eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Kompleksowa usługa serwisowania kserokopiarek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie oraz podległych Inspektoratach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-20

Częstochowa: Kompleksowa usługa serwisowania kserokopiarek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie oraz podległych Inspektoratach.
Numer ogłoszenia: 106276 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45, 42-218 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3689101.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa serwisowania kserokopiarek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie oraz podległych Inspektoratach..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi serwisowej kserokopiarek firm: Zadanie I - kserokopiarki firmy CANON, Zadanie II - kserokopiarki firmy RICOH, Zadanie III - kserokopiarki firmy GESTETNER, Zadanie IV - kserokopiarki firm KYOCERA MITA, Zadanie V - kserokopiarki firmy OCE. polegającej na konserwacji, regulacji, usuwania skutków awarii i napraw bieżących łącznie z wymianą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych wraz z tonerem (za wyjątkiem papieru) w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie oraz podległych Inspektoratach.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek Oryginalny kod CPV: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2010.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie wymagane..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Określone przepisami art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. P.z.p: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym warunki szczegółowe na poszczególne zadania: w zakresie posiadanego doświadczenia: zadanie I - wykonali lub wykonują z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na dokonywaniu serwisu kserokopiarek firmy CANON o wartości kontraktu nie mniejszej niż 2 tys. złotych brutto (słownie: dwa tysiące złotych i 00/100), zadanie II - wykonali lub wykonują z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na dokonywaniu serwisu kserokopiarek firmy RICOH o wartości kontraktu nie mniejszej niż 10 tys. złotych brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100), zadanie III - wykonali lub wykonują z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na dokonywaniu serwisu kserokopiarek firmy GESTETNER o wartości kontraktu nie mniejszej niż 10 tys. złotych brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100), zadanie IV - wykonali lub wykonują z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na dokonywaniu serwisu kserokopiarek firmy KYOCERA MITA o wartości kontraktu nie mniejszej niż 10 tys. złotych brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100) , zadanie V - wykonali lub wykonują z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na dokonywaniu serwisu kserokopiarek firmy OCE o wartości kontraktu nie mniejszej niż 20 tys. złotych brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych i 00/100), w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : - dysponują co najmniej jedną osobą przeszkoloną w zakresie obsługi serwisowej dla danego modelu kserokopiarek zadania, na które wykonawca składa ofertę, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Określone przepisami art.22 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - brak istnienia przesłanek wskazanych przepisami art.24 ust.1 pkt 1 - 10 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. P.z.p., b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - brak istnienia przesłanek wskazanych przepisami art.24 ust.2 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. P.z.p.. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu na poszczególne zadania: a) w zakresie warunku wskazanego w pkt 1lit.a ocena spełniania warunku nastąpi wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdziale VII w ppkt 1 - zadanie I,II,III,IV i V oraz oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VII ppkt 2 - zadanie I,II,III,IV i V, b) w zakresie warunków wskazanych w pkt 1 lit. b ocena spełniania warunków nastąpi wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdziale VII w ppkt 3,4 - zadanie I,II,III,IV i V oraz oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VII ppkt 2 - zadanie I,II,III,IV i V, c) w zakresie warunków wskazanych w pkt 1 lit. c ocena spełniania warunków nastąpi wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VII w ppkt 2 - zadanie I,II,III,IV i V, d) w zakresie warunków wskazanych w pkt 2 lit.a,b ocena spełniania warunków nastąpi wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VII ppkt 2 - zadanie I,II,III,IV i V. 4. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie warunki określone na dane zadanie w pkt 1 lit. a oraz w pkt 2 lit. a, b musi spełniać każdy wykonawca, warunki określone w pkt 1 lit. b, c mogą spełniać łącznie.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne na dane zadanie lub zadania spełniają warunki do udziału w postępowaniu muszą załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: Zadanie I 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. P.z.p. na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w oparciu o wzór formularza. 3) Wykaz wykonanych lub wykonywanych należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług polegających na obsłudze serwisowej kserokopiarek firmy CANON o wartości kontraktu nie mniejszej niż 2 tys. złotych brutto z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie - na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w oparciu o wzór formularza. 4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu stanowiącym załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w oparciu o wzór formularza. Zadanie II 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. P.z.p. na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w oparciu o wzór formularza. 3) Wykaz wykonanych lub wykonywanych należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na obsłudze serwisowej kserokopiarek firmy RICOH o wartości kontraktu nie mniejszej niż 10 tys. złotych brutto z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie - na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w oparciu o wzór formularza. 