budowy 2. zaświadczenia o przynależności kierownika budowy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadaniu przez niego aktualnego ubezpieczenia z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie c) Na potwierdzenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -zamawiający żąda a wykonawca złoży 1. Oświadczenie finansowe, na formularzu stanowiącym załącznik Nr 3 do formularza wniosku 2. bilans za 2005, 2006 i 2007 rok wraz z rachunkiem zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informacji określającej obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 3. informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. kopię polisy ubezpieczeniowej lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zkresie prowadzonej działalności gospodarczej. d) Na potwierdzenie że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy proces prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (Zał. Nr 2a do formularza wniosku) 3. wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym wykaz pracowników zatrudnionych (załącznik nr 4 do formularza wniosku) Na potwierdzenie, że osoby proponowane na kierownictwo budowy i fachowcy, którzy mają być bezpośrednio zatrudnieni przy realizacji przedmiotu zamówienia posiadają doświadczenie w realizacji zadań o podobnym charakterze do przedmiotowego zamówienia; wykonawca złoży charakterystykę pracowników produkcyjnych - tych, którzy zostaną oddelegowani do realizacji przedmiotowego zamówienia, w tym imienny wykaz z krótkim opisem kwalifikacji zawodowych, doświadczenia w realizowaniu podobnych do przedmiotowego zamówień i powierzonych funkcji (brygadzista, majster itp., pracownik wykwalifikowany) oraz informację na temat kwalifikacji i doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywania zadań podobnych do przedmiotowego osoby proponowanej na stanowisko kierownika budowy - wraz z potwierdzeniem. 4. wykazu wykonanych przez Wykonawcę (rozpoczętych i zakończonych ) w okresie ostatnich pięciu lat (od maja 2003r. - do maja 2008r.) robót budowlanych, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wartość minimalna 500 tys. zł). Dane o doświadczeniu z ostatnich pięciu lat Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do formularza wniosku wraz z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (od maja 2003r. - do maja 2008r.) i podaniem nazw, adresów i numerów telefonów poprzednich zamawiających. Wykonawca przedłoży na załączniku Nr 2 do formularza wniosku wykaz przynajmniej trzech wykonywanych - tylko przez osoby, które zostaną oddelegowane do realizacji niniejszego zamówienia - w ciągu ostatnich pięciu lat zadań podobnych lub zbliżonych do zakresu i rodzaju do przedmiotowego zamówienia - a dotyczących: a) budowy uzbrojenia w kanalizację ściekową z odtworzeniem nawierzchni drogowej w drogach publicznych b) budowę uzbrojenia w wodociąg z odtworzeniem nawierzchni drogowej c) wykonywanie wykopów umocnionych szalunkami, z wymianą gruntu i odwodnieniem wykopów z podaniem nazwy i adresu oraz numeru telefonu poprzednich zamawiających. Wykonawca dołączy dokumenty potwierdzające (referencje od poprzednich zamawiających lub protokoły odbioru wykonanych robót budowlanych) - z wykonania porównywalnego (w zakresie i złożoności) zamówienia do przedmiotowego i wyszczególnionego na załączniku Nr 2 formularza do wniosku. Uwaga: z treści dokumentu potwierdzającego musi wynikać wprost, iż zamówienie jak wyżej zostało wykonane w ciągu ostatnich pięciu lat i pod kierownictwem (budowy) osoby proponowanej przez Wykonawcę na kierownika budowy przy realizacji przedmiotu zamówienia objętego niniejszym zamówieniem. Brak takiej informacji jest równoznaczny z brakiem możliwości uznania takiego dokumentu jako potwierdzającego wymagane przez zamawiającego doświadczenie. Spełnienie warunku dotyczącego kadry wykonawcy proponowanej do realizacji zamówienia będzie warunkiem kwalifikującym wykonawcę do uczestniczenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika - na załączniku Nr 3a do formularza wniosku. 6. Spis treści wniosku (Załącznik nr 6 do formularza wniosku). Opis sposobu przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi zawierać: 1. wypełniony formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wraz z załącznikami - dołączonymi do treści niniejszego ogłoszenia o przetargu ograniczonym, wymienionymi w punkcie 6. 2. dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu określone w punkcie Informacja o oświadczeniach i dokumentach... niniejszego ogłoszenia. UWAGI: 1. Dokumenty składające się na wniosek mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(-ego)-ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy. 2. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 3. Czynność prawną poświadczenia wywołującą skutki prawne - w imieniu osoby fizycznej lub prawnej dokonuje reprezentacja jednoosobowa lub łączna co tym samym oznacza, że przy wieloosobowym zarządzie (lub reprezentacji spółki osobowej lub cywilnej) czynność prawną poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentu złożonego w formie kserokopii dokonaną jednoosobowo czyni taką czynność nieważną. 4. W przypadku wnoszenia wspólnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia przez dwa (lub więcej ) podmioty gospodarcze ich zobowiązania co do oferty oraz co do wykonania oferty są solidarne. Wniosek taki winna spełniać następujące wymagania: a) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej b) każdy z podmiotów występujących wspólnie musi wypełnić odrębnie załączniki Nr 1 i Nr 3 do formularza wniosku i dołączyć swój komplet dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych warunków progowych niniejszego zamówienia; c) potwierdzeniem spełnienia warunku finansowego (określonego w punkcie 10. niniejszego ogłoszenia) dla wspólnie występujących podmiotów będzie suma posiadanych środków finansowych przez wszystkie podmioty występujące o wspólny udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia d) załączniki do formularza wniosku Nr 2a, Nr 7, Nr 2, Nr 4, Nr 3a i Nr 6 mogą być wspólne dla wszystkich podmiotów składających wspólny wniosek a z ich treści (i dokumentów potwierdzających ich treść) musi wynikać, iż łącznie spełniają warunki progowe niniejszego zamówienia e) musi być podpisana w taki sposób by zobowiązywała prawnie wszystkie strony f) jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów. 5. