To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-14
Zgorzelec: Powołanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na II zadaniach
Numer ogłoszenia: 106231 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51165 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec, ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Powołanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na II zadaniach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest powołanie Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego na dwóch zadaniach, w następujących branżach: konstrukcyjno - budowlanej oraz drogowej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych dzieląc zamówienie na 2 części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub 2 części zamówienia. 2. CZĘŚĆ I- Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 3 - II etap bieżnia i skok w dal - inspektor nadzoru inwestorskiego: Przedmiot zamówienia, w zakresie części I, obejmuje powołanie Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do nadzorowania robót budowlanych wykonywanych w ramach zadania pn.: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 3 - II etap bieżnia i skok w dal. 2.1 W ramach prac, dla których powołany ma zostać Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wykonane zostaną następujące obiektyi roboty: 1) Bieżnia sześciotorowa o nawierzchni poliuretanowej (nawierzchnia typu SP zgodna z opisem zawartym w dokumentacji technicznej - stanowiącej zał. Nr 1 do SIWZ), 2) Skocznia w dal z rozbiegiem o nawierzchni poliuretanowej (nawierzchnia typu SP zgodna z opisem zawartym w dokumentacji technicznej - stanowiącej zał. Nr 1 do SIWZ) i zeskocznią, Zeskocznia - jest to dół o dł. 8,00m, szer. 4,00m i gł. 0,50m wypełniony piaskiem. Spód dołu stanowi warstwa filtracyjna, którą należy wykonać z warstwy żużla 10-30mm, grubość warstwy 15 cm, na warstwy żużla należy ułożyć cegły ceramiczne na płask. Brzegi dołu z piaskiem należy obramować balami drewnianymi gr. 6 cm i szer. 20 cm. Deski przybić gwoździami do wbitych w ziemię kołków 5x5x80 cm. Kołki należy rozstawić w narożnikach zeskoczni oraz odległościach 1,5 m i wbić na głębokość 2-3 cm do górnego poziomu obramowania. Kołki i deski zaimpregnować. 3) Deska do skoku w dal 125x36x10 cm - wykonana z twardego drewna, impregnowanego środkami zabezpieczającymi przed wpływami atmosferycznymi, zapewniającymi nieodkształcalność i trwałość min. 5 sezonów, wodoodporna, w komplecie skrzynia ze stali ocynkowanej montowana bezpośrednio w gruncie. 4) Chodnik z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm o szer. 4 m w kolorze szarym na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięty obrzeżem betonowym. 5) Odwodnienie bieżni - w celu odwodnienia bieżni zaprojektowano drenaż dwustronny składający się z sączków połączonych zbieraczem. Sączki ułożone będą wzdłuż bieżni i rozbiegu, wykonane z rur drenarskich PVC-U fi 80mm z filtrem kokosowym. 2.2 Szczegółowy opis robót dla zadania objętego nadzorem inwestorskim został zawarty w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzi: projekt budowlany (stanowiący integralną część zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę wydane przez Starostę Zgorzeleckiego nr BS.6743.133.2012.3 z dnia 16.02.2012r.), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (z wyłączeniem części dotyczących: Nawierzchni syntetycznej placu zabaw, Instalowania wyposażenia placu zabaw, Ogrodzenia boiska, Budowy oświetlenia zewnętrznego, monitoringu oraz nagłośnienia), przedmiar robót (załączony w celach poglądowych) - stanowiące załącznik Nr 1 do SIWZ jako jej integralna część. 2.3 Zaleca się by Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, objętego robotą budowlaną, celem zapoznania się z warunkami realizacji przedmiotu umowy a także prawidłowego sporządzenia oferty. Wizję lokalną Wykonawca dokona na koszt własny. 2.4 Wykonawca musi posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, co najmniej na okres realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. 2.5 Do zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej należeć będzie między innymi: 1) Pełnienie nadzoru budowlanego zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), 2) Protokolarne przekazanie Wykonawcy robót budowlanych przy współudziale Zamawiającego placu budowy, dziennika robót oraz bieżące, pisemne weryfikowanie zapisów w dzienniku robót, 3) Nadzór nad prawidłowością dokumentowania robót związanych z wywożeniem i składowaniem lub utylizacją materiałów odpadowych i pochodzących z rozbiórki w ramach realizowanych robót budowlanych, 4) Weryfikacja przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych potwierdzeń zagospodarowania odpadów, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, 5) Wydawanie Wykonawcy robót budowlanych wszystkich poleceń na piśmie, 6) Obecność Inspektora w specjalności konstrukcyjno budowlanej na terenie budowy podczas prowadzenia robót budowlanych nie rzadziej niż raz w tygodniu, a także na każde wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych, 7) Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, 