eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TucholaPrzebudowa dróg powiatowych nr 1013C Sławęcin - Wieszczyce i nr 1010C Wielka Komorza - Drożdzienica. Etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-28

Tuchola: Przebudowa dróg powiatowych nr 1013C Sławęcin - Wieszczyce i nr 1010C Wielka Komorza - Drożdzienica. Etap II
Numer ogłoszenia: 106228 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63650 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5590112, faks 052 5590112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych nr 1013C Sławęcin - Wieszczyce i nr 1010C Wielka Komorza - Drożdzienica. Etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie przebudowy dróg powiatowych nr 1013C Sławęcin - Wieszczyce i nr 1010C Wielka Komorza - Drożdzienica (Etap II). 2. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, stanowiąca Załącznik Nr 9 do SIWZ. 3. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.60-9 Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45.23.24.52-5 Roboty odwadniające 45.11.13.00-1 Roboty rozbiórkowe 4. Zakres robót: 1) roboty przygotowawcze, 2) roboty ziemne, 3) wykonanie nawierzchni, 4) wykonanie chodnika, 5) wykonanie zjazdów, 6) wykonanie zatoki autobusowej, 7) wykonanie pasa postojowego, 8) wykonanie azylu dla pieszych, 9) wykonanie progu zwalniającego, 10) wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu BRD, 11) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, 12) wykonanie przepustów pod zjazdami, 13) wykonanie pobocza, skarp i rowów, 14) wykonanie ścieków drogowych z elementów prefabrykowanych, 15) inwentaryzacja powykonawcza. 5. Parametry techniczne: 1) nr drogi: 1010C i 1013C, 2) kategoria drogi: powiatowa, 3) teren zabudowany, 4) długość odcinka przewidzianego do przebudowy: 3649,0m, 5) kilometraż: odcinek nr 1 od km 0+000 do km 1+735, odcinek nr 2 od km 0+000 do km 1+136, odcinek nr 3 od km 0+000 do km 0+778, 6) powierzchnia chodnika: 2655,00 m2 + 277,50m2 + 19,00m2 =2951,50m2, 7) powierzchnia zjazdów: 120,0m2 +60,0m2 + 440,0m2 =620,00m2, 8) długość przepustów pod zjazdami: 48,00m, 9) powierzchnia azylu dla pieszych: 21,00 m2, 10) powierzchnia progu zwalniającego: 2x45,00m2 = 90,00 m2, 11) powierzchnia zatoki autobusowej: 114,00 m2, 12) pas postojowy: 360,00m2, 13) solarowy system oświetlenia dróg: oświetlenie przejść dla pieszych, sygnalizacja świetlna (ogniwa słoneczne): 2 kpl., 14) długość barier ochronnych stalowych: 160,00m, 15) długość ogrodzeń segmentowe U-12: 100m, 16) powierzchnia oznakowania poziomego: 748,80m2, 17) oznakowanie pionowe o pow. ponad 0,3 m2: 12 szt, 18) ściek prefabrykowany o dł. 500,00m. 6. Obowiązki Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: 1) wykonania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, z obowiązującymi przepisami, normami oraz sztuką budowlaną, 2) kierowania do wykonywania robót budowlanych wyłącznie osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie, 3) posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 1 mln złotych; 4) wykonania projektu czasowej organizacji ruchu oraz oznakowanie miejsca robót i objazdów, 5) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji w zakresie pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, 6) opracowania planu BIOZ stosując w czasie realizacji zamówienia wszelkie obowiązujące przepisy z zakresu prawa budowlanego, BHP, ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ppoż. oraz zapewnienia stałego nadzoru technicznego i bezpieczeństwa pracy, 7) opracowania i uzgodnienia harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia oraz dostarczenia go do Zamawiającego, 8) pokrycia wszelkich opłat i kar nałożonych na Wykonawcę przez właściwe podmioty, organy i instytucje za złamanie prawa, przekroczenie norm i przepisów w trakcie realizacji umowy oraz zawinione zaniedbania, 9) usunięcia wszelkich błędów w zakresie wykonawstwa, również tych popełnionych przez podwykonawców, aż do osiągnięcia stanu poprawnego, 10) terminowego wykonania robót budowlanych i usuwania wad wykonawczych, 11) uzyskania protokołów odbioru wykonanych robót budowlanych, 12) udzielenia gwarancji na wykonane roboty i wykonywanie rocznych przeglądów gwarancyjnych. 7. Dodatkowe informacje: 1) Zamawiający dokonał zgłoszenia robót budowlanych w dniu 30.09.2013 r. 2) zadanie jest kontynuacją przebudowy drogi powiatowej nr 1010C, 3) użyte w dokumentacji technicznej materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące, Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 4) wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości), 5) podany termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia jest bardzo istotny dla Zamawiającego, w związku z czym, nie przewiduje się jego przedłużenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.32.60-9, 45.23.24.52-5, 45.11.13.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Sprzętowo - Transportowy Czesław Pawłowski, ul. Towarowa 1, 89-500 Tuchola, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1933375,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1385259,85

  • Oferta z najniższą ceną: 1385259,85 / Oferta z najwyższą ceną: 1607100,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.