eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowiceRoboty budowlane - budynek ul. Głogowska 22-22a w Chocianowie Część I - Wymiana stolarki okiennej klatek schodowych i piwnic, wymiana stolarki drzwiowej wiatrołapu, Część II - Wymiana opaski przeciwdeszczowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-04

Polkowice: Roboty budowlane - budynek ul. Głogowska 22-22a w Chocianowie Część I - Wymiana stolarki okiennej klatek schodowych i piwnic, wymiana stolarki drzwiowej wiatrołapu, Część II - Wymiana opaski przeciwdeszczowej.
Numer ogłoszenia: 106310 - 2012; data zamieszczenia: 04.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Zarządzania Nieruchomościami Sp. z o.o. , ul. Kar. Bolesława Kominka 6, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 76 746 46 46, faks 76 746 46 47.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://czn.pl/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://czn.pl/index.php?id=189

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządca Nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Głogowskiej 22-22A Chocianów.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane - budynek ul. Głogowska 22-22a w Chocianowie Część I - Wymiana stolarki okiennej klatek schodowych i piwnic, wymiana stolarki drzwiowej wiatrołapu, Część II - Wymiana opaski przeciwdeszczowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku przy ul. Głogowskiej 22-22a w Chocianowie w następującym zakresie ogólnym: Część I - Wymiana stolarki okiennej klatek schodowych i piwnic, wymiana stolarki drzwiowej wiatrołapu, Część II - Wymiana opaski przeciwdeszczowej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót [STWiOR] oraz przedmiary robót. STWiOR winna być traktowana jako dokument przetargowy i kontraktowy przy zlecaniu i realizacji wyżej wymienionych robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.44.30.00-4, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.26.23.00-4, 45.26.23.50-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tylko dla części I : 1) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane o charakterze i złożoności zbliżonej z zakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia polegające na remoncie pomieszczeń lub obiektów w zakresie obejmującym m. innymi remont niżej wymienionych elementów: stolarki okiennej I drzwiowej, robót murowych, robót malarskich, na łączną kwotę minimum 25.000,00 zł brutto z określeniem zakresu i wartości robót, dat i miejsca wykonania, zamawiającego oraz załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych zadań (np. referencje, kopie protokołów bezusterkowego odbioru końcowego robót).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. dla części I - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe na realizację zadania oraz opłaconą polisę (polisę wraz z dowodem uiszczenia należnych składek), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 30.000,00 zł. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu ma charakter eliminacyjny, odbywać się będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczeń oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wyszczególnionych w pkt. IV SIWZ. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty, niewymienione w pkt 1 - 2: a) oświadczenie o wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ, w tym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w projekcie umowy (załącznik nr 4 do Formularza ofertowego); d) wycena ofertowa uproszczona na podstawie przekazanego przedmiaru robót i ST z wykazaniem zakresu i wartości materiałów i robocizny netto i brutto z VAT 8%. b) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; c) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt 1.1. Pkt IV. SIWZ mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 1. Pkt III. SIWZ przez jednego Wykonawcę lub przez Wykonawców wspólnie, natomiast oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 2. Pkt IV. SIWZ mają potwierdzać brak podstaw do wykluczenia z postępowania w stosunku do każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną. e) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. W przypadku kiedy Wykonawca powoła się na wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, oświadczenie tego podmiotu zawierać winno zobowiązanie do udziału w wykonywaniu części udzielanego zamówienia w zakresie udostępnionego Wykonawcy zasobów; f) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika; g) Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki; h) W przypadku osób fizycznych zaleca się złożenie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające wska

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującej sytuacji: 1) Termin zakończenia robót budowlanych stanowiących przedmiot umowy może ulec zmianie w przypadku: a) wystąpienia okoliczności, zależnych od Zamawiającego, które czasowo uniemożliwiły prowadzenie prac przez Wykonawcę, b) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP, c) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania zadania do realizacji. 2) Zakres robót będących przedmiotem zamówienia może zostać ograniczony przez Zamawiającego w przypadku zaistnienia uzasadnionych okoliczności; w takim przypadku zostanie sporządzony aneks do umowy, a Wykonawca z tytułu ograniczenia zakresu podstawowego robót nie będzie dochodził żadnego odszkodowania, ani nie wniesie zastrzeżeń do zmiany wynagrodzenia. 3) W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czn.pl/index.php?id=189
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Zarządzania Nieruchomościami w Polkowicach, ul. Kard. Bolesława Kominka 6, 59-100 Polkowice, oddział Polkowice w godzinach pracy - od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Centrum Zarządzania Nieruchomościami w Polkowicach, ul. Kard. Bolesława Kominka 6, 59-100 Polkowice, oddział Polkowice w godzinach pracy - od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Roboty budowlane w ramach projektu RPO WD 2007-2013 nr RPDS.09.02.00-02-036/10 pt.: Rewitalizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych w mieście Chocianów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej klatek schodowych i piwnic, wymiana stolarki drzwiowej wiatrołapu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót [STWiOR] oraz przedmiary robót. STWiOR winna być traktowana jako dokument przetargowy i kontraktowy przy zlecaniu i realizacji wyżej wymienionych robót. Na wykonane prace, będące przedmiotem umowy oraz zamontowane materiały, Wykonawca udziela rękojmi i gwarancji na okres 36 miesięcy liczonej od daty podpisania bezusterkowego Protokołu końcowego odbioru robót. Dodatkowo Wykonawca udziela rękojmi i gwarancji na wymienianą stolarkę okienną na okres 60 miesięcy liczonej od daty podpisania bezusterkowego Protokołu końcowego odbioru robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.42.11.32-8, 45.42.11.31-1, 45.44.30.00-4, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana opaski przeciwdeszczowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót [STWiOR] oraz przedmiary robót. STWiOR winna być traktowana jako dokument przetargowy i kontraktowy przy zlecaniu i realizacji wyżej wymienionych robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.23.00-4, 45.26.23.50-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.