eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZmiana sposobu zasilania serwerowni i systemu klimatyzacji w budynku MSWiA przy ul. S. Batorego 5 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-10

Ogłoszenie nr 106315 - 2017 z dnia 2017-07-10 r.

Warszawa: Zmiana sposobu zasilania serwerowni i systemu klimatyzacji w budynku MSWiA przy ul. S. Batorego 5 w Warszawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, krajowy numer identyfikacyjny 1229324000000, ul. ul. Stefana Batorego 5, 02-591 Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 601 47 30, faks 22 8456751, 6463708, e-mail bzp.wpp@mswia.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mswia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zmiana sposobu zasilania serwerowni i systemu klimatyzacji w budynku MSWiA przy ul. S. Batorego 5 w Warszawie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP-WPP-2374-2-31/032-BAF-WR-BS/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu zasilania serwerowni i systemu klimatyzacji w budynku MSWiA przy ul. S. Batorego 5 w Warszawie wraz z dostawą i montażem wszystkich niezbędnych nowych materiałów (okablowanie, drabinki kablowe, korytka kablowe, niezbędna aparatura), itp.) oraz dostawą, montażem i uruchomieniem, szaf zasilających, sterujących, w tym układów automatyki samoczynnego załączenia rezerwy (SZR) w nowych tablicach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45311200-2, 45311000-0, 50532000-3, 50710000-5, 71630000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT243902.44
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EL-JOT Usługi Elektrotechniczne Jarosław Sulbiński, j.sulbinski@el-jot.com, ul. Wczasowa 23C/2, 05-400, Otwock, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 300000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 300000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 300000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca zobowiązuje się wykonać zakres rzeczowy zamówienia, objęty niniejszą Umową z udziałem podwykonawców w zakresie dostaw i usług


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dn. 5 maja 2017 r. w budynku MSWiA przy ul. Batorego 5 w Warszawie miała miejsce awaria systemu klimatyzacji w pomieszczeniu UPS. Z tego powodu znacznemu pogorszeniu uległy parametry techniczne baterii akumulatorów zainstalowanych w systemach zasilania gwarantowanego UPS, co spowodowało skrócenie czasu podtrzymania zasilania elektrycznego w tych systemach (spadek z ok. 60 minut do ok. 12 minut). Celem określenia ilości i dokładnego stanu uszkodzonych baterii akumulatorów bez zwłoki udzielone zostało zamówienie na wykonanie pomiarów parametrów technicznych przedmiotowych baterii akumulatorów. Po wykonaniu tych pomiarów będzie można wszcząć postępowanie na ich wymianę. Z uwagi na to, że obecnie systemy zasilania gwarantowanego nie są zabezpieczone na wypadek zaniku energii elektrycznej sieci energetyki zawodowej w satysfakcjonującym czasie, wyniknęła pilna potrzeba zapewnienia awaryjnego źródła zasilania w energie elektryczną. W tym celu podjęte zostały działania zmierzające do wypożyczenia agregatu prądotwórczego. Agregat taki zostanie udostępniony przez Komendę Główną Policji. Jednak podłączenie samego agregatu prądotwórczego musi zostać poprzedzone wykonaniem robót budowlanych: montażem nowych tablic elektrycznych, układów samoczynnego załączenia rezerwy i ułożeniem okablowania zasilającego, sterującego i monitorującego. W związku z powyższym oraz pilną potrzebą zabezpieczenia się przed skutkami awarii, oraz mając na względzie rangę zasilanych systemów, gwarancję, jaka jest udzielona na przedmiotowe systemy zasilania, koniecznym staje się pilne udzielenie i wykonanie zamówienia, obejmującego prace budowlane i instalacyjne. Przedmiotowe zamówienie jest niezbędne do zabezpieczenia i utrzymania w ciągłej pracy bardzo ważnych odbiorów (systemy teleinformatyczne, rejestratory, serwery, biblioteki, macierze, łączność rządowa), służących do poprawnego działania najważniejszych, istniejących w budynkach systemów. Z uwagi na powyższe zasadne jest udzielenie przedmiotowego zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi, że Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.