8) Monitorowanie postępu prac, 9) Upewnienie się przed rozpoczęciem robót budowlanych, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące też poruszanie się po terenie budowy) oraz że prace budowlane zorganizowano z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, z uwzględnieniem, że roboty budowlane prowadzone będą na terenie Szkoły Podstawowej nr 3, 10) Wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie, 11) Zapewnienie aby były przestrzegane przedsięwzięcia dla ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, 12) Zatwierdzanie ewentualnych rysunków roboczych Wykonawcy robót budowlanych i niezbędnych korekt tych rysunków, 13) Kontrola źródeł pozyskania materiałów oraz uprawnień i świadectw potwierdzających umiejętność personelu realizującego roboty, np. obsługę maszyn, 14) Zatwierdzanie atestów i receptur przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych, 15) Sprawdzanie przed wbudowaniem stosowanych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zgodnie z wymogami określonymi w art. 5 Ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późniejszymi zmianami), 16) Czuwanie nad jakością wykonywanych robót, 17) Wydawanie poleceń usuwania efektów robót wykonanych niewłaściwie lub poniżej standardu, 18) Kontrola jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową, normami i specyfikacją techniczną, 19) Dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, 20) Przygotowywanie dla Zamawiającego końcowego sprawozdania z realizacji robót i przekazanie go Zamawiającemu na 5 dni przed planowanym terminem zakończenia prac budowlanych, lecz nie później niż w dniu odbioru końcowego, 21) Organizowanie, minimum raz w tygodniu, rad budowy dotyczących postępu robót z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy robót oraz sporządzenie protokołu z tych spotkań, 22) Prowadzenie korespondencji z Wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym, 23) Weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczonych przez Wykonawcę robót, 24) Weryfikacja robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych, 25) Dokonywanie raz w roku przeglądu gwarancyjnego w okresie gwarancji, przy współudziale Wykonawcy robót i Zamawiającego oraz dokonanie przeglądu pogwarancyjnego, 26) Sporządzanie wniosków o naliczenie Wykonawcy robót budowlanych kar umownych, zgodnie z zapisami umowy o roboty budowlane i przekazywanie ich Zamawiającemu, 27) Dostarczanie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych, w przypadku sporów sądowych i innych sporów oraz spraw wynikających z realizacji inwestycji, 28) Przygotowanie materiałów i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego z przedstawicielami mediów, 3. CZĘŚĆ II - Modernizacja nawierzchni ul. Karłowicza - inspektor nadzoru inwestorskiego: Przedmiot zamówienia, w zakresie części II, obejmuje powołanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności drogowej do nadzorowania robót budowlanych wykonywanych w ramach zadania pn.: Modernizacja nawierzchni ul. Karłowicza. 3.1 Zakres prac, dla których powołany ma zostać Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w specjalności drogowej, obejmuje remont chodnika oraz zatok postojowych od strony ul. Karłowicza przy bloku 29-35 (E), 37-41 (D) do miejsc już zmodernizowanych, zgodnie z przedłożoną dokumentacją projektową oraz przedmiarami robót. 3.2 Szczegółowy opis ww. robót budowlanych zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzi: projekt budowlany - Przebudowa chodników w ulicy Karłowicza w Zgorzelcu (stanowiący integralną część zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę wydane przez Starostę Zgorzeleckiego nr IIBS.7352.Zg-7/233/09 z dnia 15.01.2009r.), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiary robót (załączone w celach poglądowych) - opracowane przez firmę Budowlano - Inżynieryjną OLEX Aleksander Lorych, ul. Strzelecka 6, 58-560 Jelenia Góra - stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ jako jej integralna część. 3.3 Zaleca się by Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, objętego robotą budowlaną, celem zapoznania się z warunkami realizacji przedmiotu umowy a także prawidłowego sporządzenia oferty. Wizję lokalną Wykonawca dokona na koszt własny. 3.4 Wykonawca musi posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, co najmniej na okres realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. 