eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Przebudowa ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego i ul. Jana z Kolna w Zielonej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-26

Zielona Góra: Przebudowa ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego i ul. Jana z Kolna w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 106202 - 2007; data zamieszczenia: 26.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4564100, 4564403 do 05, fax 068 4564155, 4564455.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego i ul. Jana z Kolna w Zielonej Górze.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego i ul. Jana z Kolna w Zielonej Górze. Zakres zamówienia: a) Etap I - przebudowa ul. Jana z Kolna: -wykonanie nawierzchni (warstwa ścieralna) z mas mastyksowo-grysowych (SMA) - 4 670 m2, -wykonanie nawierzchni (warstwa wiążąca) z betonu asfaltowego - 4 550 m2, -wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm - 2 350 m2, -wykonanie oznakowania poziomego jezdni - 250 m2, -wykonanie trawników dywanowych z rolki - 985 m2, -studnie rewizyjne o śr. 1200 mm - 1 szt., -wpusty uliczne betonowe o śr. 500 mm - 17 szt., -kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm (odwodnienie terenu) - 73 mb. b) Etap II - przebudowa ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego: -wykonanie nawierzchni (warstwa ścieralna) z mas mastyksowo-grysowych (SMA) - 9 300 m2, -wykonanie nawierzchni (warstwa wiążąca) z betonu asfaltowego - 7 750 m2, -wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm - 7 400 m2, -wykonanie oznakowania poziomego jezdni - 410 m2, -wykonanie trawników dywanowych z rolki - 3 750 m2, -studnie rewizyjne o śr. 1500 mm - 5 szt., -studnie rewizyjne o śr. 1200 mm - 3 szt., -wpusty uliczne betonowe o śr. 500 mm - 27 szt., -kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm (odwodnienie terenu) - 126 mb, -kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 315 mm (odwodnienie terenu) - 29 mb. c) Wykonawca na czas prowadzonych robót zapewni tymczasową organizację ruchu wraz ze wskazaniami ewentualnych objazdów. Roboty należy prowadzić pod ruchem (dopuszcza się częściowe wyłączenia z ruchu ulic na czas układania warstwy ścieralnej).

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 26.06.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 53.000,00 zł /słownie: pięćdziesiąt trzy tysiące złotych/.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: Wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej dwiema robotami budowlanymi o min. wartości 800.000,00 zł brutto każda w zakresie przebudowy ulic (w tym: roboty drogowe, roboty instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych w zakresie sieci zewnętrznych), udokumentowanymi że zostały wykonane należycie; Dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń (zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006r., Nr 156 poz. 1118- tekst jednolity) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83, poz.578) oraz aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego; Dysponują kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia budowlane specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń ( zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006r., Nr 156 poz. 1118- tekst jednolity) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83, poz.578) oraz aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego; Dysponują kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006r., Nr 156 poz. 1118- tekst jednolity) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83, poz.578) oraz aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego; Dysponują potencjałem technicznym tj. sprzętem niezbędnym do wykonania zamówieniaj.: a. frezarką do frezowania nawierzchni na zimno - min. 1 szt., b. walcami statycznymi samojezdnymi stalowymi - min. 2 szt., c. walcem statycznym samojezdnym ogumionym - min. 1 szt., d. rozkładarką mas bitumicznych (2,75 - 7,0 M) - min. 1 szt., e. koparko-spycharką - min. 1 szt. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2)oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 - z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3)oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami w wielkości nie mniejszej niż 70%. Zamawiający dopuszcza podzlecenie części prac podwykonawcy do wartości 30 % całości zamówienia wg załącznika Nr 3 do SIWZ; ; 4)dokładnie wypełniona Tabela Elementów Rozliczeniowych wraz z ceną końcową (netto) przedmiotu zamówienia (w polskich złotych/ do dwóch miejsc po przecinku), na formularzu wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5)wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 5 do SIWZ; 6)wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 6 do SIWZ; 7)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzonych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 10)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 11)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 7 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 12)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 8 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2., 5.1.3, 5.1.4 SIWZ; 13)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca wg załącznika Nr 9 do SIWZ- na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.5 SIWZ; 14)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionych w punkcie 5.1.2., 5.1.3, 5.1.4. SIWZ w specjalnościach oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. , 5.1.3, 5.1.4. SIWZ; 15)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.6. SIWZ; 16)zaakceptowany projekt umowy wg załącznika Nr 10 do SIWZ; 17)pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul.Podgórna 22, pok. 408..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul.Podgórna 22, pok. 408..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.