eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Remont pomieszczeń biurowo-magazynowych w budynkach PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-10

Włocławek: Remont pomieszczeń biurowo-magazynowych w budynkach PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku
Numer ogłoszenia: 106201 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66663 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4121805, faks 054 4121804.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowo-magazynowych w budynkach PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń biurowo-magazynowych w budynkach PGK Saniko Sp. z o.o. zlokalizowanych przy ul. Komunalnej 4 we Włocławku, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Roboty branży budowlanej: a) Remont pomieszczeń biurowo-magazynowych zlokalizowanych w budynku administracyjnym: - rozbiórka ścianek działowych, - zerwanie istniejących warstw posadzkowych, - wykucie z muru otworów okiennych i drzwi wewnętrznych, - wykonanie nowych nadproży stalowych w miejscu montażu nowych drzwi zewnętrznych oraz poszerzenie otworu pomiędzy pomieszczeniami magazynowymi, - montaż okien PCV z nawiewnikami w kolorze białym, - montaż ościeżnic stalowych i skrzydeł drzwiowych wewnętrznych płycinowych w kolorze białym, - montaż drzwi zewnętrznych stalowych z szybą bezpieczną w kolorze białym, - wykonanie nowych warstw posadzkowych po wyrównaniu podłoża: izolacji przeciwwilgociowej, izolacji termicznej, szlichty cementowej, posadzek z płytek gres, - montaż płytek podłogowych PCV, - licowanie ścian płytkami glazurowanymi na wysokości 2,00 m w pomieszczeniu socjalnym, - wykonanie na ścianach i sufitach jednowarstwowych tynków wewnętrznych z gipsu szpachlowego, - malowanie ścian i sufitów, - termomodernizacja stropodachu styropapą, - pokrycie stropodachu papą termozgrzewalną, - wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej, - montaż daszków nad wejściami. b) Remont boksów magazynowych z rampą: - uzupełnienia, zamurowania otworów w ścianach zewnętrznych i wewnętrznych z wykonaniem nowych tynków cementowo- wapiennych, - naprawa rys i pęknięć w murach zewnętrznych i wewnętrznych, - zabezpieczenie antykorozyjne dźwigarów stalowych, - zabezpieczenie elementów drewnianych konstrukcji dachu, - demontaż daszku nad rampą i montaż nowego daszku nad całą rampą, - montaż krat rolowanych, - wykonanie napraw i uzupełnień w posadzce betonowej w pomieszczeniach magazynowych i na rampie, - montaż na ścianie rampy pionowych odbojów gumowych jako elementów zabezpieczających przed samochodami. c) Montaż ogrodzenia wewnętrznego. d) Remont nawierzchni utwardzonej. 2) Roboty branży sanitarnej: Wykonanie instalacji sanitarnych tj.: - instalacja wody zimnej, c.w.u. - instalacja kanalizacji sanitarnej - instalacja centralnego ogrzewania - instalacja wentylacji - kanalizacja deszczowa - odwodnienia placu przed wiatami magazynowymi. 3) Roboty branży elektrycznej: Wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych tj.: - wewnętrzne linie zasilające - instalacja gniazd wtykowych i siły - instalacja oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego - instalacja ochrony przeciwporażeniowej - instalacja ochrony przepięciowej. 3. Szczegółowy zakres wszystkich robót będących przedmiotem niniejszego postępowania określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca winien udzielić: a) rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 5 lata, licząc od daty odbioru końcowego, b) gwarancji na wbudowane materiały oraz elementy, zamontowane urządzenia oraz dostarczone wyposażenie, na okres określony w kartach gwarancyjnych producentów, jednakże nie krótszy niż 24 m-ce, który rozpoczyna swój bieg od daty odbioru końcowego. 5. Miejscem wykonania zamówienia jest teren bazy Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko Sp. z o.o. ul. Komunalna 4 we Włocławku, działka Nr 24/2 obręb ewidencyjny Włocławek km 80. 6. Roboty mają być wykonane z materiałów fabrycznie nowych w I gatunku dopuszczonych do powszechnego stosowania, posiadające atesty, świadectwa dopuszczenia oraz certyfikaty, uwarunkowane normą i przepisami, które należy przedłożyć w czasie odbioru. 7. Wykonawca zobowiązany będzie realizować przedmiot zamówienia z należytą starannością w zakresie, miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego, na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.26.27.00 - Przebudowa budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Projektowania i Realizacji Inwestycji Małgorzata i Wiesław Głodek, ul. Kruszyńska 5, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 205686,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 221563,44

  • Oferta z najniższą ceną: 221563,44 / Oferta z najwyższą ceną: 221563,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.