3.5 Do zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności drogowej należeć będzie między innymi: 1) Pełnienia nadzoru budowlanego zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), 2) Protokolarne przekazanie Wykonawcy robót budowlanych przy udziale Zamawiającego placu budowy, dziennika robót oraz bieżące pisemne weryfikowanie zapisów w dzienniku robót, 3) Nadzór nad prawidłowością dokumentowania robót związanych z wywożeniem i składowaniem lub utylizacją materiałów odpadowych i pochodzących z rozbiórki w ramach realizowanych robót budowlanych, 4) Weryfikacja przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych potwierdzeń zagospodarowania odpadów, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, 5) Wydawanie Wykonawcy robót budowlanych wszystkich poleceń na piśmie, 6) Przejęcie, sprawdzenie i przekazanie Wykonawcy punktów głównych geodezyjnych, 7) Obecność Inspektora w specjalności drogowej na terenie budowy podczas prowadzenia robót budowlanych nie rzadziej niż raz w tygodniu, a także na każde wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych, 8) Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji inwestycji, 9) Upewnienie się przed rozpoczęciem robót budowlanych, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące tez poruszenie się po terenie budowy) oraz że prace budowlane zorganizowano z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 10) Wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie, 11) Zapewnienie aby były przestrzegane przedsięwzięcia dla ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, 12) Zatwierdzanie ewentualnych rysunków roboczych Wykonawcy robót budowlanych i niezbędnych korekt tych rysunków, 13) Kontrola źródeł pozyskania materiałów oraz uprawnień i świadectw potwierdzających umiejętność personelu realizującego roboty, np. obsługę maszyn, 14) Zatwierdzanie atestów i receptur przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych, 15) Sprawdzanie przed wbudowaniem stosowanych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zgodnie z wymogami określonymi w art. 5 Ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późniejszymi zmianami), 16) Czuwanie nad jakością wykonywanych robót, 17) Wydawanie poleceń usuwania efektów robót wykonanych niewłaściwie lub poniżej standardu, 18) Kontrola jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową, normami i specyfikacjami technicznymi, 19) Dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, 20) Organizowanie, minimum raz w tygodniu, rad budowy dotyczących postępu robót, z udziałem Zamawiającego i Wykonawcy robót oraz sporządzenie protokołu z tych spotkań, 21) Prowadzenie korespondencji z Wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym, 22) Weryfikacja robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych, 23) Weryfikacja i zatwierdzenie przygotowanej przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej, 24) Dokonywanie raz w roku przeglądu gwarancyjnego, w okresie gwarancji, przy współudziale Wykonawcy robót i Zamawiającego oraz dokonanie przeglądu pogwarancyjnego, 25) Sporządzanie wniosków o naliczenie Wykonawcy robót budowlanych kar umownych, zgodnie z zapisami umowy o roboty budowlane i przekazywanie ich Zamawiającemu, 26) Dostarczanie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych w przypadku sporów sądowych i innych sporów oraz spraw wynikających z realizacji inwestycji, 27) Przygotowanie materiałów i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego z przedstawicielami mediów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 - II ETAP BIEŻNIA I SKOK W DAL - INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mirosław Soczyński prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Pracowania Projektowa ATA, ul. Cmentarna 1, 59-800 Lubań, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3252,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2500,00
Oferta z najniższą ceną: 2500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23185,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: MODERNIZACJA NAWIERZCHNI UL. KARŁOWICZA - INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH "INWEST - PROJEKT" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych INWEST-PROJEKT Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 15A, 58-306 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3842,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5535,00
Oferta z najniższą ceną: 5535,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6642,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Nadzór autorski, serwis oprogramowania systemów informatycznych Infomedica/AMMS.
- Dostawa samochodu osobowego dla Urzędu Miasta Zgorzelec w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
- Wykonanie usługi polegającej na rozbudowie systemu wspomagającego zarządzanie kryzysowe w Powiecie Zgorzeleckim w ramach współpracy polsko-czeskiej wraz z dostawą komputerów przenośnych oraz tabletów
- Rozbiórka zabudowy przy ul. Daszyńskiego 91
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji pn. "Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce."
- "Dokończenie inwestycji pn. "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Sienkiewicza 63 oraz zagosp. terenu z infrastrukturą techniczną i małą architekturą"
- Rewitalizacja obszarów miejskich wraz z działaniami na sieci wodociągowej
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi i nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową: Budowa Ośrodka Diagnostyki Narządowej WSD Bydgoszcz
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji projektu: Zachowanie bioróżnorodności i ograniczenie presji turystów poprzez modernizację ścieżki "Kładka wśród bagien".
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania "Zaprojektowanie i budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.