Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-27
Otwock: Wykonanie dostawy, montażu oraz uruchomienia urządzeń dozymetrycznych do ZUOP Otwock - Świerk oraz KSOP Różan
Numer ogłoszenia: 106283 - 2016; data zamieszczenia: 27.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych - Przedsiębiorstwo Państwowe , ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 7180092, faks 22 7180257.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuop.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: przedsiębiorstwo państwowe użyteczności publicznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dostawy, montażu oraz uruchomienia urządzeń dozymetrycznych do ZUOP Otwock - Świerk oraz KSOP Różan.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: Pierwsza część - Dostawa, montaż oraz uruchomienie monitora skażeń rąk i nóg w ZUOP Otwock - Świerk (budynek nr 35) Druga część - Dostawa, montaż oraz uruchomienie urządzeń (2 sztuki) do pomiaru aerozoli atmosferycznych w ZUOP Otwock - Świerk (budynek nr 35) Trzecia część - Dostawa, montaż oraz uruchomienie urządzenia do pomiaru powietrza w KSOP Różan.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- powtórzenie zamówień opisanych w II.1.4 w wysokości 10 %
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.70.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: wpis do właściwego rejestru. Weryfikacja będzie prowadzona na podstawie dokumentów. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, każdy z Wykonawców powinien wykazać się spełnieniem ww. warunku. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest dostarczyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 dostawy (w zakresie każdej części opisanej w pkt. II) polegające na dostawie urządzeń objętych przedmiotem niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia co najmniej jeden z Wykonawców powinien wykazać się spełnieniem warunku określonego powyżej w pełnym zakresie. Weryfikacja będzie prowadzona na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz dokumentów. Wykonawca powinien przedstawić wykaz zrealizowanych dostaw wraz z dowodami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie Dowodami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie są: a) poświadczenie (wydane przez odbiorcę dostawy), b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Weryfikacja będzie prowadzona na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Weryfikacja będzie prowadzona na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Weryfikacja będzie prowadzona na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Dostawy objęte oświadczeniem Wykonawcy o rzetelności w celu wykluczenia uznania wykonawcy za niezdolnego do wykonania zamówienia z należytą starannością (na podstawie art. 22.5 ustawy pzp) oraz oświadczeniem o zawinionym naruszeniu obowiązków zawodowych (na podstawie art. 24.2a ustawy pzp);;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Przedłużenie okresu gwarancji - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy z Wykonawcą w zakresie zmian: 1. wynagrodzenia w wyniku zmiany urzędowej stawki VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na realizację umowy, 2. wynagrodzenia, z przyczyn wcześniej nie możliwych do przewidzenia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, 3. sposobu wykonania przedmiotu zamówienia: 3.1. jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, a nie można było ich przewidzieć w czasie procedury wyboru Wykonawcy, 3.2. z powodu działań osób trzecich (lub czynników zewnętrznych), uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 4. terminu wykonania przedmiotu zamówienia: 4.1. z powodu działań osób trzecich (lub czynników zewnętrznych), uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 4.2. w przypadku wystąpienia kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi działaniami przez Zamawiającego, 4.3. w przypadku, gdy wstrzymania prac wyniknie z decyzji organu nadzorujących działalność Zamawiającego, 4.4. w przypadku konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, 5. zmiany materiałów, urządzeń, rozwiązań technicznych pod warunkiem, że: 5.1. będą korzystne dla Zamawiającego (zmiany te mogą dotyczyć okoliczności powodujących poprawienie parametrów technicznych przedmiotu zamówienia, wynikających z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów), 5.2. spowodują obniżenie kosztu ponoszonego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu zamówienia. 6. zmiany Podwykonawców, lub wprowadzenia innych Podwykonawców i/lub dalszych Podwykonawców, pod warunkiem spełnienia wymagań dotyczących umowy o podwykonawstwo, 7. zmiany podmiotu, na którego potencjalne opierał się Wykonawca składający ofertę (zmiana jest możliwa, pod warunkiem, że Wykonawca udokumentuje pisemnie Zamawiającemu spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w takim samym lub większym stopniu i zakresie co podmiot wskazany w ofercie). Uwaga ! Wystąpienie którejkolwiek z w/w okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. Zmiana umowy musi być dokonana w formie pisemnej poprzez sporządzenie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuop.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych - Przedsiębiorstwo Państwowe
05-400 Otwock - Świerk,
ul. Andrzeja Sołtana 7
(pokój 215), budynek R1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych - Przedsiębiorstwo Państwowe 05-400 Otwock - Świerk, ul. Andrzeja Sołtana 7 (pokój 215), budynek R1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa, montaż oraz uruchomienie monitora skażeń rąk i nóg w ZUOP Otwock - Świerk (budynek nr 35).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor skażeń rąk i nóg - 1szt. Urządzenie przeznaczone jest do sygnalizacji skażenia występującego na nogach, rękach i odzieży osób pracujących w terenie kontrolowanym. Urządzenie zdolne jest do mierzenia promieniowania alfa, beta/gamma z bardzo krótkim czasem pomiaru i dużą niezawodnością.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Przedłużenie okresu gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenia do pomiaru aerozoli atmosferycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia do pomiaru aerozoli atmosferycznych - 2 szt. Urządzenie będzie służyć do ciągłego pomiaru stężenia aktywnych radionuklidów alfa i beta w powietrzu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Przedłużenie okresu gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenie do pomiaru powietrza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do pomiaru powietrza - 1 szt. Urządzenie przeznaczone do ciągłej pracy na zewnątrz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Przedłużenie okresu gwarancji - 20
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemu chłodzenia oraz dystrybucji wody dla urządzeń uruchamianych w laboratorium w ramach projektu Wektor
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku w 2025 r.
- Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą 2 aparatów do diagnostyki Mycobacterium Tuberculosis complex
- Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku w ich miejscu zamieszkania w terminie 01.01.2025-30.06.2025 r.
- Świadczenie usług odbioru odpadów z terenu Jednostek Organizacyjnych Powiatu Otwockiego oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów komunalnych
więcej: przetargi w Otwocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.