To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-10
Ogłoszenie nr 106319 - 2017 z dnia 2017-07-10 r.
Warszawa: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W ZAKRESIE REMONTU POKOI STUDENCKICH W CZĘŚCI BUDYNKU NOWEJ DZIEKANKI
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513261-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 93615
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina, krajowy numer identyfikacyjny
27570200000, ul.
ul. Okólnik
2,
00368
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
228 278 309, faks
228 278 309, e-mail
przetargi@chopin.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.chopin.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W ZAKRESIE REMONTU POKOI STUDENCKICH W CZĘŚCI BUDYNKU NOWEJ DZIEKANKI
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-7/05/2017/272/W/TL
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remontowych w zakresie niezbędnym do rozpoczęcia użytkowania obiektu. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać prace wykończeniowe jak również prace umożliwiające docelowe wyposażenie i umeblowanie. Grupa prac wykończeniowych - remontowych objętych zamówieniem: 1. Prace demontażowe dotyczące obecnego wyposażenia sanitarnego i elektrycznego. 2. Demontaż wykładzin w pokojach i okładzin z płytek ceramicznych podłogowych i ściennych w sanitariatach. 3. Naprawa tynków i przygotowanie powierzchni ścian pod okładziny z płytek glazury i malowanie; w pomieszczeniach mokrych należy przewidzieć izolację powłokową i izolację taśmami uszczelniającymi (komplet materiałów izolacyjnych zgodnie z technologią producenta). 4. Licowanie ścian w sanitariatach płytkami ceramicznymi do wysokości min. 2m. 5. Dostawa i montaż urządzeń nowych sanitarnych i wklejenie luster w sanitariatach wraz z przebudową podłączeń. 6. Dostawa i montaż oświetlenia pomieszczeń sanitarnych, pokoi i przedsionków. 7. Przygotowanie podłoża posadzek do ułożenia nowych warstw wykończeniowych; w sanitariatach należy wykonać nową izolację powłokową (komplet materiałów izolacyjnych zgodnie z technologią producenta); w pozostałych pomieszczeniach należy wykonać reperację pod wykładzinę rulonową (np. pvc), zmywalną, z wywinięciem na ściany. 8. Renowacja i konserwacja stolarki okiennej. 9. Renowacja i konserwacja stolarki drzwiowej fornirowanej. 10. Renowacja i uzupełnienie progów drzwiowych. 11. Pozostałe prace budowlane, instalacyjne i montażowe nie ujęte w powyższym wyliczeniu a mające na celu zabezpieczenie dotychczas wykonanych elementów budowlanych i wyposażenia wnętrz, ewentualne reperacje po pracach wykończeniowych. 12. Dostawa i montaż rolet okiennych wewnętrznych. 13. Dostawa i montaż nowych gniazd elektrycznych podtynkowych i włączników. 14. Dostawa i montaż nowych opraw oświetleniowych LED. 15. Demontaż grzejników, konserwacja (np. płukanie). W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający oczekuje przygotowania obiektu i zgromadzonej dokumentacji do odbioru ostatecznego i uruchomienia obiektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik nr 2 do SIWZ oraz Wzór umowy będący załącznikiem nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45300000-1,
45400000-1,
45210000-2,
45310000-3,
45330000-9,
45430000-0,
45440000-0,
45450000-6,
45410000-4,
45430000-0,
45450000-6,
45311000-0,
45311000-1,
45311200-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT402413.54 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 424900.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.