4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu stanowiącym załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w oparciu o wzór formularza. Zadanie III 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. P.z.p. na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w oparciu o wzór formularza. 3) Wykaz wykonanych lub wykonywanych należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na obsłudze serwisowej kserokopiarek firmy GESTETNER o wartości kontraktu nie mniejszej niż 10 tys. złotych brutto z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie - na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w oparciu o wzór formularza. 4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu stanowiącym załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w oparciu o wzór formularza. Zadanie IV 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. P.z.p. na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w oparciu o wzór formularza. 3) Wykaz wykonanych lub wykonywanych należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na obsłudze serwisowej kserokopiarek firmy KYOCERA MITA o wartości kontraktu nie mniejszej niż 10 tys. złotych brutto z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie - na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w oparciu o wzór formularza. 4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu stanowiącym załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w oparciu o wzór formularza. Zadanie V 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. P.z.p. na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w oparciu o wzór formularza. 3) Wykaz wykonanych lub wykonywanych należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na obsłudze serwisowej kserokopiarek firmy OCE o wartości kontraktu nie mniejszej niż 20 tys. złotych brutto z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie - na formularzu stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w oparciu o wzór formularza. 4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu stanowiącym załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w oparciu o wzór formularza. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1 - zadanie I,II,II,IV i V składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1 - zadanie I,II,III,IV i V zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) dokumenty wskazane w pkt 1 ppkt 1 - zadanie I,II,III,IV i V oraz oświadczenie w zakresie art.22 ust.1 pkt 1 i 4 ustawy P.z.p, wskazane w pkt 1 ppkt 2 - zadanie I,II,III,IV i V składa każdy wykonawca, b) oświadczenie wskazane w pkt 1 ppkt 2 - zadanie I,II,III,IV i V w zakresie art. 22 ust 1 pkt 2 i 3 ustawy P.z.p. oraz pozostałe dokumenty - zadanie I,II,III,IV i V wykonawcy składają łącznie. c) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) stosownie do art.23 ust.2 ustawy P.z.p. winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty w formie oryginału, lub kserokopii poświadczonej Za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub notarialnie poświadczonej kserokopii. 5. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty o których mowa w ppkt 1 - zadanie I,II,III,IV i V w formie oryginału lub w kserokopii potwierdzonej Za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy (osobę/osoby podpisującą(e) ofertę).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS Oddział w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 43/45, budynek A, pokój nr 406, w godz. od 7.30 do 15.00, od poniedziałku do piątku..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 09:00, miejsce: ZUS Oddział w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45, 42-218 Częstochowa, pokój nr 406..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kserokopiarki firmy CANON.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa usługa serwisowania kserokopiarek firm polegająca na konserwacji, regulacji, usuwaniu skutków awarii i naprawy bieżące łącznie z wymianą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych wraz z tonerem (za wyjątkiem papieru) w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie oraz podległych Inspektoratach..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kserokopiarki firmy RICOH..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa usługa serwisowania kserokopiarek firm polegająca na konserwacji, regulacji, usuwaniu skutków awarii i naprawy bieżące łącznie z wymianą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych wraz z tonerem (za wyjątkiem papieru) w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie oraz podległych Inspektoratach..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kserokopiarki firmy GESTETNER..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa usługa serwisowania kserokopiarek firm polegająca na konserwacji, regulacji, usuwaniu skutków awarii i naprawy bieżące łącznie z wymianą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych wraz z tonerem (za wyjątkiem papieru) w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie oraz podległych Inspektoratach..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kserokopiarki firmy KYOCERA MITA..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa usługa serwisowania kserokopiarek firm polegająca na konserwacji, regulacji, usuwaniu skutków awarii i naprawy bieżące łącznie z wymianą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych wraz z tonerem (za wyjątkiem papieru) w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie oraz podległych Inspektoratach..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kserokopiarki firmy OCE..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa usługa serwisowania kserokopiarek firm polegająca na konserwacji, regulacji, usuwaniu skutków awarii i naprawy bieżące łącznie z wymianą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych wraz z tonerem (za wyjątkiem papieru) w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie oraz podległych Inspektoratach..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.