To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-10
Ogłoszenie nr 106243 - 2017 z dnia 2017-07-10 r.
Szczecin: Wykonanie robót budowlanych obejmujących remont pokrycia dachowego budynków nr 9 i 10 oraz remont odwodnienia połaci dachowej, elewacji z wymianą bram garażowych i stolarki okiennej budynku nr 18 przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie (PKOB 1274).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528245-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 94385-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, krajowy numer identyfikacyjny
810060937, ul.
Narutowicza
17B,
70-240
Szczecin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
26 1452026, faks
26 1452024, e-mail
rziszczecin.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Organizacyjna MON
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych obejmujących remont pokrycia dachowego budynków nr 9 i 10 oraz remont odwodnienia połaci dachowej, elewacji z wymianą bram garażowych i stolarki okiennej budynku nr 18 przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie (PKOB 1274).
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):47/RB/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących remont pokrycia dachowego budynków nr 9 i 10 oraz remont odwodnienia połaci dachowej, elewacji z wymianą bram garażowych i stolarki okiennej budynku nr 18 przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie (PKOB 1274). Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w następujących dokumentach: a) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, b) Przedmiarze robót - pomocniczo. Przedmiot zamówienia w szczególności polega na wykonaniu: W budynkach nr 9 i 10: 1) Robót rozbiórkowych - polegających na: Rozbiórce pokrycia z papy bitumicznej na podłożu betonowym wraz z okapami, rynnami i rurami spustowymi nie nadającymi się do użytku. Przygotowaniu podłoża betonowego do pokrycia. Rozebraniu obróbek z blachy - pasów nadrynnowych nie nadających się do użytku. Rozebraniu rur wentylacji dachowej. Rozbiórce gzymsów z desek drewnianych i krytych płytami wiórowo-cementowymi. Skuciu opaski cokołowej. Przygotowaniu miejscowym podłoża tynków zewnętrznych. Na instalacji odgromowej demontażu zwodów poziomych i pionowych, złączy rynnowych: uniwersalnych, krzyżowych i naprężających. 2) Robót budowlanych - polegających na: Wykonaniu obróbek blacharskich - pasów nadrynnowych. Pokryciu dachów papą termozgrzewalną. Wykonaniu orynnowania z rurami spustowymi - odwodnienie połaci dachowych. Montaż wywietrzaków dachowych (wentylacja). Odtworzenie gzymsów. Wykonanie tynków wraz z malowaniem. Wykonanie opasek betonowych wokół budynków. Wykonanie instalacji odgromowej wraz z wykonaniem pomiarów. W budynku nr 18: 1) Robót rozbiórkowych - polegających na: Rozbiórce pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi pasa nadrynnowego. Zerwanie podłoża betonowego w pasie nadrynnowym. Rozebranie rynien i rur spustowych nie nadających. Demontaż bram garażowych. Demontaż krat stalowych i okien stalowych. Demontaż kratek wentylacyjnych ściennych. Przebicie otworów w ścianach we wskazanych miejscach. Rozbiórka elementów betonowych niezbrojonych. 2) Robót budowlanych - polegających na: Wykonaniu betonowej warstwy pasa nadrynnowego. Montaż obróbek blacharskich pasa nadrynnowego wraz z rynnami. Pokrycie dachu papą termozgrzewalną. Montaż okien z PCV. Montaż bram stalowych. Malowanie numeracji bram. Montaż kratek wentylacyjnych podokiennych. Wykonanie opaski betonowej przy budynku. Malowanie przygotowanej powierzchni tynków zewnętrznych. Montaż rur spustowych odwodnienia połaci dachowej. Plantowanie terenu i obsianie trawą. Czyszczenie kanalizacji deszczowej wraz z podejściami. Wykonawca w ramach zawartej umowy jest zobowiązany: 1) Wykonawca robót przed przystąpieniem do przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną oraz po zakończeniu robót wykona dokumentację powykonawczą fotograficzną (fotografując przed wykonaniem robót i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania). 2) Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o Odpadach z dnia 14.12.2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 21). Sposób postępowania z odpadami: a) W przypadku wystąpienia odpadów sklasyfikowanych wg PKWiU wymienionych w załączniku nr 11 (art. 17, ust. 1 pkt 7 ustawy o VAT) podczas realizacji robót budowlanych rozbiórkowych Wykonawca jest zobowiązany do ich pozyskania, posortowania, przygotowania do komisyjnego zważenia i przekazania dla Administratora we wskazane przez niego miejsce (plac składowy, magazyn). Komisję w składzie: kierownik budowy, inspektor nadzoru RZI powołuje Zamawiający po uprzedniej pisemnej informacji od Wykonawcy o gotowości do przekazania odpadów jw. Przekazanie może następować w każdym etapie realizacji zadania lecz nie później niż termin odbioru końcowego zadania. b) W przypadku pozyskania odpadów nie wymienionych w załączniku nr 11 do ustawy o VAT, Wykonawca jako wytwórca odpadów zobowiązany jest postępować zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 r., poz. 21). Wykonawca jest zobowiązany do ich utylizacji w terminie nie później niż do terminu odbioru końcowego, a "kartę przekazania do utylizacji" jest zobowiązany załączyć do protokołu odbioru końcowego zadania. UWAGA: Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 8 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45262120-8,
45111300-1,
45421100-5,
45261910-6,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT284546.99 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 356085.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa produktów leczniczych do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego (skaner 3D) dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu "Wind & Energy - kształcimy zgodnie z potrzebami gospodarki i rynku pracy"
- REMONT W BUDYNKU NR 5, BIELKOWO
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w GDDKiA Oddział w Szczecinie wraz z Rejonem Szczecin z podziałem na 2 części
- TP-9/25 Wyposażenie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.