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału , poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestrowego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. 6. Zamawiający może żądać w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących przedstawionych dokumentów . 7. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia powinien być napisany w języku polskim, na maszynie do pisania , komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osob(ę)y upoważnione do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań. 8. Zamawiający zaleca, aby każda zapisana strona wniosku (wraz z załącznikami) była ponumerowana kolejnymi numerami. 9. Zamawiający zaleca, aby wniosek wraz z załącznikami był zestawiony w sposób uniemożliwiający jej samoistną dekompletację (bez udziału osób trzecich) oraz uniemożliwiający zmianę jej zawartości bez widocznych śladów naruszenia np. całą ofertę Wykonawca może przesznurowć a końce sznurka trwale zabezpieczyć. 10. Wszystkie poprawki lub zmiany w tekście wniosku (i załączników) muszą być parafowane (lub podpisane) własnoręcznie przez osob(ę)y podpisując(ą)e wniosek. Parafka (podpis) winna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby sporządzającej parafkę). 11. Zamawiający zaleca, wykorzystanie formularzy przekazanych przez Zamawiającego. Dopuszcza się w ofercie złożenie załączników opracowanych przez Wykonawców pod warunkiem, że będą one identyczne co do treści z formularzami określonymi przez Zamawiającego. 12. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 Prawo zamówień publicznych wnioski składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od upływu terminu ich składania - zgodnie z przepisami §5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. Nr 87 poz. 606) . 13. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem wniosku o dopuszczenie do postępowania o udzielenie zamówienia i oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 Pzp. 14. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełnić następujące wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. przedstawić dokumenty wymienione w rozdziale 6. niniejszego ogłoszenia - jako załączniki do wniosku. b) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będzie wspólny i musi być podpisany w taki sposób, by prawnie zobowiązywał wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 15. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z wnioskiem . 16. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. a) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem) b) w przypadku warunku wymaganego doświadczenia [zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat (od maja 2003r. - do maja 2008r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały należycie wykonane, świadczone na rzecz jednego podmiotu o wartości nie niższej niż 500 tys. zł brutto]; podmioty tworzące konsorcjum wspólnie muszą wykazać, iż spełniają warunek; c) wypełniając formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, jak również wypełniając inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. Nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum (wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) Miejsce oraz termin składania wniosków o dopuszczenie do postępowania o udzielenie zamówienia 1. Wykonawca winien umieścić wniosek w kopercie, którą należy zaadresować jak niżej: Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią ul. ks. Skargi 7 89-100 Nakło nad Notecią, Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Polnej i wodociągu w ul. Olszewskiej i Polnej w Nakle nad Notecią Termin składania: do godz. 9:45 dnia 30-05-2008 r. nazwa i adres wykonawcy 2. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia powinien być spięty w teczkę (skoroszyt, segregator), mieć ponumerowane wszystkie zapisane czy zadrukowane strony, posiadać spis treści wszystkich załączonych do wniosku dokumentów - z zaznaczeniem co zawierają kolejne numery stron. 3. Wniosek powinien być złożony na formularzach przygotowanych przez Zamawiającego. W przypadku, gdy zabraknie miejsca na formularzu przygotowanym przez Zamawiającego - dopuszcza się powielenie danego formularza w całości lub w części. 4. Wniosek należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pokój nr 9 do dnia 30-05-2008 r. do godz. 9:45 a. Wniosek składany za pośrednictwem np. Poczty Polskiej, lub poczty kurierskiej należy przygotować w sposób określony w ppkt. 1 i 2 oraz przesłać w zewnętrznym opakowaniu zaadresowanym w następujący sposób: Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią ul. ks. Skargi 7 89-100 Nakło nad Notecią Wniosek na przetarg ograniczony: Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu - ul. Polna i Olszewska w Nakle nad Notecią b. Wniosek złożony po terminie zostanie zwrócony Wykonawcy bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. 5. Otwarcie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nastąpi w dniu 30-05-2008 r. w siedzibie zamawiającego pok. Nr 26, o godz. 10:00. 6. Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwarciu ofert, Zamawiający prześle Wykonawcy, na jego pisemny wniosek kopię protokołu postępowania o zamówienie publiczne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią, ul. ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią, pokój 26 (II piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią, ul. ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią, pokój Nr 9 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamawiający posiada promesy pożyczek ze środków WFOŚiGW

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.