To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-10
Ogłoszenie nr 106181 - 2017 z dnia 2017-07-10 r.
Reda: Dostawa pomocy dydaktycznych: CZĘŚĆ I - dostawa książek na zajęcia z języka angielskiego CZĘŚĆ II - dostawa tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego CZĘŚĆ III - dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek na zajęcia dodatkowe realizowane w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji ogólnej inwestycją w przyszłość" współfinansowanego z EFS w ramach PRO WP 2014-2020.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 508282-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 85382 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Reda, krajowy numer identyfikacyjny
19167516100000, ul.
ul. Gdańska
33,
84240
Reda, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
58 6788023, faks
58 6783124, e-mail
sekretariat@reda.pl; przetargi@reda.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.reda.pl/zamowienia/tryby
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych: CZĘŚĆ I - dostawa książek na zajęcia z języka angielskiego CZĘŚĆ II - dostawa tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego CZĘŚĆ III - dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek na zajęcia dodatkowe realizowane w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji ogólnej inwestycją w przyszłość" współfinansowanego z EFS w ramach PRO WP 2014-2020.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, z podziałem na części: CZĘŚĆ I - dostawa książek na zajęcia z języka angielskiego CZĘŚĆ II - dostawa tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego CZĘŚĆ III - dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek na zajęcia dodatkowe realizowane w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji ogólnej inwestycją w przyszłość" współfinansowanego z EFS w ramach RPO WP 2014-2020. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego, Urząd Miasta w Redzie, ul. Gdańska 33, 84-240 Reda oraz wniesienia do miejsca wskazanego przez pracownika Zamawiającego. Część I - dostawa drukowanych książek na zajęcia z języka angielskiego Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dostawie do Gminy Miasto Reda z siedzibą w Urzędzie Miasta w Redzie przy ul. Gdańskiej 33, 53 kompletów podręczników wraz z zeszytami ćwiczeń dla uczestników zajęć dodatkowych z języka angielskiego zakończonych egzaminem zewnętrznym, realizowanego w ramach projektu pod nazwą: "Poprawa jakości edukacji ogólnej inwestycją w przyszłość", zgodnych z opisem w Tabeli nr 1. Komplety podręczników składają się z podręcznika i zeszytu ćwiczeń. Komplety muszą być nowe i nieużywane oraz wolne od wad i usterek. Dostawa kompletów odbędzie się na koszt własny Wykonawcy. Część II - dostawa tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego OKI MC362dn Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego OKI model MC362dn do Gminy Miasto Reda z siedzibą w Urzędzie Miasta w Redzie przy ul. Gdańskiej 33. - 57 tonerów w kolorze czarnym kompatybilnych z urządzeniem wielofunkcyjnym OKI model MC362dn, - 21 tonerów w kolorze niebieskim kompatybilnych z urządzeniem wielofunkcyjnym OKI model MC362dn - 21 tonerów w kolorze czerwonym kompatybilnych z urządzeniem wielofunkcyjnym OKI model MC362dn - 21 tonerów w kolorze żółtym kompatybilnych z urządzeniem wielofunkcyjnym OKI model MC362dn Zamawiający wymaga, aby tonery były fabrycznie nowe, gatunku I, oryginalnie zapakowane, nienaruszone, posiadać znaki identyfikujące produkt, a w szczególności znak towarowy produktu lub markę producenta i wyprodukowany nie wcześniej niż listopad 2016. Zamawiający wymaga, aby oferowane tonery gwarantowały wydajności na co najmniej 3.500 stron A4 (dot. koloru czarnego), co najmniej 2.000 stron A4 dotyczących tonerów kolorowych. Wymaga się zapewnienia jakości wydruku co najmniej takiego, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu oraz nie ograniczającego pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem. Zamawiający wymaga, aby oferowany produkt nie naruszał praw patentowych ani innej własności intelektualnej. Oferowany produkt musi spełniać normy obowiązujące na tego rodzaju artykuły oraz musi być objęty gwarancją Wykonawcy na okres co najmniej 12 miesięcy. W przypadku, zaoferowania tonerów do drukarek wyprodukowanych przez producenta innego niż OKI, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferowany przez niego toner posiada sprawny, inteligentny układ elektroniczny (chip) przekazujący informację o stanie zużycia tonera, działający analogicznie jak chip w tonerach marki OKI. Zalecenia dotyczące równoważności produktów znajdują się w Załączniku nr 6: Opis parametrów równoważnych w zakresie materiałów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego, drukarek i kserokopiarek Część III - dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek: kserograficznego białego A-4 oraz kolorowego A-4 Oferowany asortyment ma być fabrycznie nowy, gatunku I i wyprodukowany nie wcześniej niż listopad 2016. Zamawiający wymaga udzielenia na całość asortymentu gwarancji na okres 12 miesięcy liczony od dnia dostawy, zgodnie ze złożoną ofertą. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: A) papieru kserograficznego białego w formacie A4 o minimalnych nominalnych parametrach: 1. gramatura 80g/m\^2 pomiar i regulacja za pomocą systemu komputerowego. Kalibracja głowic pomiarowych oraz kontrola parametru zgodnie z PN-ISO 536:2011; 2. wilgotność nie większa niż % 4,5 pomiar i regulacja za pomocą systemu komputerowego. Kalibracja głowic pomiarowych oraz kontrola parametru zgodnie z PN-ISO 287:2011; 3. grubość nie mniejsza niż mm 104 PN-EN ISO 534:2012; 4. białość nie mniejsza niż 146 CIE pN-ISO 11475:2002 5. średnia z obu stron; białość D65 105 ISO 2470-2:2008; 6. nieprzeźroczystość minimum 92 ISO 2471:1998; 7. gładkość (szorstkość wg Bendtsen) cm3/min 220 +- 60 - PN-93/P-50166.02 średnia z obu stron, 8. przeznaczonego do drukarek i kserokopiarek (druk dwustronny), pakowany w ryzy po 500 arkuszy w ilości 247 ryz B) Kolorowego papieru A4 o minimalnych parametrach: 1. gramatura 80g/m\^2; 2. przeznaczony do drukarek i kserokopiarek (druk dwustronny), pakowany w ryzy po 500 arkuszy w ilości 15 ryz, 3. zawierający co najmniej 4 kolorów: czerwony, niebieski, żółty, zielony pakowanych w 1 ryzie papieru.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
22000000-0
Dodatkowe kody CPV:
22110000-4,
30125110-5,
30197644-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa książek na zajęcia z języka angielskiego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5361.79 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 7172.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT29512.19 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 41319.48 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2635.77 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2917.69 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z REDY
- Świadczenie w 2025 roku usług weterynaryjnych wykonywanych na wolno żyjących kotach z terenu Gminy Miasto Reda wraz z ich wyłapywaniem, z uwzględnieniem kotów rannych w zdarzeniach drogowych.
- Dostawa 9 szt. serwerów NAS z dyskami dla Urzędu Miasta w Redzie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Poprawa bezpieczeństwa dróg gminnych poprzez przebudowę chodników i miejsc postojowych wraz z doświetleniem przejścia dla pieszych w zakresie dz. Nr 43/23 obr. 0001 w m. Reda.
więcej: przetargi w Redzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.