Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-25
Wejherowo: Wykonanie remontów dachów, polegającym na zdjęciu eternitu, transporcie i utylizacji oraz ułożeniu nowego z blacho dachówki na budynkach Zasadniczej Szkoły Zawodowej, Internacie chłopców, garażu i pomieszczeniu gospodarczym w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 dla Niesłyszących w Wejherowie przy ulicy Sobieskiego 279.
Numer ogłoszenia: 106178 - 2007; data zamieszczenia: 25.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 2 dla Niesłyszących, ul. Sobieskiego 279, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 672341, fax 058 6724868.
- Adres strony internetowej zamawiającego: OSW_NR_2@wp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów dachów, polegającym na zdjęciu eternitu, transporcie i utylizacji oraz ułożeniu nowego z blacho dachówki na budynkach Zasadniczej Szkoły Zawodowej, Internacie chłopców, garażu i pomieszczeniu gospodarczym w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 dla Niesłyszących w Wejherowie przy ulicy Sobieskiego 279..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zdjęcie eternitu i położenie nowego pokrycia dachu z blacho dachówki na powierzchni około 1655m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.2. Wymagania dotyczące robót. Prace związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest prowadzi się w sposób uniemożliwiający emisję azbestu do środowiska oraz powodujący zminimalizowanie pylenia. Wykonawca zobowiązany jest do: opracowania planu technologicznego robót zagwarantowania bezpieczeństwa w ramach przewidzianych prac, zgodnie z opracowanym planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na budowie koordynacji prac towarzyszących usuwaniu azbestu oznakowania strefy pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami zatrudnienia osób o wysokich kwalifikacjach, posiadających doświadczenie oraz udokumentowane przeszkolenie w zakresie obchodzenia się z azbestem, dotyczy to zarówno pracowników, jak i osób nadzorujących prace zapewnienie bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na terenie budowy wykonania i utrzymywania na swój koszt wszelkich osłon, ogrodzenia,oznakowania i oświetlenia terenu budowy podjęcia wszelkich niezbędnych kroków w celu ochrony środowiska na terenie budowy i w jego otoczeniu osłonięcia rusztowania celem ochrony przyległego terenu przed zanieczyszczeniem wynikającym z prowadzonych robót ścisłego stosowania się do wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.04.2004r. W sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. Nr 71/2004, poz. 649) wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszystkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego, bezpieczeństwa i higieny pracy, bezpieczeństwa ruchu wszelkie straty lub uszkodzenia w robotach i materiałach powstałe w okresie, w którym Wykonawca jest za nie odpowiedzialny, powinien on - niezależnie od tego z jakich przyczyn powstały - naprawić na własny koszt w taki sposób, aby roboty i materiały odpowiadały pod każdym względem wymaganiom aprobat technicznych i świadectw ITB po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest przywrócić teren budowy do stanu pierwotnego Po usunięciu z budynków wyrobów zawierających azbest niezbędne jest oczyszczenie terenu robót i jego otoczenia. Prace oczyszczające należy wykonywać z maksymalną starannością, stosując metody uniemożliwiające emisję pyłu azbestu do środowiska. 5.3. Sprzęt. Roboty można wykonywać ręcznie lub przy użyciu dowolnego typu sprzętu, powodującego jak najmniejsze zapylenie powstałe z demontowanych płyt azbestowych. Niedopuszczalne jest używanie w tym celu narzędzi powodujący efekt termiczny (nagły wzrost temperatury) np. Szlifierki kątowe. Zabronione jest wywoływanie nieuzasadnionej emisji pyłów oraz obróbka materiałów zawierających azbest przy użyciu wysokoobrotowych urządzeń mechanicznych (tarcze ścierne, piły, wiertarki) bez miejscowych odciągów pyłu, a także nieuzasadnione technologią prac, zbędne niszczenie materiałów azbestowych (kruszenie ich, miażdżenie), wleczenie po podłożu, zamiatanie miotłą miejsc wykonywanych robót. 5.4. Transport. Transport wyrobów i odpadów zawierających azbest należy wykonać w sposób uniemożliwiający emisję azbestu do środowiska. Transport na składowisko odpadów niebezpiecznych odbywa się pojazdami, które wyposażone są - wg międzynarodowych przepisów ADR o transporcie towarów niebezpiecznych - w odpowiedni sprzęt oraz oznakowane specjalnymi tablicami i naklejkami ostrzegawczymi. Transport odpadów odbywa się zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami drogowymi. Samochody transportujące odpady muszą posiadać stosowne pozwolenia na transport odpadów niebezpiecznych oraz przeszkolonych w tym zakresie kierowców. Firma przewozowa musi posiadać decyzję na transport odpadów niebezpiecznych wydaną przez upoważnione w tym zakresie Urzędy. 5.5. Odbiór robót. Po wykonaniu prac Wykonawca ma obowiązek złożenia pisemnego oświadczenia o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych. Podstawę do odbioru wykonania robót demontażowych stanowi dokumentacja potwierdzająca przekazanie i utylizację odpadów azbestowych. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pełną dokumentację stwierdzającą przekazanie i utylizacji na materiałach z azbestu. Zakres niniejszego zamówienia publicznego obejmuje również zastrzeżenie, że jeżeli oferent nie uwzględni robót niezbędnych do należytego wykonania umowy, a roboty te nie zostały ujęte w dokumentacji projektowo-kosztorysowej, to wykonanie ich odbędzie się na koszt wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, dostawca składa następujące dokumenty: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c/ aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a/ sprawozdania finansowego z opinią biegłego rewidenta a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, informacji z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b/ polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, c/ umowy spółki regulującą wspólną działalność, jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki, d/ wykaz zrealizowanych zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia wykonanych w ciągu ostatnich dwóch lat z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin gwarancji (od 3 do 10 Lat) - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: osw_nr_2@wp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OSW Nr 2 dla Niesłyszących w Wejherowie Ul. Sobieskiego 279, 84-200 Wejherowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 11:00, miejsce: OSW Nr 2 dla Niesłyszących w Wejherowie Ul. Sobieskiego 279, 84-200 Wejherowo w sekretariacie Dyrektora Ośrodka.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Remont w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 3 w Wejherowie
- Prace naprawcze na kanalizacji sanitarnej w ul. Wiosennej w Gościcinie
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Miasta Wejherowa wraz z jednostkami organizacyjnymi, z podziałem na części
- WYPOCZYNEK LETNI DLA DZIECI I MŁODZIEŻY W ROKU 2025
- Budowa 2 budynków mieszkalno-usługowych wielorodzinnych przy ul. Św. Anny oraz Św. Jacka w Wejherowie.
- Sukcesywne dostawy folii operacyjnej
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Zabudowa przewodów instalacyjnych oraz kanałów wentylacyjnych płytami gipsowo - kartonowymi na rusztach metalowych w ciągach komunikacyjnych (korytarzach)
- Roboty budowlane związane z modernizacją zaplecza sportowego w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Gliwicach. Sala gimnastyczna z zapleczem
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach. Sala gimnastyczna z zapleczem, inne pomieszczenia wraz z pracami towarzyszącymi
- Przebudowa pomieszczeń wraz ze zmiana sposobu użytkowania na placówkę wsparcia dziennego przy Szkole Podstawowej przy ul. Kościuszki 57 w Stroniu Śląskim.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.