Ogłoszenie z dnia 2007-06-26
Brodnica: Sukcesywne dostawy oleju napędowego do Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Brodnicy Spółka Akcyjna
Numer ogłoszenia: 106303 - 2007; data zamieszczenia: 26.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Brodnicy Spółka Akcyjna, ul. Podgórna 66a, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4983241 w. 335; 694449400, fax 056 4982546.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkswbrodnicy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy oleju napędowego do Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Brodnicy Spółka Akcyjna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Systematyczne dostawy oleju napędowego w ilości 1900000 litrów z podziałem na 3 zadania: 1. Zadanie I - dostawa oleju napędowego loco magazyn do pacówki terenowej w Golubiu-Dobrzyniu 2. Zadanie II - dostawa oleju napędowego dla pojazdów PKS w Brodnicy polegająca na tankowaniu zbiorników pojazdów 3. Zadanie III - dostawa oleju napędowego dla pojazdów PKS w Nowym Mieście Lubawskim polegająca na tankowaniu zbiorników pojazdów
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium 1. Zadanie I - 16000 PLN 2. Zadanie II - 60000 PLN 3. Zadanie III - 9000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Spełniają warunki określone w ustawie z dnia 29.01.2004r. Pzp z póź. zm. 1.2. Spełniają warunki określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.3. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1ustawy . 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy 1.5. Akceptują 30-dniowy termin płatności 1.6. Dysponują środkami transportu - autocysternami wyposażonymi w legalizowane urządzenia pomiarowe (liczniki) zapewniające realizację zamówienia. 1.7. Przedłożą wykaz ważniejszych dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 1.8. Prowadzą działalność objętą niniejszym postępowaniem. 1.9. Posiadają środki finansowe w wysokości minimum 3 mln zł lub zdolność kredytową w tej wysokości. 1.10. Posiadają polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia ma potwierdzać, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie złożone na druku formularz oferty (zał. nr 1-A, 1-B, 1-C do SIWZ) o zgodności treści oferty z treścią SIWZ 2.Dowód wpłacenia/ wniesienia wadium . 3.Oferowaną cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia - zał. nr 1-A, 1-B, 1-C do SIWZ. 4.Oświadczenie złożone na druku formularz oferty (zał. nr 1-A, 1-B, 1-C do SIWZ) o przyjęciu projektu umowy stanowiącej integralną część SIWZ bez zastrzeżeń. 5.Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. o zamówieniach publicznych (Dz. U z 2004r. Nr 19, poz.177 z późn. zm.) - wypełnić załącznik numer 2 do SIWZ z załączeniem dokumentów potwierdzających: a/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b/ Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności urzędujących władz oferenta albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby lub osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , d/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy wykonawców podlegających przepisom ustawy z dnia 28.10.2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary). 6. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (wypełnić załącznik numer 3 do SIWZ) wraz z następującymi dokumentami: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw oleju napędowego (minimum 5 dostaw), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane prawidłowo, c/ Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności: - z ostatniego roku obrachunkowego albo - z okresu prowadzonej działalności jeżeli jest ona krótsza niż jeden rok, d/ polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, e/ informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w złotych lub zdolność kredytową wykonawcy w tej wysokości, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 7.Oświadczenie wykonawcy, że proponowany przez niego produkt posiada odpowiednie świadectwa i certyfikaty dopuszczające go do stosowania i obrotu na terenie Polski - zał. nr 1 SIWZ. 8.Świadectwa jakości asortymentu proponowanego w ofercie. 9.Ważne świadectwa legalizacji liczników spustowych autocystern dostarczających paliwo. 10. Koncesja lub zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 11. Umowa spółki jeżeli działalność prowadzona jest w formie spółki. 12. Umowa konsorcjum w przypadku składania oferty przez kilku przedsiębiorców. 13. Oznaczenie producenta oleju napędowego oraz podanie jego adresu internetowego umożliwiającego Wykonawcy monitorowanie cen. 14. Oświadczenie o związaniu z ofertą - zał. nr 1 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkswbrodnicy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W formie paierowej SIWZ można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Brodnicy Spółka Akcyjna 87-300 Brodnica, ul.Podgórna 66a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Brodnicy Spółka Akcyjna 87-300 Brodnica, ul.Podgórna 66a - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa oleju napędowego loco magazyn do placówki terenowej PKS w Golubiu-Dobrzyniu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju napędowego do zbiorników podziemnych w ilości 360000 litrów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oleju napędowego dla pojazdów PKS w Brodnicy polegająca na tankowaniu zbiorników pojazdów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa oleju napędowego do zbiorników pojazdów w ilości 1350000 litrów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa oleju napędowego dla pojazdów PKS w Nowym Mieście Lubawskim polegająca na tankowaniu zbiorników pojazdów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju napędowego do zbiorników pojazdów w ilości 190000 litrów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla termomodernizacji obiektów oświatowych w Brodnicy
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Cielęta
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw do pojazdów i maszyn dla potrzeb SP ZOZ w Brzesku
- Dostawa paliw płynnych
- Bezgotówkowa sprzedaż oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 do zbiorników pojazdów i sprzętu należącego do ekoPionki sp. z o.o.
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do samochodów użytkowanych przez Powiatową Stację Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
- Bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów służbowych oraz sprzętu zmechanizowanego i technicznego Zamawiającego
- Dostawa paliwa żeglugowego dla statku Nawigator XXI
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.