eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻukowoRemont dwóch sztuk pomp w przepompowni ścieków przy ul. Polnej w Żukowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-20

Żukowo: Remont dwóch sztuk pomp w przepompowni ścieków przy ul. Polnej w Żukowie.
Numer ogłoszenia: 106271 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żukowo, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, tel. +48 58 6858300, fax +48 58 6858300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dwóch sztuk pomp w przepompowni ścieków przy ul. Polnej w Żukowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dwóch sztuk pomp zamontowanych w przepompowni ścieków przy ul. Polnej w Żukowie po wcześniej przeprowadzonym przeglądzie. Remont dotyczy dwóch pomp: Typ. CP 3300.181 HT/464 nr nadany przez producenta 9440106 moc silnika 40 kW Typ CP 3300.181 HT/464 nr nadany przez producenta 9440107 moc silnika 40 kW.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.50.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn Kod CPV wg słownika 2008: 50.50.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1. Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi które zapewnią realizację zamówienia. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania umowy. Wykonawca w ofercie wykazuje, iż w ciągu ostatnich 3 lat lub w okresie prowadzenia działalności, jeśli wykonawca działa krócej, był wykonawcą co najmniej jednego zamówienia o podobnym charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, tj. usługi polegające na remoncie pomp ściekowych (dla jednego zrealizowanego zamówienia - minimum 30.000,00 PLN brutto). Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów ustawy prawo zamówień publicznych. II. Dokumenty na podstawie których dokona się sprawdzenia spełnienia warunków: Aktualny dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem- np. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, itd. Za aktualny dokument uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. Z poświadczenia winno wynikać jednoznacznie, że organ potwierdzający stwierdza aktualność dokumentu ze stanem uwidocznionym w ewidencji działalności, KRS, itp. Opatrzenie dokumentu pieczątką o treści typu stwierdzam zgodność kopii z oryginałem nie spełnia wymogów potwierdzenia aktualności dokumentu. 1) Oświadczenie oferenta w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 3) 2) Oświadczenie oferenta, że dysponuje potencjałem personalnym zdolnym do wykonania zamówienia (załącznik nr 3). 3) Oświadczenie oferenta, że dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia (załącznik nr 3). 4) Wykaz zrealizowanych w ciągu 3 lat zamówień (kwiecień 2005 - kwiecień 2008), a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówieniu stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania (załącznik nr 4) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tychże zamówień. 5) Wykaz części zamówień, których wykonanie Wykonawca powierza podwykonawcom (jeżeli oferent będzie korzystał z podwykonawców) (załącznik nr 5). Jeżeli oferent nie będzie korzystał z podwykonawców należy wpisać - NIE DOTYCZY. Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 2)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 2) 2. Aktualny dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - np. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej itd. Za aktualny dokument uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. Z poświadczenia winno wynikać w sposób jednoznaczny, że organ potwierdzający stwierdza aktualność dokumentu ze stanem uwidocznionym w ewidencji działalności, KRS, itp. Opatrzenie dokumentu pieczątką o treści typu - stwierdzam zgodność kopii z oryginałem - nie spełnia wymogów potwierdzenia aktualności dokumentu. 3. Oświadczenie oferenta w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3). 4. Oświadczenie oferenta, że dysponuje potencjałem personalnym zdolnym do wykonania zamówienia (załącznik nr 3). 5. Oświadczenie oferenta, że dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia (załącznik nr 3). 6. Wykaz części zamówień, których wykonanie Zamawiający powierza podwykonawcom (jeżeli oferent przewiduje korzystanie z podwykonawców (załącznik nr 5). W przypadku, gdyby oferent nie korzystał z podwykonawców należy wpisać nie dotyczy. 7. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat zamówień, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówieniu stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 4) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tychże zamówień. 8. Formularz OFERTA - załącznik nr 1 9. Dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie - sposób reprezentacji, np. umowy, pełnomocnictwa, upoważnienia,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zukowo.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Żukowo, ul. Gdańska 52, 83 - 330 Żukowo pokój nr 34..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Żukowo ul. Gdańska 52 pokój nr 4 (kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.